جاباما
۷۰۵۶۰۶
۵ نظر
۵۰۰۷
۵ نظر
۵۰۰۷
پ

مرعشی: سپاه، دژ مستحکم دفاع از نظام است

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی به سالروز ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار اشاره کرد و گفت: ما همواره دوستدار سپاه هستیم و این نهاد را دژ مستحکم دفاع از نظام اسلامی می دانیم.

خبرگزاری ایرنا: سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی به سالروز ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار اشاره کرد و گفت: ما همواره دوستدار سپاه هستیم و این نهاد را دژ مستحکم دفاع از نظام اسلامی می دانیم.

سیدحسین مرعشی روز جمعه در دومین گنگره حزب کارگزاران سازندگی شعبه بجنورد تاکید کرد: سپاه باید فراجناحی باشد و هر شخص که بخواهد سپاه را درگیر جناح ها کند، نه به سپاه خدمت کرده و نه به نفع نظام کار کرده است.

وی با بیان اینکه سپاه، نهادی تاثیرگذار بوده و هست، افزود: در این میان، نیرویی که سپاه، ارتش و ایران را حفاظت کرده نیروی مردمی است و این نیرو همواره محور و تعیین کننده بوده و اگر مردم در صحنه نباشند نظام ها و دولت ها ساقط می شوند.

وی در ادامه با بیان اینکه مگر می شود در سیاست که امر مهم کشور است خسته شد، اظهار کرد: احساس خستگی در سیاست نشانه فرار از مسئولیت است.

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی افزود: باید نیرومند و فعال در صحنه باشیم و با تلاش، مشکلات را حل کنیم.
مرعشی با اشاره به برتری نقش مردم نسبت به دولت ها گفت: مردم در حل مشکلات کارساز و تاثیر گذار بوده اند.

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی با طرح این پرسش که آیا دولت ها نقش مهمی در حل مشکلات دارند یا مردم، ادامه داد: به نظر می رسد برای حل مشکلات باید انتظار بیشتری از مردم داشت و مردم در این زمینه تاثیرگذارتر هستند.

وی افزود: در ادوار تاریخی ایران، کشور با این ضعف روبه رو بوده که مردم بیش از آنچه که به خود تکیه داشته و مسئولیت پذیر باشند به دولت ها و حاکمان تکیه داشته اند و این رفتاری است که میان ایرانیان نهادینه شده است.

وی بیان کرد: احزاب و سیاسیون باید بدانند هر انتقادی که به نظام و دولت آقای روحانی وارد می شود، انتقاد به خود مردم است و ما اگر متوجه مسئولیت خود باشیم، باید بدانیم آقای روحانی منتخب ما است.

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی گفت: این طور نیست که چون انتخاب کردیم، باید مطیع باشیم، مردم باید مطالبه گر باشند و مسئولان را با شمشیر انتقاد قوی کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دژمستحکم دفاع ازنظام مردمداری واحترام به حقوق مردم وایجادرفاه اجتماعی وحفظ امنیت کشوراست اگرمردم نباشند چیزی نمی ماند

    • سید

      بله دفاع از مجلس هم دیدیم از یه ساختمون نتونستن محافظت کنن

    • بدون نام

      یک کلمه هم از مادر عروس بشنو.

    • بدون نام

      احسنت،سپاه باید فراجناحی باشد.سپاه یک سازمان انقلابی است که وظیفه ی آن حفظ نظام است .سپاه کارنامه ی اقتصادی خوبی دارد خصوصا در روزهای سخت ،ولی الان به نظر من ادامه ماجرا رو به شرکت خصوصی بسپارد و در این اوضاع منطقه ،به کار نظامی خود در درون و برون مرزی ادامه دهد ...ملت از سپاه راضی هستند امیدوارم موفق باشند ..

    • بابک

      واقعا اینقدر مغالطه گویی واقعا اینقدر پررویی و نفاق افکنی. مرعشی تو کی هستی که نظر بدز درمورد سپاا وغیره تو کیلویی چندی برو بابا ....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج