۷۰۵۹۴۱
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

استقلال و پرسپولیس در آخرین فصل آسیایی؟

دو باشگاه سرخابی کار سختی برای جلب نظر مسئولان حرفه ای سازی لیگ قهرمانان دارند.

ورزش سه: دریافت مجوز حرفه ای لیگ قهرمانان آسیا یک ضرورت برای حضور تیم ها در این مسابقات است و فدراسیون فوتبال آسیا در فصل جاری با شدت بیشتری نسبت به گذشته این موضوع را پیگیری کرد و همین موضوع باعث شد تا تیم های ثروتمند و بزرگ قاره به ویژه در منطقه غرب امسال نتوانند در این مسابقات حاضر شوند و به طور مثال عربستان تنها دو نماینده معرفی کرد و در قطر و امارات نیز چند تیم قدیمی برای حل مشکلات مالی با یکدیگر ادغام شدند اما تیم های ایرانی به جز نفت تهران بدون مشکل به لیگ قهرمانان رفتند.

استقلال و پرسپولیس چگونه مجوز گرفتند؟

دو تیم بزرگ فوتبال ایران با استفاده از یکی از گزینه هایی که آیین نامه در اختیار آنها قرار داده بود و با تعیین و تکلیف کردن بدهی های خود، امسال موفق به دریافت مجوز شدند. این دو باشگاه نزدیک به ۵۰ میلیارد بدهی را تعیین و تکلیف کردند و مقرر شد تا در زمان مقرر که پیش از شروع فصل آینده مسابقات است، بدهی خود را پرداخت کنند. اتفاقی که تا به امروز رخ نداده است.

مدیر ارشد AFC به تهران می آید

ماها جان مسئول کمیته حرفه ای سازی لیگ قهرمانان آسیا به همراه گروه خود روز ۲۹ آپریل یعنی ۸ اردیبهشت ماه به تهران سفر می کند. او در این سفر تنها یک ماموریت دارد؛ بررسی روند پرداخت بدهی های سرخابی ها در کنار ذوب آهن و تراکتورسازی.

در صورتیکه باشگاه ها از وعده های خود تخلف کرده باشند و طبق توافق بدهی ها را به بازیکنان و مربیان طلبکار پرداختد نکرده باشند و حتی یک شاکی وجود داشته باشد، تقریبا باید غیبت نمایندگان متخلف ایران در فصل بعد مسابقات را قطعی دانست.

استقلال و پرسپولیس حذف می شوند

حضور یک مسئول ارشد نشان می دهد که فدراسیون فوتبال آسیا کاملا در این موضوع جدی است. روز پنجشنبه جلسه ای با حضور مهدی تاج، نبی، افتخاری، گرشاسبی، سهیل مهدی و تنی چند از مسئولان فدراسیون فوتبال و باشگاه ها برگزار شد و البته این جلسه دستاوردی نداشت. مسئولان فدراسیون به مدیران باشگاه ها اعلام کردند که تنها راه فرار از محرومیت برای فصل آینده، پرداخت تمامی رقم های توافق شده است. اتفاقی که با توجه به شرایط مالی باشگاه ها غیر ممکن است تا این بار حذف این دو باشگاه جدی تر باشد و البته هیچ بند قانونی نیز برای کمک به آنها وجود نداشته باشد.

هر دو باشگاه پرطرفدار و سرخابی بدهی های فراوانی دارند و شرایط تقریبا برای هر دو باشگاه یکسان است و به نظر می رسد اگر اقدام عاجلی انجام نشود، در همین روزهای ابتدایی اردیبهشت ماه پرونده این دو باشگاه در آسیا برای فصل آینده بسته می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من یه پرسپولبسیم...
      اما موافق حذف نمایندگان متخلف ایران هستم تا شاید عدو شود سبب خیرررر...
      شاید با حذفمون، جلوی فساد ورزشی گرفته بشه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج