جاباما
۷۰۴۹۲۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

تحویل ۲۰ پیکر سانحه یاسوج به خانواده‌شان

مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای سانحه هوایی تهران یاسوج تا کنون ۲۰ پیکر این سانحه به خانواده هایشان تحویل شده است.

خبرگزاری میزان: امینی در گفت وگو با خبرنگار اظهار کرد: از ابتدای سانحه هوایی تهران- یاسوج تا کنون ۲۰ پیکر این سانحه به خانواده هایشان تحویل شده است.

وی افزود: همچنین تعداد ۲۰۹ بافت انسانی در ابعاد مختلف به اداره کل پزشکی قانونی استان تحویل شده است. کلیه بافت‌ها تحت معاینات دقیق کارشناسی و نمونه برداری جهت آزمایشات ژنتیک و احراز هویت و کد گذاری جهت جمع بندی نتایج آزمایشات قرار گرفته اند.

لازم بذکر است مراحل مختلف آماده سازی، انتقال و تحویل پیکر جانباختگان به خانواده‌هایی که امکان حضور در شهر یاسوج را نداشتند، ضمن هماهنگی با امور متوفیان شهرداری یاسوج، مدیریت بحران استان و اداره پزشکی قانونی محل سکونت آنان انجام گرفته است.

گفتنی است با توجه به احراز فوت کلیه مسافرین، کادر پروازی و امنیت سانحه هوایی بر اساس لیست اعلامی شرکت هواپیمایی آسمان، در حال حاضر صدور گواهی فوت برای جانباختگان سانحه هوایی با انجام مکاتبات قضایی بازپرس پرونده و درخواست خانواده‌ها در اداره پزشکی قانونی شهرستان بویراحمد انجام می‌گیرد، لیکن صدور جواز دفن نامبردگان منوط به وجود شرایط تکمیل و امکان تحویل پیکر‌ها است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج