جاباما
۷۰۵۴۰۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

اشکانی: غایبان انتخابی، جایی در تیم ملی ندارند

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: به طور قطع کشتی گیرانی که در مرحله نخست انتخابی کشتی نگرفتند شانسی برای حضور در تیم ملی نخواهند داشت.

ایسنا: علی اشکانی، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی درباره سطح رقابت‌های مرحله اول انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: پتانسیل کشتی فرنگی ما همین نفرات هستند، هرچند انتظار مردم از این رشته زیاد است.

وی با اشاره به تغییر مکرر قوانین در کشتی فرنگی خاطرنشان کرد: درست است که این قوانین و مقررات برای تمام کشورها تغییر کرده، اما برای تطبیق با این قوانین کار ما نسبت به اروپایی‌ها سخت‌تر است. اگر حریفان ما ۳ ماهه با این قوانین تطبیق پیدا کنند ما حداقل ۲ برابر زمان نیاز داریم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی درباره حضور تعدادی از کشتی‌گیران باتجربه و اینکه آیا قرار است در مسابقات پیش رو نیز به آن‌ها میدان داده شود یا هدف جوانگرایی است؟ گفت: یکی از اهداف اصلی ما جوانگرایی است، کشتی گیران پا به سن گذاشته حضورشان در اردوها سخت است. در اردو تنها آمادگی جسمانی ملاک نیست بلکه تمرینات هم برای آن‌ها سخت‌تر می‌شود و اگر بتوانند با این شرایط کنار بیایند در خدمت آن‌ها خواهیم بود.

اشکانی در پاسخ به این سوال که تعدادی از نفراتی که مجوز حضور در مرحله اول انتخابی تیم ملی را از سوی شورای فنی دریافت کرده بودند مانند طاهری و علیاری در این مسابقات شرکت نکردند و موضع شما در این باره چیست؟ گفت: بطور قطع این نفرات دچار مشکل بوده‌اند که نتوانستند کشتی بگیرند. در این صورت حتما در ۲۰ روز آینده هم نمی‌توانند در مرحله نهایی کشتی بگیرند چون آسیب دیدگی این اجازه را به آن‌ها نمی‌دهد. یعنی اگر باز هم در این شرایط به آن‌ها مجوز بدهیم باز هم نمی‌توانند به روی تشک بروند. مطمئنا شورای فنی هم به آن‌ها مجوز نمی‌دهد، اما نفراتی که آمدند تمکین کردند و حتی با وجود مصدومیت‌های شدید کشتی گرفتند با دید مثبت به آن‌ها نگاه خواهد شد.

وی درباره عدم حضور کشتی‌گیرانی مانند قادریان، بیابانگرد، بویری و عزیزی در مرحله اول انتخابی تیم ملی و اینکه آیا باز هم شانسی به آن‌ها داده خواهد شد یا نه گفت: به هیچ عنوان. بعید می‌دانم شورای فنی هم به این افراد شانس مجدد بدهد، اما بعد از بررسی شرایط برخی نفرات شاخص تصمیم خود را اعلام می‌کنیم.

اشکانی در پاسخ به این سوال که با این شرایط آیا باید باز هم مجددا شاهد امتیاز قائل شدن برای برخی نفرات باشیم یا خیر تصریح کرد: با هیچ کدام از غایبان انتخابی مماشات نمی‌کنیم. تمام این موارد جمع‌بندی می‌شود و نتایج را به شورای فنی معرفی ارائه خواهیم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج