۷۰۵۷۴۳
۵ نظر
۵۰۱۴
۵ نظر
۵۰۱۴
پ

سخنرانی یک زن پیش از خطبه‌های نماز جمعه

دکتر فاطمه مقدم تبریزی به مناسبت هفته سلامت به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه این شهرستان، پیرامون هفته سلامت و شعار «پوشش همگانی سلامت برای همه، در همه جا»، به تبیین مهمترین دستاوردهای دولت تدبیر و امید در حوزه سلامت جامعه و تحول نظام سلامت پرداخت.

خبرآنلاین: به نقل از وبدا، دکتر فاطمه مقدم تبریزی به مناسبت هفته سلامت به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه این شهرستان، پیرامون هفته سلامت و شعار «پوشش همگانی سلامت برای همه، در همه جا»، به تبیین مهمترین دستاوردهای دولت تدبیر و امید در حوزه سلامت جامعه و تحول نظام سلامت پرداخت و گفت: مفهوم شعار امسال در برگیرنده اجتماعی شدن نظام سلامت می باشد و این مفهوم بدین معنی است که شناخت، سازماندهی، توانمندسازی و بکار گیری منابع انسانی، مالی و فیزیکی خارج از بخش سلامت، در کنار منابع داخل این بخش، در جهت اصلاح مدیریت نظام سلامت به منظور تامین و ارتقای سلامت فرد، خانواده و جامعه می باشد. همچنین ضرورت اجتماعی شدن سلامت این است که مردم با سبک زندگی درست، آشنا شده و این امر راهکاری برای کاهش هدررفت بخش قابل توجهی از منابع مالی و هزینه های درمانی است.

سخنرانی یک زن پیش از خطبه‌های نماز جمعه

وی در رابطه با موفقیت های طرح تحول نظام سلامت گفت: اجرای طرح تحول نظام سلامت، یکی از طرح های بسیار مهم در طول انقلاب اسلامی است که به نوعی با منویات مقام معظم رهبری مطابقت داشته است. این طرح از 15 اردیبهشت سال 1393 شروع شد و اجرای آن همچنان ادامه دارد. در این راستا دانشکده علوم پزشکی خوی نیز در اجرای این طرح همسو با سایر شهرهای کشورمان موفق بوده و دستاوردهای مهمی در این زمینه داشته است، به طوری که حدود 210 هزار نفر از مزایای طرح تحول نظام سلامت، از شروع طرح تاکنون، در شهرستان خوی بهره مند شده اند. 27 درصد مردم خوی از برکات این طرح در بخش بستری و 72 درصد مردم در بخش سرپایی، تاکنون، از این طرح استفاده نموده اند.

مقدم تبریزی درباره پیشرفت هتلینگ و نوسازی اکثر بخش های بستری در طول انجام طرح تحول نظام سلامت، گفت: یکی از دغدغه های مهم مراکز درمانی این شهرستان، فقدان دستگاه های CT اسکن مجهز و MRI پیشرفته بود، که در طول اجرای طرح تحول نظام سلامت، این دستگاه های مجهز تحویل بخش درمان داده شده است و مردم عزیزمان از مزایای آنها بهره مند می باشند.

وی در ادامه گفت: در این مدت علاوه بر تجهیز بیمارستان ها به وسایل جدید و پیشرفته، در بخش بهداشت نیز کارهای بسیار مهمی انجام شده است که این اقدامات شامل: تجهیز 30 باب خانه بهداشت، 15 باب مرکز خدمات جامع سلامت، 11 باب محل اسکان پزشکان، 6 باب پایگاه سلامت و تجهیز، 5 باب مرکز خدمات جامع سلامت به خدمات دندانپزشکی، احداث 29 باب خانه بهداشت، 4 باب مرکز خدمات جامع سلامت و 3 باب پایگاه سلامت شهری و همچنین تعمیرات اساسی مراکز دیگر می باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدرضا بختیار

      سرکار خانم دکتر تو عرصه سلامتی همگانی شاید یکی از مقوله ها ساخت و افتتاح مراکز درمانی باشد ولی نباید از نظارت مهندسی بر سازه غافل شد تا صحنه همچو در کرمانشاه شاهد باشیم و دیگر اینکه تحت پوشش طرح سلامت چه تعدادی قرار بگیرند مهم نیست بلکه واقعا ارائه خدمات مهم است در طرح سلامت چه خدمتی به اعضای آن تعلق میگیرد چرا هزینه های درمانی در کشور سرسام آور هستش آیا یارانه سلامت در ویزیت و دارو باید به کار گرفته شود یا در بکارگیری پرسنل سازمان بهداشت؟طرح سلامت عملا طرحی است دهن پرکن و ناکارآمد!!!

    • بدون نام

      گشت ارشاد کجا بود که نیومد این خانمو کتک بزنه

    • بدون نام

      سخنرانیه یک زن . اینم شد تیتر؟؟؟واقعا متاسفم براتون .می تونستی بنویسی سخنرانی خانم دکتر فلانی

    • ایرانی

      صداش نامحرمه حرامه ای وای ای وای دینمون به خطر افتاد نکنید این کارهارا چه معنی داره زن تو نماز جماعت حرف بزنه

    • سید محمد

      باسلام بانوان نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می دهند وباید درهمه اموروارد شوند تا به استقلال وآزادی دست یابیم مردان هر کشور از تربیت مادران می باشند سخنرانیهای حضرت فاطمه وحضرت زینب علیه السلام باید سرمشق زنان دنیا شود یاعلی مدد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج