جاباما
۷۰۵۲۵۷
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

نوربخش: شرایط داروسازان را درک می‌کنیم

رییس سازمان تامین اجتماعی در گردهمایی اعتراضی داروسازان حاضر شد و به سوالات آنها پاسخ داد.

فارس: تقی نوربخش، رییس سازمان تامین اجتماعی در گردهمایی اعتراضی داروسازان که صبح امروز در ساختمان نظام پزشکی برگزار شد اظهار داشت: به عنوان یک عضو شورای عالی نظام پزشکی، موضوع مصوبه دیوان عدالت در خصوص رد تعرفه داروسازان را به طور جدی پیگیری کرده ام و نکته اساسی در این میان آن است که قانونگذار در ماده ۹، تعرفه را به رسمیت شناخته است.


وی در رابطه با اصلاح قرارداد داروخانه ها با سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: به عنوان رییس سازمان تامین اجتماعی، مطالب داروسازان در این خصوص را منطقی و صحیح می دانم و دستور لازم در این رابطه صادر شده است.
نوربخش، راجع به نقدینگی و پرداخت مطالبات داروخانه ها تصریح کرد: خواسته داروسازان این است که پرداخت ها پایدار و ضابطه مند شود. ما از همه مکانیسم ها برای رفع مشکل داروسازان استفاده می کنیم تا مشکلات بوجود آمده،رفته رفته برطرف شود ولی به هرحال محدودیت هایی در این مسیر وجود دارد که امیدواریم با توجه به بودجه سال ۹۷ و تعهدی که در خصوص پرداخت مطالبات تامین اجتماعی صورت گرفته، مطالبات داروسازان هم به ریل اصلی خود بازگردد


وی افزود: ریشه بسیاری از این مشکلات در این است که طرح تحول سلامت ،با همه خوبی ها و مزایایی که برای مردم و‌ کشور داشت، سازمان تامین اجتماعی را با یک شوک هزینه ای مواجه کرد، چرا که پیوست نظارتی و کنترلی مناسبی نداشت و در سطح کلان،هزینه های زیادی ایجاد کرد و باید از این موضوع،با هوشمندی و درایت گره گشایی شود.


وی درخصوص تهاتر بدهی های داروخانه ها تصریح کرد: اگر داروسازان تمایل داشته باشند، سازمان تامین اجتماعی آمادگی دارد که حق بیمه کارمندان داروخانه ها را با مطالبات داروخانه ها تهاتر کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عنقا

      اخی چه قدر شما دلسوزین همین قدر دوست دارین مشکلات انهابرف بشه بعدا ما هرچه گوییم هیچ وپوچ

    • بدون نام

      شرايط آزمايشگاه داران خيلي سختتره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج