۷۰۶۰۱۹
۶ نظر
۵۰۰۷
۶ نظر
۵۰۰۷
پ

جزئیات دستگیری سارقان خودپرداز‌ها در تهران

سرپرست پلیس آگاهی پایتخت گفت: سارقان دستگاه‌های خودپرداز ۴ روز بعد از آخرین سرقت خود از فروشگاهی در نازی‌آباد تهران شناسایی و دستگیر شدند.

خبرگزاری فارس: سرپرست پلیس آگاهی پایتخت گفت: سارقان دستگاه‌های خودپرداز ۴ روز بعد از آخرین سرقت خود از فروشگاهی در نازی‌آباد تهران شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ حمیدرضا یاراحمدی سرپرست پلیس آگاهی پایتخت به بیان جزئیات دستگیری سارقان دستگاه‌های خودپرداز تهران پرداخت و اظهار داشت: در حدود یک هفته گذشته سرقت یکسری از دستگاه‌های خودپرداز را در سطح شهر تهران و شهرستان کرج شاهد بودیم که با توجه به اهمیت موضوع پیگیری آن در دستور کار قرار گرفت.

جزئیات دستگیری سارقان خودپرداز‌ها در تهران

سرپرست پلیس آگاهی پایتخت تصریح کرد: همکاران ما در اداره هفدهم پلیس آگاهی پایتخت توانستند در 24 ساعت گذشته این باند 4 نفره را شناسایی و دستگیر کرده و به مقر پلیس آگاهی منتقل کنند.

این مقام ارشد پلیس آگاهی متذکر شد: دستگیرشدگان به سرقت 5 دستگاه خودپرداز در تهران اعتراف کردند؛ همچنین مواردی از سرقت خودپرداز در کرج گزارش شده که همینک با پلیس آگاهی کرج در حال بررسی هستیم.

وی افزود:‌ از این افراد ماسک و دستکشی که در زمان سرقت از آن استفاده می‌کردند کشف و ضبط شد؛ همچنین قسمتی از وجوه سرقتی و سه دستگاه خودروی مسروقه نیز به دست آمد.

این مقام ارشد پلیس آگاهی به شگرد این سارقان در سرقت پرداخت و تصریح کرد: این افراد ابتدا محل را شناسایی کرده سپس با یک دستگاه خودروی تندرو و یک دستگاه خودروی حمل بار به محل مراجعه کرده، خودپرداز را به سرقت برده و در محل خلوتی با تخریب دستگاه خودپرداز با سنگ فرز وجوه آن را به سرقت می‌بردند.

سرهنگ یاراحمدی به سابقه‌دار بودن دستگیرشدگان پرداخت و گفت: این 4 نفر در سابقه خود سرقت محموله و سرقت خودرو را داشته‌اند و یکی از آنها در هنگام مرخصی اقدام به سرقت کرده بود.

وی در پاسخ به پرسشی در خصوص میزان وجوه سرقتی گفت: هر کدام از دستگاه‌ها 20 تا 30 میلیون تومان پول داشته‌اند.

وی قیمت هر کدام از دستگاه‌های خودپرداز را 150 میلیون تومان ارزیابی کرد و گفت: این دستگاه‌ها 60 میلیون تومان هم بیمه می‌شوند؛ اما خواهش ما از بانک‌ها این است که ضریب ایمنی دستگاه‌ها خود را افزایش دهند و با پلیس همکاری بیشتری داشته باشند؛ این دسته از خودپردازها با 4 پیچ به زمین ثابت شده بودند و به راحتی سرقت شده بودند.

این مقام ارشد پلیس آگاهی به دستور فرمانده تهران بزرگ به کلیه کلانتری‌ها اشاره و اعلام کرد: به کلیه کلانتری‌ها دستور داده شده که در حوزه استحفاظی با بانک‌ها و فروشگاه‌ها همکاری داشته باشند و به آنها مشاوره‌های پلیسی را ارائه دهند.

سرپرست پلیس آگاهی پایتخت آخرین سرقت این باند را 26 فروردین ماه از فروشگاهی در نازی‌آباد عنوان کرد و گفت:‌4 روز از آخرین سرقت این افراد شناسایی و دستگیر شدن؛ این افراد از اسفند 96 تا 26 فروردین این سرقت‌ها را انجام دادند.

سرهنگ یاراحمدی در پاسخ به پرسش فارس در خصوص اینکه هر کدام از سرقت‌ها چه مدت طول می‌کشید گفت:‌این سارقان بسیار سریع عمل کرده و هر سرقت بین 5 تا 6 دقیقه طول می‌کشید.

این مقام ارشد پلیس آگاهی به عملکرد مأموران پلیس آگاهی پرداخت و گفت:‌در تعطیلات نوروزی امسال جرایم خشن 16 درصد کاهش و کشفیات پلیس آگاهی 24 درصد افزایش یافته است و پلیس آگاهی برخورد با جرایم خشن را یکی از اولویت‌های خود قرار داده و با کسانی که نظم و امنیت شهروندان را به مخاطره بیندازند با برخورد قاطع پلیس مواجه خواهند شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دستتون درد نکنه
      ولی
      کاش واسه گرفتن خاوری مرتضوی احمدی نزادو....بقیه مجرمین و اختلاس گران همین قدر سرعت عمل داشتین
      که اگه داشتین یه ملت پشتتون بود

    • ناجی

      این نشانه ای است که واقعآمردم گشنه شدن به دادمردم برسین

    • رز

      وای گرگهای نر کم مونده زمین رو هم بدرن

    • علی

      هرمردی زن وبجهاش گرسنه بشن دست به هر جنایتی میزنه تا اونارو سیر کنه

    • بدون نام

      نوش جووون نشوووون

    • بدون نام

      ههههههههههههههههههههه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج