۷۰۵۸۶۶
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

اطلاعاتی درباره قسمت سوم «پارک ژوارسیک»

کارگردان فیلم‌ Jurassic World «دنیای ژوراسیک»، یعنی کالین ترورو (Colin Trevorrow) برای کارگردانی قسمت سوم این فیلم بازگشته است و قول داده است که این فیلم بیش از دو قسمت قبلی‌اش شبیه به سری فیلم‌های اصلی استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg) خواهد بود

سینما گیمفا: کارگردان فیلم‌ Jurassic World «دنیای ژوراسیک»، یعنی کالین ترورو (Colin Trevorrow) برای کارگردانی قسمت سوم این فیلم بازگشته است و قول داده است که این فیلم بیش از دو قسمت قبلی‌اش شبیه به سری فیلم‌های اصلی استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg) خواهد بود. با وجود اینکه درحال نزدیک شدن به زمان انتشار فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom «دنیای ژوراسیک: سقوط پادشاهی» هستیم، اطلاعات جدیدی راجع به سومین قسمت از این فرانچایز، توسط سازندگان آن منتشر شده است. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

کالین ترورو برای اولین بار با ساخت فیلم Safety Not Guaranteed در سال ۲۰۱۲، که مورد توجه منتقدان قرار گرفت و نظرات مثبتی دریافت کرد، توانست در دنیای سینمای هالیوود شناخته شود و اندکی شهرت کسب کند. او پس از سه سال، کار بر روی فیلم Jurassic World را آغاز کرد و نویسندگی و کارگردانی پروژه را برعهده گرفت؛ این فیلم نگاهی به داستان سری فیلم‌های Jurassic Park «پارک ژوراسیک» داشت و به‌گونه‌ای داستان آن‌را ادامه داد و ایده‌ی تاسیس پارک مرکزی ژوراسیک را تحقق بخشید و ما را به جهانی پر از دایناسورهای مختلف و هیجان جدال بین آن‌ها هدایت کرد؛ همچنین ترورو به این فیلم کمی زمینه‌ی طنز درباره موضوعات مداخلات علمی آینده و مصرف‌گرایی اضافه کرده است. این فیلم موفقیت‌های بزرگی کسب کرد و توانست ۱٫۶۷۲ میلیون دلار در سطح جهانی فروش داشته باشد که در برابر بودجه‌ی ۱۵۰ میلیون دلاری این فیلم، رقمی موفق و حائز توجه است؛ این موفقیت‌ها و توجهات باعث شد تا عوامل این فیلم اعلام کنند که فیلم Jurassic World، قسمت اول سه‌گانه‌ی دنیای ژوراسیک خواهد بود. البته خوب است یادآوری کنم که فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom توسط ترورو کارگردانی نشده است و کارگردانی این فیلم را خوان آنتونیو بایونا (Juan Antonio Bayona) برعهده داشت، بایونا درباره‌ی این اثر قول داد که این فیلم ترکیبی از ژانرهای مختلف باشد. ترورو به همراه درک کونولی (Derek Connolly)، در بخش نوشتن فیلم‌نامه‌ی این فیلم حضور داشتند (مانند قسمت اول).

اکنون می‌دانیم که ترورو برای کارگردانی فیلم Jurassic World ۳ بازگشته است (هنوز عنوانی برای این فیلم انتخاب نشده) و اخیرا در مصاحبه‌ای که با پایگاه خبری EW داشت، از فرصت استفاده کرد و درباره‌ی قسمت سوم این فیلم توضیحاتی را ارائه کرد؛ او همچنین در سخنان خودش به مقایسه‌ی Jurassic World ۳ با دیگر فیلم‌های این فرانچایز پرداخت:

اگر بخواهم ژانر هرکدام از فیلم‌های این فرانچایز را توصیف کنم، می‌گویم که فیلم Jurassic World یک اثر اکشن و ماجراجویی بود، فیلم Fallen Kingdom به‌گونه‌ای یک فیلم ترسناک محسوب می‌شود، و فیلم Jurassic World ۳ قرار است تا یک فیلم علمی و هیجانی باشد، همان‌گونه که فیلم‌های Jurassic Park بودند.

درحالی‌که خیلی از مخاطبان ممکن است عقیده داشته باشند که فیلم Jurassic World کاملا از نظر فضایی و محتوایی مانند فیلم‌های Jurassic Park بود، ولی جالب است که ترورو در طی این مصاحبه تاکید کرده است که قسمت سوم این فرانچایز در درجه‌ی اول قرار است تا فیلمی "علمی و هیجانی" باشد. حدس می‌زنیم داستان این‌گونه پیش برود که استفاده از سلاح‌های ژنتیکی باعث رخ دادن اتفاقاتی شود که در فیلم Fallen Kingdom قرار است بدان پرداخته شود و ادامه‌ی این داستان و توجه به فضای پیش‌آمده، داستان را از موضوع پارک سرگرمی فیلم اول دور خواهد کرد و در فضایی علمی قرار خواهد داد. به‌علاوه این کارگردان مطلبی را ذکر کرد که به‌گونه‌ای داستان قسمت دوم را لو می‌دهد و اعلام کرد که شخصیت‌های اون (Owen) با بازی کریس پرت (Chris Pratt) و کلیر (Claire) با بازی برایس دالاس هاوارد (Bryce Dallas Howard)، در قسمت سوم این فیلم همچنان حضور خواهند داشت.

اگرچه که ترورو اخیرا در سری فیلم‌های Star Wars «جنگ ستارگان» به عنوان کارگردان قسمت نهم این سری فیلم‌ها حضور داشت، ولی بازگشت او به جایگاه کارگردانی فیلم Jurassic World قطعا برای او اتفاقات و احساسات خوبی را به ارمغان خواهد آورد و او در این باره گفته است که "من رشد کرده‌ام تا هدیه‌ای که با ساخت این فرانچایز به مخاطبین داده‌ام را دوست داشته باشم و آن‌را گرامی بدارم." قسمت آخر سه‌گانه‌ی Jurassic World قرار است تا در ماه ژوئن سال ۲۰۲۱ منتشر شود؛ اکنون مشخص است که برای دریافت اطلاعات و حدس و گمان‌های بیشتر راجع به این فیلم، باید منتظر بمانیم تا حداقل نمایش فیلم Fallen Kingdom در سینماها آغاز شود. ولی به‌طور کلی به‌نظر می‌رسد که ترورو برای دایناسورهایش مسیر خاصی را مشخص کرده است و می‌داند که قرار است آن‌ها را به کجا ببرد. به محض اینکه اخبار جدیدی راجع به فیلم Jurassic World دریافت کردیم، آن‌را در اختیار شما قرار خواهیم داد؛ پس همچنان با سینما گیمفا همراه باشید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج