۷۰۵۴۲۲
۱۰ نظر
۵۰۰۵
۱۰ نظر
۵۰۰۵
پ

گلایه رئیس دولت اصلاحات به روحانی درباره حصر

یک عضو شورای مشورتی خاتمی درخصوص دیدار رئیس دولت اصلاحات، حجت الاسلام علی‌اکبر ناطق‌نوری و معاون اول با رئیس جمهور گفت: آقای خاتمی با صراحت به آقای روحانی گفتند که شما وعده‌های انتخاباتی داده‌اید که تقریبا به بسیاری از آنها عمل نکرده‌اید. نکته بعدی که آقای خاتمی مطرح کرد در خصوص رفع حصر بود،‌ ایشان به آقای روحانی گفت شما وعده رفع حصر را در سال ۹۲ دادید و بعدها موکول به سال ۹۶ کردید چرا این موضوع را به طور جدی پیگیری نمی‌کنید؟

خبرگزاری ایلنا: یک عضو شورای مشورتی خاتمی درخصوص دیدار رئیس دولت اصلاحات، حجت الاسلام علی‌اکبر ناطق‌نوری و معاون اول با رئیس جمهور گفت: یک دیدار بین آقایان ناطق نوری، جهانگیری و سید محمد خاتمی به میزبانی آقای روحانی در منزل وی صورت گرفت.

وی ادامه داد: این دیدار ابتدا قرار بود در بهمن ماه برگزار شود اما به دلیل آن که آقای خاتمی نمی‌توانستند حضور پیدا کنند به زمان دیگری موکول شد. چنین دیدارهایی در چارچوب همان دیدارهای چند جانبه‌ای که در زمان مرحوم هاشمی صورت می‌گرفت انجام شد که سید حسن خمینی نتوانست در جلسه‌ اخیر حضور پیدا کند.

این منبع آگاه خاطرنشان کرد: زمانی که آقای روحانی دیداری را تنظیم می‌کند ابتدا با آقای خاتمی درمیان می‌گذارد.

وی در خصوص مسائل مطرح شده در این دیدار گفت: آقای خاتمی با صراحت به آقای روحانی گفتند که شما وعده‌های انتخاباتی داده‌اید که تقریبا به بسیاری از آنها عمل نکرده‌اید مردم حساس شده‌اند این ناامیدی کار اصلاح‌طلبان را برای انتخابات بعدی مشکل می‌کند.

این منبع آگاه ادامه داد: نکته بعدی که آقای خاتمی مطرح کرد در خصوص رفع حصر بود،‌ ایشان به آقای روحانی گفت شما وعده رفع حصر را در سال ۹۲ دادید و بعدها موکول به سال ۹۶ کردید چرا این موضوع را به طور جدی پیگیری نمی‌کنید؟

وی افزود: آقای خاتمی در بخش دیگری از سخنان خود انتقاداتی را نسبت به تیم اقتصادی دولت و اینکه دولت برنامه اقتصادی مشخصی ندارد، مطرح کرد و گفت که چرا از ظرفیت آقای جهانگیری استفاده نمی‌کنید؟ دولت باید برنامه خود را در زمینه اقتصاد مشخص کند و با یک تیم منسجم آن را جلو ببرد.

این منبع آگاه گفت: حجت الاسلام ناطق‌نوری هم گلایه‌های جدی به آقای روحانی داشتند مخصوصا در رفع حصر و اینکه رئیس‌جمهور باید زودتر به برنامه و وعده‌هایی که داده است عمل کند و بر تعامل بیشتر با قوای دیگر تاکید داشتند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا سید محمد خاتمی با طرح شهردار شدن آقای عارف موافق است یا خیر، گفت: آقای خاتمی کاملا با شهردار شدن آقای عارف مخالف هستند و معتقدند که ایشان توان اجرایی و مدیریت استراتژیک ندارند و شاید در مقایسه با آقای نجفی هماهنگی بهتری با برخی از نهادها داشته باشند.

این منبع آگاه در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر این که گزینه اصلاح‌طلبان برای شهرداری تهران چیست، عنوان کرد: آقای خاتمی و تعدادی از دوستان تمایل بیشتری به شهرداری آقای بیطرف دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فرید

      نه چپ نه راست

    • بدون نام

      سید محمد خاتمی دوستت دارم ولی در انتخابات شرکت نمی کنم

    • بدون نام

      مدرسه مکر وریاه بگونه ای شده خودشونم میدونند چکارکرده اند وبجای مردم وخانواده های آسیب دیده بفکردوظالم فتنه گر هستند نتیجه اینه که اینها سران اصلی فتنه هستند وای به ایران وایرانی ...

    • بدون نام

      از زمانیکه جناب پوتین با آن اسکورت وآن ماشین تماشایی وآن ارتش بادیگاردشان به ایران تشریف آوردنند وبا آقای روحانی دیدار داشتند خط مش شان تغیر کرد وکلا از تمام وعده های فکری وعملی دست شستن وحتی یکی از وعده های خودرا عملی نکردنند

    • بدون نام

      این منبع اگاه دروغ می گویند. درود بر سید محمد خاتمی

    • بدون نام

      عمو از فکر انتخابات بیایید بیرون.هنوز خیلی مونده

    • بدون نام

      اخه حصر مگه مشکل ماست با توجه به مشکلات شدیده اقتصادی درصدی زیادی از مردم دوست دارن تو حضرت باشن ولی جا و مکان و عذاب مجانی داشته باشن .البته خدا کنه و ارزو دارم هیچ کسی توی حصر زندان نباشه .همه آزادانه وبا آرامش در کره زمین که متعلق به خدای مهربان است آزادانه زندگی کنن ولی تا وقتی عده ای برای خود حق بیشتری میخوان این شرایط عوض نمیشود ولی به این معنا نیست که شرایط همیشه اینطوری میماند خدا انسان را آفریده تا راحت و آزاد بر روی زمین زندگی کنن واز آن لذت ببرن واگر کسی اجاره این کار را به مردم ندهد حتما با خدا طرف خواهد شد

    • بدون نام

      درود بر سید محمد خاتمی...

    • بدون نام

      رییس اصلاحات کیه؟؟؟کدوم اصلاحات؟؟؟ ژلت؟؟وات؟؟؟

    • حمید

      بعضی مسؤ

      لین خیلی نفمن مردم مشکل معیشت دارن نه رفع حصر انها هم بجای حصر باید اعدام شوند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج