۷۰۵۲۰۷
۱۲ نظر
۵۰۰۲
۱۲ نظر
۵۰۰۲
پ

آیا رئال دزد است؟

رئال مادرید شاد نیست. اتهام «سرقت» به آنها پس از بازی با یوونتوس باعث شده این تیم عصبانی و نگران اتفاقات نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان باشد.

آی اسپورت: رئال مادرید شاد نیست. اتهام «سرقت» به آنها پس از بازی با یوونتوس باعث شده این تیم عصبانی و نگران اتفاقات نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان باشد. قهرمان ۱۲ دوره اروپا توانست با یک پنالتی جنجالی، یوونتوس را حذف کند و به دور بعد راه پیدا کند. بازیکنان یوونتوس اعتراض شدیدی به این پنالتی داشتند و جیان‌لوییجی بوفون، دروازه‌بان یووه هم از سوی مارک اولیور، داور مسابقه اخراج شد. او پس از بازی گفت: «یک انسان نمی‌تواند در پایان چنین بازگشت خارق‌العاده‌ای، رویاهای شما را نابود کند. روشن است که تو نمی‌توانی در سینه‌ات قلب داشته باشی؛ بلکه سطل آشغال داری.» او بعدتر گفت: «باید جنایتکار باشی که این دو تصمیم را بگیری.» خبرنگاران اسپانیایی و ایتالیایی هم پس از بازی با هم درگیری لفظی داشتند و بازیکنان یووه هم با بازیکنان رئال در تونل بحث شدیدی کردند.

پس از آنکه داور به نشانه پنالتی در سوت خود دمید، پنج دقیقه طول کشید تا اعتراض بازیکنان یووه به پایان برسد و کریستیانو رونالدو ضربه‌اش را بزند. جورجیو کیه‌لینی هم با دست علامت پول را نشان داد. او بعدتر گفت: «این بدترین سرقتی بود که در دوران ورزشی‌ام از ما شد.» اسپورت، روزنامه چاپ کاتالونیا، روز بعد در تیتر اصلی نوشت: «سرقت قرن». روز بعد هم تیتر زد: «خشم جهانی». در ایتالیا هم ماسیمیلیانو آلگری، مربی یوونتوس گفت: «این پنالتی در منطقه خاکستری بود، ولی حالا فریاد زدن فایده ندارد.»

ایسکو در این بازی گلی زد که با سختگیری آفساید اعلام شد و بسیاری بر این باور بودند که داور باید گل را می‌پذیرفت. او روز جمعه به یک ایستگاه رادیویی گفت که برد مادرید مقابل یوونتوس و بازگشت جنجالی بارسلونا مقابل پاری سن‌ژرمن با تفسیرهای کاملا متفاوتی روبه‌رو شده است: «یک شغل داریم و دو چوب اندازه‌گیری. شرم‌آور است.» زین‌الدین زیدان هم گفت: «برایم مهم نیست که مردم درباره پنالتی چه نظری می‌دهند اما از اتهام سرقت عصبانی هستم. مردم از دستاوردهای ما شاکی هستند. این آدم‌ها آنتی‌-رئال مادرید هستند.»

مادرید حالا در نیمه‌نهایی به مصاف بایرن مونیخ می‌رود. آرتورو ویدال، هافبک بایرن مونیخ که در بازی فصل گذشته دو تیم اخراج شد، در توییتر نوشت: «انتقام بهتر است سرد سرو شود». در آن بازی، کریستیانو رونالدو دو گل آفساید زد و ویدال گفت رئال مادرید دست به سرقت زده است.

زیدان و بازیکنان مادرید از این ناراحت هستند که قهرمانی‌های پیاپی‌شان در لیگ قهرمانان را نادیده می‌گیرند و به تصمیمات اشتباه داوران، شانس مربی و قرعه‌های آسان اشاره می‌کنند. مارکا نوشت: «مادرید نگران این است که این اتهامات مقابل بایرن به زیان آنها شود». زمانی که پرفروش‌ترین نشریه ورزشی اسپانیا چنین مطلبی می‌نویسد، این یعنی اطلاعات مهمی از باشگاه مادرید به دستشان رسیده است.

مادریدی‌ها نگران این هستند که داوران بازی مقابل بایرن مونیخ تحت تاثیر این اتهامات قرار بگیرند. همچنین ایسکو در یک توییت نوشته که رفتار رسانه‌ها با بارسلونا و رئال مادرید دوگانه است. مارکا که چاپ مادرید است، سال گذشته پس از برد بارسلونا مقابل پاری سن‌ژرمن تیتر «حیرت‌انگیز» را زد، در حالی که بعضی تصمیمات داور در آن بازی جنجالی بود اما اسپورت از کلمات سرقت و خشم استفاده کرد.

در هر حال، به نظر می‌رسد بازیکنان مادرید مصمم‌تر شوند و با این اتهامات، اراده آنها برای کسب سومین قهرمانی پیاپی لیگ قهرمانان افزایش یابد، دستاوردی که در صورت کسب، بی‌سابقه خواهد بود. آنها شاید به حرف‌های مشهورترین بازیکنشان در سال ۲۰۱۵ روی بیاورند که نوشته بود: «عشق شما من را قوی‌تر می‌کند اما نفرت شما من را مهارناپذیر می‌کند.» اگر رئال بتواند در شهر کیف سیزدهمین قهرمانی خود در اروپا را تجربه کند، می‌تواند حرف آخر را در این زمینه بزند و تمامی اتهامات سرقت و داوری‌های جهت‌دار را به پایان برساند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حسودان همه جای کره خاکی هستن وکسانی که بیشتر از لیاقتی که دارن طلب میکنن واقعا خجالت اورند تو اون بازی که تیم مادریدی کلی موقعیت از دست داد وگل صحیح زدن که اشتباهی آفساید گرفتن حتی پنالتی صحیح براش نگرفتن وقتی به حقش رسید بازیکنای یووه چیزی رو که به ناحق بهش رسیدن ازدست دادن فریاد نامردی سر میدن در حالی که آگه تو جریان بازی گل میخوردن معلوم نبود چه بلایی به سرشون می اومد با اینکه طرفدار بوفون هستم ولی توی این دنیا صداقت وجود نداره وهیچکس نمیخواد حق به حقدار برسه حتی تو اروپا که ما میگیم از ما خدا شناس تر هستن

    • بدون نام

      ویدیوچک نداشتن

    • بدون نام

      بله
      روحیه ی بالای بوفون را دزدید و دیگم پس نداد

    • پویان

      مثلث رئال مادرید.پرز .زیدان،راهزنان و جیب بر های مشهور.کثیف ترین و مافیا ترین تیم در تاریخ فوتبال.

    • بدون نام

      دقیقا

    • بدون نام

      دزد اون داورسلوناهست نویسنده ی غارسایی همش دوس داره علیه رئال چرت بگه سانسور چی بچاپ

    • khk

      بله دزد است

    • بدون نام

      تیم ریال مایه ننگ فوتبال دنیاست کسی به 12 قهرمانی ریال اهمیت نمیده چون بیشترش باتبانی و دزدی و موارد داوری بوده

    • سعید

      حق رئال مادرید بود الکی جو ندید. احساسی برخورد نکنیم با همه چیز

    • بدون نام

      آن آقایی که میگویند حسودان همه جا هستند.لطف کنند یک نگاه کوتاه و گذرا به بازی سال پیش رئال و بایرن بیندازند.کاملا مشخص بود که داور جهت دار سوت میزد.البته زیدان و کروس و ایسکو و آسنسیو و مودریچ و....آنقدر بزرگ هستند که هر فوتبال دوستی به این تیم احترام بگذارد.اما رئال باید در مستطیل سبز و به لطف هنرشان قهرمان شوند.نه با کاسای و اولیور و....

    • بدون نام

      ننگ بر رئال غارتگر

    • narges.rpj

      چقد چرت میزنین اینجا
      هیشکی تاحالا جرات نکرده درباره رئال اینجوری حرف بزنه
      بابا جمع کنین بساطتون رو ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج