۷۰۵۰۱۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

واکنش تراکتورسازی به صدور برگ تسویه عالیشاه

عباس الیاسی به جدایی بازیکن - سرباز این تیم و صدور برگ تسویه حساب عالیشاه از سوی باشگاه و بازگشتش به پرسپولیس واکنش نشان داد.

ایسنا: عباس الیاسی، سرپرست جدید باشگاه تراکتورسازی درباره سمت جدیدش در این باشگاه اظهار کرد: در جلسه روز گذشته هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی تصمیم اعضا بر این شد که مدیریت این باشگاه به من سپرده شود البته من هنوز کار خود را در باشگاه آغاز نکردم و از جمعه کار خود را شروع خواهم کرد.

او ادامه داد: ابتدا باید با بازیکنان و سرمربی تیم یعنی آرتوئرول سائلام صحبت کنم و جو تیم را بسنجم. اولویت نخست ما حمایت از آنها و ایجاد فضایی برای آرامش تراکتورسازی است. تیم ما اکنون به چنین آرامشی نیاز دارد تا از منطقه سقوط فاصله بگیرد و بتواند با خیال راحت به برنامه‌های فصل بعد خود برسد تا تیم قدرتمندی را برای لیگ هجدهم داشته باشیم.

الیاسی درباره صدور برگ تسویه حساب امید عالیشاه، بازیکن - سرباز این تیم گفت: هیات‌مدیره وظیفه وظیفه بررسی چنین کارهای اجرایی را ندارد. من هم در جریان این تسویه حساب نیستم و تازه از این قضیه مطلع شدم. امضای برگه تسویه‌حساب عالیشاه نه از سوی من و نه از سوی هیات‌مدیره صورت نگرفته و این مسائل مربوط به نظام وظیفه و لشگر عاشوراست.

این صحبت‌های الیاسی در حالی مطرح می‌شود که مدیرعامل سابق این تیم یعنی سردار آجرلو و باشگاه تراکتورسازی اذعان کرده بودند که عالیشاه باید برای گرفتن تسویه حساب با یگان خدمت خود یعنی این باشگاه به توافق برسد و سپس به سایر کارهای خود برای دریافت کارت پایان خدمت برسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج