۷۰۶۰۰۳
۷۷ نظر
۵۰۰۹
۷۷ نظر
۵۰۰۹
پ

جهانگیری به احمدی نژاد: به خودت بیا

معاون اول رییس‌جمهور در نشست هم‌اندیشی مدیران ارشد دولت تدبیر و امید، گفت:‌ کسی که هشت سال رییس‌جمهور این کشور بوده است و اکثر مشکلات امروز، نتیجه کار اوست اینقدر جسور شده که می‌گوید سیل می‌آید و زیر پای شما خالی می‌شود و انقلابی بزرگ‌تر در حال اجرا است. اگر بخواهید به نظام نزدیک شوید با سیل توده مردم مواجه می‌شوید که تحمل نمی‌کنند که کسی سال‌ها در راس کشور بوده مطالبه‌گر شده و اخطار بدهد، امیدوارم به خودتان بیایید. اگر مسائلی با افراد دارید آنها را حل کنید.

خبرگزاری ایسنا: معاون اول رییس‌جمهور گفت:‌ مدتی است القا می‌شود که جمهوری اسلامی ایران در حال فروپاشی است در حالیکه مردم پای نظام ایستاده‌اند.

اسحاق جهانگیری امروز در نشست هم‌اندیشی مدیران ارشد دولت تدبیر و امید، اظهار کرد: مردم همواره در مقاطع بحرانی به کمک نظام آمدند و این نظام همواره بر دوش مردم بوده است. کسی که هشت سال رییس‌جمهور این کشور بوده است و اکثر مشکلات امروز، نتیجه کار اوست اینقدر جسور شده که می‌گوید سیل می‌آید و زیر پای شما خالی می‌شود و انقلابی بزرگ‌تر در حال اجرا است.

وی افزود: شما با کشور چه کردید؟ منابع کشور را چگونه هزینه کردید؟ شما می‌خواهید سیل راه بیندازید. شما نظام را تهدید می‌کنید، به خودتان بیایید و حق خودتان را بدانید. ما پای نظام و رهبری ایستاده‌ایم. با وجود همه انتقادات با هم تا پای جان پای نظام ایستاده‌ایم.

جهانگیری ادامه داد: اگر بخواهید به نظام نزدیک شوید با سیل توده مردم مواجه می‌شوید که تحمل نمی‌کنند که کسی سال‌ها در راس کشور بوده مطالبه‌گر شده و اخطار بدهد، امیدوارم به خودتان بیایید. اگر مسائلی با افراد دارید آنها را حل کنید.

جهانگیری در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به اینکه عده‌ای در داخل و خارج از کشور تمرکز دارند تا به امید مردم به آینده آسیب برسانند، خاطرنشان کرد: یک پیوستگی بی‌سابقه‌ای میان چالش‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و بین‌المللی به وجود آمده و هر مساله‌ بین‌المللی می‌تواند بر مسائل اقتصادی و اجتماعی ما تاثیر بگذارد و مسائل داخلی بر مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی موثر باشد، در چنین مقطعی هماهنگی میان قوای سه‌گانه باید جزو اولویت اول ما باشد.

وی تاکید کرد: همه باید از امید مردم پاسداری کنیم و مدیران باید با از خودگذشتگی دنبال حل دغدغه‌های مردم باشند، ما نباید اسیر التهابات شویم.

معاون اول رییس‌جمهور بیان کرد: پیگیری سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، تعامل سازنده با جهان، نگاه ویژه به برجام، پیگیری سیاست‌های جدید ارزی، حمایت از کالای ایرانی و مبارزه با قاچاق، حل مشکل آب، اصلاح نظام بانکی، کاهش آسیب‌های اجتماعی، استفاده از خطوط اعتباری خارجی و تکمیل طرح‌های بزرگ از جمله اهداف دولت است.

وی ادامه داد: آمریکا تصور می‌کند با خروج از برجام، ‌ایران دچار مشکل جدی می‌شود در حالیکه ما برای همه شرایط برنامه داشتیم و دغدغه‌ای نداریم. ما برای اداره کشور بدون برجام هم برنامه داریم اما مهم این است که مدیران پای کار باشند، بدون برجام کوچک‌ترین اتفاقی برای کشور نمی‌افتد.

جهانگیری با بیان اینکه برای تحقق اهداف دولت باید الزاماتی را در نظر بگیریم، گفت: احیا و تقویت نهاد دولت،‌ راه‌اندازی گفت‌وگوی ملی، نگاه ملی و فرابخشی به مسائل کشور، تقویت حس مسئولیت‌پذیری و کار جمعی، توجه به افکار عمومی و ظرفیت بخش خصوصی از جمله این الزامات است.

وی با اشاره به برنامه دولت برای کنترل بازار ارز، خاطرنشان کرد: دولت نمی‌تواند نسبت به زندگی مردم بی‌تفاوت باشد. این تصمیم با اجماع در دولت گرفته شد و هیچ طرح دیگری هم روی میز نبود. رسانه‌های خارجی هم القا می‌کنند که این تصمیم شکست خورده است در حالیکه این طرح موفق می‌شود زیرا نقاط قوت طرح‌های قبلی را دارد و نقاط ضعف آنها را ندارد. همه مدیران دولت هم باید پای این تصمیم بایستند. ما بازی آمریکا را با این تصمیم به شکست می‌کشانیم، همه مدیران باید پای کار بیایند و از برنامه‌های دولت دفاع کنند.

جهانگیری افزود: ما نباید اجازه بدهیم مشکلات به چالش‌های سیاسی، اجتماعی و امنیتی تبدیل شود. مدیر موفق کسی است که این چالش‌ها را در نقطه شروع حل کند. موضوع کازرون باید حل شود، نمی‌شود مردم هر روز به خیابان بیایند و عده‌ای هم بر این موج سوار شده و شعارهای خود را سر دهند. دولت درباره کازرون هیچ تصمیمی نگرفته است. مساله زاینده‌رود، یزد و خوزستان هم باید حل شود. مدیران باید به سرعت در استان‌ها حضور داشته باشند. زخم زلزله کرمانشاه هم باید التیام یابد و مسکن آنها تامین شود.

وی همچنین افزود: ما باید گفت‌وگوهای ملی را با هدف تقویت وحدت در جامعه دنبال کنیم. تمام مشکلات کشور راهکار سیاسی دارد، یعنی با انسجام ملی می‌شود مشکلات را حل کرد. عده‌ای دنبال حذف دیگران هستند اما باید همه جریان‌های سیاسی و نخبگان را دور هم جمع کرد.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از طرح‌های داخلی با استفاده از خطوط اعتباری خارجی محقق می‌شود، اظهار کرد: برخی دستگاه‌ها در این زمینه عملکرد خوبی نداشتند که من گزارش می‌دهم چه دستگاه‌هایی در استفاده از خطوط اعتباری اخلال کردند و چه دستگاه‌هایی فعالیت مناسبی داشتند.

جهانگیری با انتقاد از اقداماتی که در جهت تضعیف دولت انجام می‌شود، گفت: اگر دولت ضعیف شد هیچ جای دیگری از کشور تقویت نمی‌شود. تقویت دولت است که موجب تقویت نظام می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      مردم شدیدا ناراضی هستن این واقعیت‌های جامعه ماست آقای جهانگیری با شعار سفره خالی مردم پر نمیشه با شعار خط فقر کاهش پیدا نمی کنه مردم شدیدا ناراضی هستند

      پاسخ ها

      • م خسروی

        روحانی جهانگیر متشکریم...هیچی نداریم اما ازادی داریم

      • بدون نام

        تو. خسته نشدی از حرفاي تکراری،خدا روزيت جای ديگه حواله کنه،هر وقتت جهانگیری یا روحانی حرفی ميزنه همین کامت رو با مضامین مختلف میزاری.

      • رضا ط

        جهانگیری تو برو یه فکری به حال خودت بکن بابا ، دیگ به دیگ میگه ته دیگ!! همچین حرف میزنه انگار خودش چه آش دهنسوزیه ، همین چند روز پیش بود داشتی پز طومار مشکلات حل نشده و اضافه شده در این چند سال اخیر رو میدادی !! برو بابا ، الان فقط یه مشت بی عار و درد مرفه که تنها دغدغشون کشف لباسه!! طرفدار امثال شما هستن که البته بیچاره ها هنوووز دلشون به یه مشت حرف و وعده و وعید خوشه! وگرنه آدم عاقلی دیگه پیدا نمیشه برای حرف شما ارزش قائل شه.

    • کاردوک

      اون که دیگه کاره ای نیست شما به خودتون بیایید
      مردم دیگه به هیچی امید ندارن ، به خدا یه قیامتی هم هست، از زیر دین مردم بیرون نمیرید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جهانگیری دیگه امیدی به ۱۴۰۰ نداشته باش. ...

      • بدون نام

        مردم خودشون هم مقصرن..
        چرا وقتی قالیباف انجوری واضح و با ادب مردمو توجیهه کرد.
        و واقعا میتونست کشورو نجات دهد بدون تامل محکومش میکردیم ..
        همین میشود
        که ۴/ درصدی ها میخواهند و چگونه یک مرفع برای مردم به خودش زحمت میدهد

    • بدون نام

      اين مردم بايد به شماها بگن !

    • ایرانی

      اقای جهانگیری :میشه بفرمایید شما تو این هشت سال چه کارمفیدی کردید که همش ازدولت قبل انتقاد میکنید؟؟لطفا فقط یکی ازکارهایی که برای این مردم و مملکت کردید رو بفرمایید؟البته بجز اینکه کل این هشت سال رو از دولت قبل انتقاد کردید رو بفرمایید...اون از توافق هسته ای تون..اینم از برجامتون..رفع تحریمها....که اثارشم شامل حال ملت شریف ایران شد..افزایش چندین برابری نرخ ارز...به همراه وزرای پیر و از کار افتاده.وهزاران مشکلی که حل نشد و رو به افزایشه..خسته نباشید

      پاسخ ها

      • بهزاد

        واقعا درست گفتید ....

      • بدون نام

        ايراني جان ركورد دلار ركورد بي كاري ركورد ركود اقتصادي روهم بگو...مردم راي دادن و فريب چرت و پرت هاي مناظره هارو خوردن

      • بدون نام

        داداش تازه هنوز 8 سال هم نشده
        ببین تو این سه سال باقیمونده میخوان چیکار کنن
        فقط ببین

      • بدون نام

        احسنت احسنت

    • ايران

      داداش ما فداي كشور و ملت نجيب شريف شجاع ايران هستيم . ولي بگو داداش به ما اين پول هاي كشور را با كمك كي از كشور خارج مي كنند. كسي كه به كشور ايران كج نگاه كند بامشت به فك او مي كوبيم تا گورش را گم كند. تا زنده ايم رزمنده ايم عزيز داداش گلم جلوي دزد هارا بگيريد اگر حرف حق ميزنيد .

    • بدون نام

      چشم

    • بدون نام

      آقای جهانگیری شما هم امتحان خودتون پس دادین خواهشا بس کنید دیگه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        افرين

    • بدون نام

      کی به کی داره میگه.
      دیگ به دیگ میگه روت سیاه.
      لااقل احمدی نژاد یه سری کارا کرد چهار سال اولش شما چی؟

    • بدون نام

      برو بابا! ای ول محمود جون! مردم با تو هستن!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        محمود هر چي که بود دروغکو نبود..ايول

    • بدون نام

      امید به آینده؟؟؟!!!!دقیقأ منظورتون کدوم آینده است جناب حضرت آقای جهانگیری؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اقای جهانگیر قبل از اینکه برای اقای احمدی نژاد مشکل ایجاد کنید به فکر خودتو ن باشید که فقر و بیکاری واختلاف طبقاطی کشور رافراگرفته درضمن شما تو ی انتخابات گفتید که خانواده مالکه سیاهی پیدا نمی شه پس .... مشکلات کشو ر رابه گر دن دولت قبل نیندازید

      • بدون نام

        اسحاق تو هم به خودت بیا بسه خجالت نمیکشین انقد دروغ تحویل مردم میدن
        ی کاری کردین که دیگه مردم جرأت نکنن بیان رأی بدن یکبشم خوده من دیگه به کسی رأی نمیدم

      • بدون نام

        اسحاق تو هم به خودت بیا بسه خجالت نمیکشین انقد دروغ تحویل مردم میدن
        ی کاری کردین که دیگه مردم جرأت نکنن بیان رأی بدن یکبشم خوده من دیگه به کسی رأی نمیدم

    • بدون نام

      مشکلات امروز رو دولت روحاني بوجود اورده يااحمدي نزاد؟افتضاح بي نتيجه برحام کار چه کسي است؟دلار 6تومني کار چه کسيست؟توقف مسکن مهر که به داد خيليها رسيد چه؟اين همه اتفاق مانند سانچي هواپيما معدن تعطيلي کارخانه ها و بي کاري بسياري اي کارکران افزايش بي رويه قيمتهاچه؟کجايت انهمه وعده دروغ قبل ازانتخابات؟خود جهانکيري مکر نکفته بود که مردم بايد در کارخانه ها سهامدار شوند پس چه شد؟شما ازسادکي مردم نهايت سواستفاده را ميکنيد.چرا به اختلاس برادر خود و روحاني رسيدکي نميشود؟شما مردم را چه فرض کرديد؟شش سال است که هر خرابکاري که ميشود به کردن دولت قبل ميندازي بابا اخه دولت قبل خود شماييد حواستون کجاست؟پس شما در اين شش سال چه کاره بوديد که همه مشکلات رو کردن دولت احمدي نزاد ميندازيد؟من خودم ه شما راي دادم پس کجاست وعده هاي دروغين؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خودش بجایی مردم سهامداره

    • بدون نام

      اگر برای اداره کشور بدون برجام برنامه داشتید چرا بتون ریزی کردید

    • بدون نام

      حرف حق تلخ مردم یادتون نمیادیه زمون بعضیهاوعدههای توخالی دادن

    • shahrooz

      همتون به خودتون بیاین همتون همتون فرقی بین شماها نیست

    • بدون نام

      ما به جانگیری به خودت بیا

    • arvin

      شما هم همینطور آقا با این دولت

    • بدون نام

      احسنت رئیس‌جمهور آینده انشاءالله

    • محمد

      تو رو خدا ولش کنید احمدی نژاد توهم زده فکر میکنه هنوز سر پست ریاست‌جمهوری هست

    • بدون نام

      چرا به وعده های انتخاباتیتان عمل نمی کنید ؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حرفهای خوشایند بزن
        تو این مملکت مگه کسی به حرفش باید عمل کنه
        همه ماشالله سخنور هستند

    • سعید

      جهانگیری تو بخودت بیا با اون روحانی گند زدید تو کشور

    • سعید

      واقعا کشور داره ب فنا میره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سعید جان به فنا رفته.......بیدار شو

    • بدون نام

      احمدی نژاد حداقل دلسوز مردم مملکتش بود حالا هم اگه حرفی می زنه چون میدونه چه بلایی دارید بر سر هموطناش میارین

    • سعید

      جهانگیری چرتو پرت زیاد میگه

    • سعید

      درود بر احمدی نژاد

    • ایرانی ناب

      اقای جهانکیری ازدولت قفل سازدفاع میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!! تمام زندگی مردم رابن بست کردید دست وپای مردم رابستید داخل حوض اب گذاشتید مردم دارن مرگ تدریجیشون را میبینن کاسه کوزتون جمع کنید ....

    • بدون نام

      ديگ به ديگ ميگه روت سياه

    • بدون نام

      احمدی نژاد خیلی...شده ولی چون خوشبختانه هیچ سمتی نداره تهدیدی به حساب نمی یاد.
      ولی دولت باید جوابگوی پنج سال از عملکرد خودش باشد.پس بنابراین مردم خطاب به شما می گویند به خودتان بیایید.

    • بدون نام

      شماهمتون انگشت کوچیکه احمدی نژادنمیشین قبل احمدی نژاد شماالان هشت سال بودیدوالان دوباره نزدیک شش سال هیچ تعقییری کوچکی ندیدیم

    • رضا ملی

      باسلام
      خدمت جناب جهان عرض کنم
      دوصد گفته چون نیم کردار نیست
      از الان به آینده که جنابعالی رئیس جمهور خواهی شد عرض کنم آقای احمدی نژاد از اتوبوس پیاده شده اند، مواظب باش احمدی نژاد آینده نشین
      پناه بر خدا هر دولتی الحمدلله اومده وقتش رو صرف سرکوب کردن دولت قبلی کرده
      خدا رو خوش نمیاد نامردی رو رواج بدین، ما هیچی نمی خواهیم ولی آلروی همدیگر رو هم بخاطر پست و مقام از بین نبرین
      عیب والا مضحکه عام و خاص شدیم تو بیرون مرزها، ما غرور داریم همه ایرانی هستیم بجای اینکه زیر بال و پر هم رو بگیریم و عزت و سرافرازی برای کشور به ارمغان بیاریم ، واجبه و من فتوا میدم همه حد خودمون رو بدونیم و به آخرت ایمان بیاریم و امانتی که خمیر مایه آن خونهای هزاران شهید گلگون کفن هست رو وجه المصالحه با بیگانگان قرار ندیم
      آقای جهانگیری به خودت بیا، آقای مسئول به خودت بیا جواب خون برادر شهید مرا چه خواهی داد.
      خودش در بین ما نیست ولی من هستم تا بپرسم و گر چه می دانم این مطالب بدست شما نخواهد رسید و همچنان با خطابه های حق به جانب جولان خواهی داد ولی فریاد زدم تا حداقل خودم بشنوم که دنیا ارزش جولان ندارد.
      کمی به فکر همنوعانمان باشیم

    • خلیلی قوشچی

      باز که شما از مردم خرج کردید چه خبرتونه
      اینهمه دروغ گفتید بس نبود تاکی باید حرفهای شما رو بشنویم
      مردم خسته اند و ناامید
      شما بگید تو این شش سال با زخایر مملکت چه کردید مگه قرار نبود همه چی اصلاح بشه کو کجا رفت
      چرا همش به فکر سوریه و یمن و لبنان و عراق و ...هستید

    • بدون نام

      درد احمدی جونم بخوره تو فرق سرت

    • بدون نام

      خدمات احمدی نژادکاملا اظهر والشمس بر کسی پوشیده نیست شما دراین ۵ سال چه کار مثبتی انجام دادید که نتیجه اش نبین ومشهودباشد او انقلابی و درمقابل رهبری سربازیست که تبعیت دارد ولی شما زیز زیرانه تیشه به اسلام و رهبری میزنید نتیجه کارهاتون میبینیم نیازی به بیان نیست

    • بدون نام

      شما به خودتون بیاید
      ....

    • بدون نام

      احمدی بیست سال مملکت رو به عقب کشید هنوز طرفدارشین

    • بدون نام

      سلام
      آقای جهانگیری بعداز سه سال خود شما نیز از ایشان بدتر
      جرت و پرت بخورد مردم میدین .این خط و این نشان.

    • بدون نام

      یه مثل هست یزد بهتره یا کاشون؟...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بزن بریم اصفهون.......

    • ایرانی

      اسحاق جان اونی که باید به خود بیاد تویی وشیخ حسن جون اصلا میدونید این مردم بیچاره چطور روزگاررومیگزرونن به خدا نمیدونی؟اصلا برات پیش اومده رن وبچت ازت چیزی بخان وتو نتونی براش ن فراهم کنی این خودش مرگه مرگ محض ولی شماها هنور واستون پیش نیومده تو واحمدب نژاد وشیخ حسن کلید ساز مملکت رو له این روز انداختین وجورشرو مروم میکشن پس لطفا خموش خموش خموش!!!!

    • ک م

      چرا یارانه بعضی ها را چندین ساله که روحانی قطع کرده

    • تانیا

      کاش باز هم احمدی نژاد بیاددددد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همشون از یه قماشن

    • مادری تنها

      آقای جهانگیری از کدوم.مردم حرف میزنید من یه زن بی سرپرستم به والله شبها دارم کابوس میبینم از ترس اجاره خونه های سنگین ,اینقدر بعد از عیدی اجاره ها بالا رفتن موندم با دو تا دختر کجا برم خدا لعنتتون کنه شما که آتشی انداختید تو خونه های مردم...امیدوارم این آتش تو خونه های بچهاتون بیوفته ..

    • آرش

      چرا همه تقصیرها رو میندازین گردن احمدی نژاد؟ احمدی نژاد ۸ سال مشکل بوجود اورد شما چرا تو این ۵ سال نتونستین مشکلات رو حل کنید شمایی که ادعای حل مشکلات رو تو صد روز داشتین شمایی که با توافق برجام بعضی تاسیسات رو تعطیل کردید و بیشتر اورانیوم غنی شده و اب سنگین رو به به آژانس تحویل دادید و میلیاردها دلار پول فروش نفت بلوکه شده رو گرفتید اما قیمت ارز از دوران احمدی نژاد که تحریم بود بیشتر شد

    • نصر

      فردا قیامت شهدا شفاعت انهایی را که به این مردم مهربان بد کردن گذشت نمی کند
      وتا روز رستاخیز در عذاب الهی گرفتارنند

      پس بایستی مواظب رفتار مان گفتارمان باشیم

    • بدون نام

      اقای جهانگیری طلا شده 170000تومن خام با اجرت که سر به فلک میکشه لطفا جواب گو باشید

    • بدون نام

      اینکه احمدی نژاد میگه مشکلات زیادی هست ومردم ناراضی هستند کاملا صحیح است ولی ولی مشکلات درطول ۴۰سال ودوره ۸ساله ایشان وجودداشت هنوزهم هست ومردم دراین ۴۰سال روزبه روز ناراضیترمیشوند

    • کوروش

      حرف حق رو باید یا از بچه شنید یا مجنون

    • بدون نام

      اقای جهانگیری متاسفانه شما و امثال شما که تعدادشون کم نیستن دارید به شدت حق مردم را پایمال میکنید و دارید پولهای خود را دلار میکنید ، ولی مطمن باشید احمدی نژاد و یارانش جلوی این کار را میگیرند و حق مردم را از گلوی مال مردم خوارها در میارن

    • محمد

      اسحاق جان لطفا بخودت برارجونت برس اعصابت فشارنیاوریها ضررداره مملکت راولش کن خودی خود درست میشه.

    • aj.1357@yahoo.com

      از اول شروع دولت روحانی ، هر جا که ناتوان بودید انداختید گردن دولت قبل ، الان پنج سال گدشته هنوز که هنوزه به دولت قبل حمله میکنید ، بس کنید بابااااا گند زدید به کشور ، والا احمیدنژاد خیلی با عرضه تر از شماها بود

    • بدون نام

      بقول کرمونیا خدا یه مشت مرگی به احمدی نژاد بده گزک داده دست شما تا بی عرضگی هاتونو پنهون کنید...

    • بدون نام

      آخه مگر احمدی نژاد چی میگه!!!!.... البته من نمیخوام قضاوت کنم ............بازم فقط خدا میدونه کی حق میگه کی ناحق.

    • بدون نام

      توکه عقل کل هستی میدونی مردم اصفهان تامردادماه آب دارندوذخیره سدزاینده رودبزودی تموم میشه وجنگ استانی بوجودخواهدآمد.جنگ بین اصفهان ویزد وخوزستان وچهارمحال برسرآب.پس هرچه زودترچاره ای بکن وتمام بدبختی مردم راگردن این واون نینداز

    • رضامتال

      اون کسی که باید ب خودش بیا شماهایید فقر بیکاری مجرد بودن و..... تو کشور بیداد میکنه شماها یا خوابید یا خودتون زدید ب خواب

    • بدون نام

      این چی میگه

    • اﻛﺒﻲ

      ﺗﺎ 1400 ﻫﻤﻪ ﺑﻪ ﻓﻨﺎ ﺭﻓﺘﻴﻢ! !!!!

    • بدون نام

      تنها حرف درستی که ایشون از بدو تولد زده همین بوده جناب جهانگیری

    • بدون نام

      اقای جهانگیری داری رد گم میکنی

    • ل

      آقای جهانگیری اونیکه باید بخودش برگر ده شمایید نه احمدی نژاد .احمدی نژاد رئیس جمهور مقتدر ایران بود اما شما ......

    • بدون نام

      وقتی میگه تنظیم بازار ارز که انگار دلار هزار تومنه .
      جمشید بسمالله رو که گرفتن. سلطان سکه رو هم که گرفتین.
      پس چرا سکه 2900 در یک روز شد 3200 .حتما خودتون تنظیمش کردین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج