۷۰۶۰۸۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

iOS ۱۲ برای آیفون ۵s هم عرضه می‌شود

برای آنهایی که گوشی آیفون ۵s دارند خبر خوشایندی است. سیستم عامل iOS ۱۲ قرار است هنوز از گوشی‌های آیفون ۵s پشتیبانی کند. یکی از نکات مثبت سیستم عامل iOS این است که از گوشی‌هایی که چند سال پیش تولید شده‌اند و مربوط به چند نسل قبل هستند همچنان پشتیبانی می‌کند. برخلاف اندروید که معمولا پشتیبانی‌اش از گوشی‌ها و سایر دستگاه‌ها بعد از دو یا سه سال پایان می‌پذیرد.

وبسایت دیجی‌کالامگ - صوفیا نصرالهی: برای آنهایی که گوشی آیفون ۵s دارند خبر خوشایندی است. سیستم عامل iOS ۱۲ قرار است هنوز از گوشی‌های آیفون ۵s پشتیبانی کند. یکی از نکات مثبت سیستم عامل iOS این است که از گوشی‌هایی که چند سال پیش تولید شده‌اند و مربوط به چند نسل قبل هستند همچنان پشتیبانی می‌کند. برخلاف اندروید که معمولا پشتیبانی‌اش از گوشی‌ها و سایر دستگاه‌ها بعد از دو یا سه سال پایان می‌پذیرد.

برای مثال iOS ۱۱ از دستگاه‌هایی به قدمت آیفون ۵s هم پشتیبانی می‌کند که عرضه آن به پنج سال پیش یعنی سال ۲۰۱۳ برمی‌گردد.

حالا ممکن است تصور کنید دیگر کسی آیفون ۵s استفاده نمی‌کند اما اگر هنوز کسی این گوشی را دارد اپل خبر خوشی برایشان دارد: ۱۲ iOS می‌تواند به پشتیبانی از دستگاه شما ادامه دهد.

این خبر یک چرخش جالب در اتفاقات مربوط به این حوزه است چون برای چند سال گذشته به روزرسانی مربوط به iOS های اصلی کاهش یافته بود و حداقل برای یک مدل انجام می‌شد. برای مثال iOS ۱۰ به پشتیبانی از آیفون ۴s پایان داد که آخرین مدل گوشی بود که توسط iOS ۹ پشتیبانی می‌شد. با عرضه iOS ۱۱ دیگر از آیفون ۵ و آیفون ۵c پشتیبانی نمی‌شد. به همین دلیل هم اکثر تحلیلگران فرض را بر این گذاشتند که با آمدن iOS ۱۲ پیشتیبانی این گوشی‌ها هم کاهش پیدا می‌کند.

البته باید تاکید کرد که هنوز این اتفاق نیفتاده در نتیجه باز هم احتمالش هست که آیفون ۵s توسط iOS ۱۲ پشتیبانی نشود. تحلیلگران می‌گویند حتی اگر این اتفاق هم نیفتد تاثیر چندانی روی بازار نخواهد داشت چون تعداد کسانی که آیفون ۵s دارند زیاد نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج