۷۰۵۸۷۴
۵۰۱۹
۵۰۱۹
پ

طنز؛ سکوت مجازی!

احمدرضا كاظمي در ستون طنز روزنامه قانون نوشت: حالا ما اگه یه چیزی در مورد آقای عارف بگیم، ممکنه که محکوم بشیم به نون به نرخ روز خوری و ایجاد انشقاق در بدنه اصلی اصلاحات ولی این‌رو آقای محمود صادقی که خودش اصلاح‌طلبه گفته: «آقای عارف حتی در گروه‌های مجازی فراکسیون امید هم عضو نیست!».

احمدرضا كاظمي در ستون طنز روزنامه قانون نوشت: حالا ما اگه یه چیزی در مورد آقای عارف بگیم، ممکنه که محکوم بشیم به نون به نرخ روز خوری و ایجاد انشقاق در بدنه اصلی اصلاحات ولی این‌رو آقای محمود صادقی که خودش اصلاح‌طلبه گفته: «آقای عارف حتی در گروه‌های مجازی فراکسیون امید هم عضو نیست!». البته من نمیدونم این جمله رو به‌عنوان تعریف و تمجید بیان کرده (که یعنی ایشون این‌قدر دنبال کار مردم و پیگیر امورات مهمه که وقت واسه این کارا نداره) یا به‌عنوان یه نکته منفی (که ایشون اندازه چندتا ایموجی و استیکر هم برای کارش ارزش قايل نیست)؛ اما به‌هرحال هرچی که هست در اصل موضوع تغییری ایجاد نمیکنه. از نظر من اینکه شما موقع انتخابات سر لیست باشی، بعد از اینکه انتخاب شدی هم رییس فراکسیون بشی؛ دیگه حداقلِ حداقل انتظاری که ازت میره اینه که admin گروهی که مردم بهتون رای دادن باشی و هر از گاهی توش یه خبری، کلیپی، آهنگی، جوکی چیزی بفرستی! حالا ادمین نیستی حداقل عضو باش و اونجام هیچی نگو! عین عالم واقعیت، اونجا هم سکوتِ مجازی پیشه کن و نسخه الکترونیکی شعر «ما هیچ، ما نگاه» رو در عمل به همه نشون بده! میدونم توی گروه حرف و بحث زیاد میشه، به‌خصوص توی گروه سیاستمدارا! میدونم ممکنه پیام‌های بی‌ربط بفرستن، میدونم ممکنه ویس داد و فریاد و دووووووووووو گفتن بفرستن!

ولی خب شما بیا و اصلا گروه رو بذار Mute و Notificationهاش رو هم ببنند که یه وقت آلارم ارسال پیام و صدای ویبره گوشی، سکوت و آرامش مطلقت رو بهم نزنه ولی برای حفظ ظاهر هم که شده عضو باش و عضو بمون و فقط سالی یه بار بیا گروه رو باز کن که اون عدد چهار رقمی قرمزی که به نشانه تعداد پیام‌های نخونده‌ است و گوشه «گروه لیست امید مجلس شورای اسلامی» نوشته شده، پاک بشه! این واقعا توقع زیادیه؟ من شک ندارم آقای عارف توی اینستاگرامم همینجوریه! عین خیلی فالوئرهای من که استوری‌هام‌رو نذاشته سین میکنن ولی هیچ‌وقت یه ریپلای هم نمیزنن و حتی دریغ از یه لایک و کامنت ساده پای پست‌ها، خلاصه که آقای عارف هیچ‌کاری هم نمیکنی، حداقل بیا اینستاگرام و پست‌های علی مطهری و محمود صادقی رو یه لایک بزن که ما دلمون خوش باشه به کسی رای دادیم که سلیقه اینستاگرامیش بهمون یکم نزدیکه!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج