جاباما
۷۰۶۲۰۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

غوغای جوان‌ها در تیم شفر

سرمربی آلمانی استقلال تهران پس از قبول هدایت این تیم با استفاده از بازیکنان جوان، آبی‌پوشان را به ساحل آرامش رساند و نتایج درخشانی کسب کرد.

ورزش سه: وینفرد شفر با قبول هدایت استقلال تهران روند رو به رشدی با این تیم طی کرد و علاوه بر قرار گرفتن در کورس کسب نایب قهرمانی لیگ برتر، این تیم را به عنوان صدرنشین گروه D به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا رساند.

در این میان شفر از بازیکنان جوان خود بسیار سود برد و با استفاده از آن‌ها به این نتایج درخشان دست یافت. این مربی آلمانی که استقلال را به بلوغ و انعطاف تاکتیکی رسانده ، در ترکیب‌های مختلف خود از بازیکنانی نظیر فرشید اسماعیلی، امید نورافکن، میلاد زکی‌پور و آرمین سهرابیان بازی گرفته است. همین اعتماد باعث شد که اسماعیلی به عنوان آقای پاس گل لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شود و از طرف دیگر نورافکن به تیم ملی ایران راه یابد. اما جدیدترین کشف شفر، استفاده از آرمین سهرابیان به عنوان مدافع مرکزی است. این بازیکن بعد از مصدومیت شدید پادوانی و سید مجید حسینی به عنوان بازیکن ثابت در ترکیب استقلال قرار گرفت و بازی‌های درخشانی از خود به نمایش گذاشت. بی شک ظهور این ستاره‌های جوان ، هواداران آبی‌پوش را به داشتن آینده‌ای درخشان امیدوار می‌کند.

عکس: رضا سعیدی‌پور

غوغای جوان‌ها در تیم شفر

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج