۷۰۶۴۹۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بیاتی‌نیا: راه‌آهن نابود شد

سرمربی پیشین تیم فوتبال راه آهن گفت: تیمی که با بدهی سنگین به لیگ دسته دوم سقوط کرده، دیگر امیدی به این تیم نیست.

خبرگزاری فارس: محسن بیاتی‌نیا، سرمربی پیشین راه‌آهن تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس، در خصوص کسر امتیاز از راه آهن در خصوص شکایت ننزیچ اظهار داشت: دیگر چه فرقی می‌کند ۱۰ امتیاز به هفت امتیاز برسد. دیگر بیشتر از این راه آهن را نابود نکنند، متأسفانه راه‌آهن به خاطر مشکلات مالی نابود شد و دیگر هیچ فرقی نمی‌کند سه امتیاز کسر شود یا اصلاً امتیازی نداشته باشد.

وی در ادامه گفت: من تا قبل از عید تمام تلاشم را برای راه‌آهن انجام دادم، زمانی که در پاس بازی می‌‌کردم نمی‌توانستم کاری کنم تیم از بین نرود، اما به دنبال این بودم تا راه‌آهن را از نابودی نجات دهم، اما متأسفانه نشد، دلایل مختلفی باعث شد تا این تیم از بین برود، مشکلات مالی یکی از مهمترین دلایل نابودی راه‌آهن بود. ما به خاطر این مشکل نتوانستیم بازیکن جذب کنیم و پنجره نقل و انتقالاتی ما همیشه بسته بود.

سرمربی پیشین راه‌آهن در ادامه تأکید کرد: واقعا راه‌آهن نابود شد، هیچ کس به این تیم کمک نکرد و باعث شد این تیم با قدمت چندین ساله که بازیکنان و استعدادهای خوبی معرفی کرد از بین برود، شما فکر می‌کنید شرایط این تیم درست می‌شود؟ تیمی که با بدهی سنگین به لیگ دسته دوم سقوط کرده، دیگر امیدی بهش نیست و هیچ کس با این شرایط این تیم را نمی‌گیرد. هیچ کسی جوابگو نیست که تیم‌هایی مثل پاس، راه‌آهن، صبا نابوده شده. همه به دنبال این بودند که شرایط در راه‌آهن بهتر شود، اما هیچ وقت آینده‌نگر نبودند، فقط به دنبال این بودند که مسابقه برگزار شود، من از فدراسیون فوتبال به خاطر نظم و انضباط تشکر می‌کنم، اما کاشکی نظم و انضباط هم برای ما طلبکارها ایجاد می‌شد، من هم از راه‌آهن طلبکارم، از خیلی از تیم‌ها طلب دارم اما چه می‌شه کرد، فقط بازیکنان خارجی می‌توانند به حق‌شان برسند. اگر یک تیمی در اروپا شرایط سختی داشته باشد همه دست در دست هم می‌دهند تا تیم را نجات دهند، اما در ایران متأسفانه هیچ کس کمک نمی‌کند.

بیاتی‌نیا در ادامه گفت: به طور مثال، من از صبای قم و راه‌آهن دو تیم سقوط کرده طلبکارم، از چه کسی شکایت کنم؟ من ۲۰۰ میلیون تومان از راه‌آهن می‌خواهم در صورتی که حقم است، به چه کسی باید بگویم؟ مگر راه‌آهن پول دارد؟ ما متأسفانه مدیرانی داریم که فقط به فکر امروز هستند، آینده‌نگر نیستند و به دنبال این نیستند در آینده شرایط را بهتر کنند.

سرمربی پیشین راه‌آهن در ادامه تأکید کرد: نمی‌دانم چرا فدراسیون فوتبال جلوی تیم‌هایی که پول ندارند را نمی‌گیرد، به نظر من نباید اجازه دهند این تیم‌ها در رقابت‌ها شرکت کنند، به جز بدهی و مشکلات فراوان چیز دیگری ندارند. فدراسیون فوتبال باید برنامه‌ای را تعیین کند و بگوید هر تیمی می‌خواهد در رقابت‌های لیگ شرکت کند، باید مبلغی را به فدراسیون بابت ضمانت بدهد، در حساب باشد و طبق آن بحث مالی بازیکن بگیرد، مربی جذب کند و بتواند فعالیت کند،‌ در خیلی از کشورها این اتفاق می‌افتد و اگر باشگاهی بودجه‌ای نداشته باشد مطمئنا اجازه نمی‌دهند شرکت کند، ما مثلا تیم اول آسیا هستیم.

وی در پایان گفت:‌متأسفانه از لحاظ باشگاه‌داری ضعیف هستیم و فوتبال ما از پایه خراب است و به خ اطر این است که به فکر باشگاه‌های فوتبال نیستیم فقط به دنبال برگزاری مسابقه هستیم تا روزمان بگذرد، کاش که به تیم‌های قدیمی فوتبال احترام می‌گذاشتیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج