۷۰۵۹۲۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

نخستین سدان الکتریکی بنز بزودی معرفی می‌شود

مرسدس بنز قصد داشته بزودی اتومبیل های جدیدی معرفی کند که هر یک با مشخصات قابل توجهی همراه هستند و در نوع خود قابل توجه می شوند. برند لوکس مرسدس بنز قصد دارد اولین سدان الکتریکی خود را با نام EQ S در سال ۲۰۲۰ وارد بازار کند ، قرار است این خودرو با خودرو های جگوار XJ و آئودی A۸ که هر دو خودرو دارای پیشرانه ی الکتریکی می باشند رقابت کند .

وبسایت سخت افزار: شرکت مرسدس بنز قصد داشته بزودی اتومبیل های جدیدی معرفی کند که هر یک با مشخصات قابل توجهی همراه هستند و در نوع خود قابل توجه می شوند. برند لوکس مرسدس بنز قصد دارد اولین سدان الکتریکی خود را با نام EQ S در سال ۲۰۲۰ وارد بازار کند ، قرار است این خودرو با خودرو های جگوار XJ و آئودی A۸ که هر دو خودرو دارای پیشرانه ی الکتریکی می باشند رقابت کند . جالب است بدانید که خودروی سدان الکتریکی مرسدس بنز ، نسخه ی برقی شده S کلاس نیست و قرار است چهره ی متفاوتی داشته باشد .

نخستین سدان الکتریکی بنز بزودی معرفی می‌شود

این خودرو پرچم دار خودرو های الکتریکی برند EQ می باشد و حتی بالاتر از مدل های هاچ بک EQ A و شاسی بلند EQ C است . آقای میشائیل کلز به نشریه انگلیسی Autocar اعلام کرده است که ، ما یک اتومبیل برقی در حد S کلاس خواهیم داشت ، اما شکی نیست که آن خود S کلاس نخواهد بود . احتمال می دهیم که این سدان الکتریکی مرسدس بنز ، بر روی پلت فرم ماژولی جدید MEA مرسدس بنز شکل بگیرد . البته دلیل اینکه سدان الکتریکی مرسدس بنز قرار است بر روی این پلفرم شکل بگیرد این است که پلتفرم S کلاس کنونی با نام MRA نمی تواند اجزای سیستم قوی محرکه تمام برقی را در خود جای دهد . اطلاعات جالب دیگری که آقای کلز در نشریه انگلیسی آنها را بیان کرده است طولانی بودن فاصله ی محوری یا همان wheelbase در این خودرو است چرا که چرخ های EQ S تا حد ممکن در گوشه های اتاق قرار گرفته اند از این رو پیشرانه های برقی مختلف در این سدان الکتریکی قابل نصب بوده اند و سرنشینان نیز فضای کافی خواهند داشت . هنوز هیچ گونه اطلاعاتی از مشخصات فنی این خودرو داده نشده است اما این خودرو از ویژگی ها و خصوصیاتی بهتر از شاسی بلند EQ C برخوردار است . طبق گفته ی آقای کلز پروژه ی اولین سدان الکتریکی مرسدس بنز در سال های 2020 الی 2022 به اتمام خواهد رسید .

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج