۷۰۵۵۲۰
۱۲ نظر
۵۰۰۵
۱۲ نظر
۵۰۰۵
پ

معاملات مسکن قفل شد!

نایب رئیس اول اتحادیه املاک کشور از قفل شدن معاملات مسکن به دلیل قیمت‌های نامتعارف و غیرواقعی خبر داد و گفت: تا پایان خرداد ماه امسال تغییر و تحول قیمت‌ها در بازار مسکن نخواهیم داشت.

خبرگزاری تسنیم: نایب رئیس اول اتحادیه املاک کشور از قفل شدن معاملات مسکن به دلیل قیمت‌های نامتعارف و غیرواقعی خبر داد و گفت: تا پایان خرداد ماه امسال تغییر و تحول قیمت‌ها در بازار مسکن نخواهیم داشت.

حسام عقبابی با اشاره به تغییر و تحول نرخ ارز سال ۹۶ و تاثیر آن بر بازار مسکن اظهار کرد: این اتفاق به خصوص در زمستان پارسال موجب رشد قیمت مسکن شد، به طوریکه در بهمن ۹۶ رشد قیمت‌ها را داشتیم و بانک مرکزی هم اعلام کرد به طور متوسط مسکن در کشور ۱۷ درصد رشد قیمت داشته است.

وی با بیان این‌که دربرخی نقاط حتی بیشتر از این رقم هم افزایش قیمت داشتیم، افزود: در سال ۹۷ علی رغم این‌که نیمه دوم فروردین یک نوسانات در قیمت ارزی به وجود آمد، اما با این حال تاثیر آنچنانی روی مسکن نداشته است.

وی با یادآوری این‌که رشد قیمت مسکن پایان سال گذشته صورت گرفت و حتی بیش از ظرفیت نیز بود، تصریح کرد: بعد از عید که امروز یک ماه آن سپری شد تغییر محسوسی در قیمت‌ مسکن نداشته‌ایم.

وی رشد قیمت مسکن در زمستان ۹۶ را نامتعارف عنوان کرد و با تاکید بر این‌که این رشد باعث قفل شدن معاملات شد، گفت: با توجه به این‌‌که قیمت‌های مسکن واقعی و حقیقی نیست معاملات به ندرت انجام می‌شود.

نایب رئیس اول اتحادیه مشاوران املاک با بیان " تا پایان خرداد ماه امسال تغییر و تحول قیمت‌ها در بازار مسکن نخواهیم داشت" اظهار کرد: بازار مسکن تا آخر بهار امسال با ثبات خواهد بود و پیش‌بینی می‌شود از ابتدای تیرماه حجم معاملات افزایش یافته و تا پایان تابستان تداوم داشته باشد.

عقبایی با اشاره به این‌که میزان افزایش قیمت‌ها در نیمه نخست امسال در شهرهای بزرگ در حد تورم است و در شهرهای کوچک ظرفیت افزایش قیمت وجود ندارد، افزود: چنانچه اواخر سال گذشته رشد قیمت‌های مسکن را نداشتیم، ممکن بود امسال نرخ‌ها بیشتر از تورم افزایش یابد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا

      کلا یکبار نظر این کارشناس پارسال درست در نیمد نظراتش رو بخونید همه برعکس میشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا درسته همیشه چرند میگه

    • بدون نام

      متاسفانه قیمتهای توهی از سوی فروشندگان مطرح میشه که مسکن رو از رکود به کما کشونده و این چنین به هیچ عنوان معامله انجام نمیشه، و این گره باید بدست مشاورین املاک که به صورت مشاور کار میکنند باید فروشندگان رو که پیشنهاد قیمتهای خارج از عرف میدن توجیه کنند که این قیمتها واقعی نیست و خریداری پیدا نمیشه، که اینگونه باعث بیکاری املاکیها هم شده است ، به امید انصاف و واقع گرایی

    • بدون نام

      اقاى عقبايى گرامى. با توجه به تحليلات عالمانه و كاملا حقيقى جنابعالى در چند سال اخير ديگر هيچ كس توجهى به فرمايشات شما ندارد. زحمت نكشيد.

    • مسعودحیات داودی

      بروبابا.

    • انبوه ساز

      یک شاخه اهن 14 شده 500 هزار تومان از لولای در تا پیچ و میخ 70 درصد رشد داشته شرکتهایی که اجناسی مثل کاغذ دیوار رو بفروش میرسانند کلا فروش رو متوقف کردند بیمه ساختمان را یک شبه 30 برابر کردند مجری رو 10 برابر کلا هر سازمانی که بودجه کم میاره گیر میده به صنعت ساختمان خدا شاهده انالیز کردم قیمت ساخت الان 500 هزار تومان بیشتر از قیمت اپارتمان صفر تو همون منطقه است سونامی در راه است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بابا خودتان را جر بدید قیمت بالا نمیره چون مردم پول ندارند .

      • بدون نام

        برادر عزیز فرمایشات شما درسته ؛ ولی این چیزها دلیل سونامی و سود زیاد سازندگان نیست، سونامی با خرید خریداران رخ میده که اونم دیگه وجود نداره؛ و باد سونامی با نخریدن جبران میشه، مثال این چند سال اخیر که بازار مسکن دچارش شده، بازار پر رنق مسکن دیگه مرد

      • حسن

        شما هم با قیمت های قدیمی ساختی دیگه.... یه قیمت های میدن آدم شاخ در میاره

    • مازیار

      کلا کارشناسهای ما در همه زمینه صحبت که میکنند بعد درست عکس اون قضیه اتفاق میوفته .

    • علیسان حسن زاده

      خوب ،حسن کلید ساز بیاد قفلشو باز کنه.

    • شهاب سبحانی

      قیمت یک خونه ۶۵ متری ۱۴ سال ساخت درجنوبی ترین نقطه شهرری برابری میکنه با قیمت یک ویلای ۵۰۰ متری در آمریکا، آخه این چه وضعشه؟ خدا همه تونو نابود کنه که مردم را به خاک سیاه نشاندید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج