جاباما
۷۰۵۸۹۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پیش بازی منچستریونایتد - تاتنهام

دو تیم منچستریونایتد و تاتنهام، امروز در نیمه نهایی جام حذفی انگلیس در ورزشگاه ومبلی شهر لندن به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

ورزش سه: دو تیم منچستریونایتد و تاتنهام، امروز در نیمه نهایی جام حذفی انگلیس در ورزشگاه ومبلی شهر لندن به مصاف یکدیگر خواهند رفت. شاگردان مورینیو به دنبال کسب تنها جام باقی مانده در این فصل هستند و کار دشواری پیش روی آنها خواهد بود. آنها تا به اینجا در رده دوم لیگ برتر حضور داشته اند و شرایط خوبی را سپری کرده اند. با این حال در چمپیونزلیگ مقابل سویا شکست خوردند و از دور رقابت ها کنار رفتند. حال تمرکز آنها بر روی کسب جام در این رقابت ها خواهد بود ولی رقیب دشواری مقابل انها قرار خواهد گرفت.

در سوی دیگر، تاتنهام نیز شرایط مشابهی را سپری می‌کند. آنها نیز در جامی به موفقیت نرسیده اند و در چمپیونزلیگ نیز با شکست مقابل یووه از دور رقابت ها کنار رفتند. آخرین جامی که تاتنهام کسب کرده به سال ۲۰۰۸ بازمی‌گردد و پوچتینو به دنبال این است که اولین جام را پس از ۱۰ سال برای تیم کسب کند.

در ۶ تقابل اخیر دو تیم، ۳ پیروزی برای تاتنهام و ۳ پیروزی برای یونایتد به دست آمده است و مطمئنا دیدار امروز رقابت نزدیکی بین دو تیم خواهد بود. سرخیو رومرو به علت مصدومیت در دیدار امروز غایب خواهد بود و برای تاتنهام، وینکس و رز نمی‌توانند اسپرز را همراهی کنند.

ترکیب احتمالی

پیش بازی منچستریونایتد - تاتنهام

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج