۷۰۵۳۹۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

علی جباری: آقای شفر! من مخالف شما نيستم

علي جباري رييس كميته فني استقلال معتقد است شفر بايد هرچه زودتر قراردادش را با اين تيم تمديد كند.

روزنامه گل: علي جباري رييس كميته فني استقلال معتقد است شفر بايد هرچه زودتر قراردادش را با اين تيم تمديد كند. جباري كه از زماني عضو هيات مديره استقلال دلخور است، اعلام كرده بهتر است براي باشگاه سخنگو گذاشته شود. با سلطان آبي‌ها درخصوص برد برابر الهلال، مصاحبه شفر بعد از بازي و همچنين عملكرد شفر و بويان همكلام شديم.


بازي استقلال مقابل الهلال را چطور ديديد؟


استقلال در نيمه اول عملكرد خوبي نداشت فقط روي يك ضدحمله توانست به برتري برسد اما در نيمه دوم خيلي بهتر عمل كرد و با اينكه فرشيد باقري هم در همان نيمه اول دچار آسيب‌ديدگي شده بود توانست سه امتياز را كسب كند. اميدوارم اين تيم بتواند همين روند را در مرحله بعدي هم حفظ كند و ان‌شاءا... به جمع هشت تيم صعود كند.


خيلي‌ها معتقدند شما مخالف ماندن شفر در استقلال هستيد.


من نمي‌دانم اين مسايل از كجا به وجود مي‌آيد! من همان كسي بودم كه هميشه دوست داشتم يك مربي خارجي به استقلال بيايد و هيچ‌وقت هم مخالف ماندن شفر نيستم چون نتايجي كه ايشان كسب كرد باعث شد استقلال دگرگون شود و همين كه هواداران از بودن او در تيم رضايت كامل دارند.


اما ايشان بعد از بازي مقابل الهلال در مصاحبه‌اي اعلام كردند خيلي‌ها در ايران از برد اين تيم ناراحت شدند!


وقتي AFC صعود نمايندگان ايران به مرحله بعدي را تبريك مي‌گويد، مگر ممكن است يك نفر در ايران از برد استقلال ناراحت شود؟! ما حتي به عنوان يك استقلالي از برد پرسپوليس هم خوشحال مي‌شويم. البته آقاي شفر حرفه‌اي است و بعضي مواقع حرف‌هاي جالبي مي‌زند اما به ايشان مي‌گويم دوشنبه شب همه مردم ايران؛ طرفداران آبي و قرمز از صدرنشيني نمايندگان ايراني خوشحال شدند.


شما چندي پيش مصاحبه‌اي كرديد و گفتيد شفر در حال دبه كردن است. زماني عضو هيات‌مديره استقلال به نوعي اين حرف شما را تكذيب كرد.


متاسفم كه اعضاي هيات مديره استقلال يك سخنگو براي باشگاه انتخاب نمي‌كنند تا يك نفر حرف‌ها را بگويد. افتخاري مديرعامل استقلال بارها اعلام كرده كه اتفاقات استقلال را در سايت اين باشگاه بيان خواهد كرد حتي قراب هم كه يك آدم ورزشي است و در كار فني هم وارد است، به اندازه زماني مصاحبه نمي‌كند. فكر مي‌كنم هيات‌مديره بايد كمي جلوي مصاحبه‌هاي بيش از اندازه ايشان را بگيرد. ايشان حتي زمان گذشته هم خيلي مصاحبه ‌كرد و باعث شد تمركز تيم در دوره مربيگري قبلي هم بهم بريزد. بنده هميشه موافق مربي خارجي بودم و خودم كسي بودم كه براي اولين بار سكوموروخوف را به ايران آوردم پس قطعا مشكلي بابت حضور مربي خارجي نخواهم داشت.


استقلال را در فينال جام حذفي چطور مي‌بينيد؟


استقلال امسال توانايي كسب يك جام را دارد. فقط كمي نياز به تمركز دارد تا موفق به شكست دادن خونه‌به‌خونه شود. البته اين را هم درنظر بگيريد كه خونه‌به‌خونه تيم بسيار خوبي است و توانسته به فينال اين مسابقات راه يابد.


عملكرد بويان را در اين چند بازي چطور ديديد؟


چيز خاصي از اين بازيكن نديدم. اگر سالم است چرا از او استفاده نمي‌شود؟ اگر مشكل دارد چرا نمي‌گويند؟ در همين بازي مقابل الهلال وقتي چند بازيكن ما به دليل آسيب‌ديدگي حضور ندارند باز هم مربي او را ۱۰ دقيقه آخر به زمين مي‌فرستد.


به عنوان عضو كميته فني استقلال عملكرد اين تيم را در آسيا چطور ديديد؟


تيمي كه بتواند در مرحله گروهي در اين گروه سخت تيم اول صعود كند، قطعا نتايجش خوب بوده. نكته مهمتر اين است كه اين تيم بتواند در مرحله حذفي هم اين روند را ادامه دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج