۷۰۶۵
۴ نظر
۵۰۱۹
۴ نظر
۵۰۱۹
پ

مراقب جزئیات باشید

ایده‌هایی برای آشپزخانه‌های‏‏‏‏‏‏‏ کوچک

آیا آشپزخانه کوچک شما غیر‏استادانه طراحی شده و از آشفتگی فضای آن رنج می‏برید، یا در حال تغییر دکوراسیون آشپزخانه‏ کوچک‌تان هستید؟ ایده‏های کاربردی ما به شما کمک می‏کند تا از هر مترمربع فضای آشپزخانه‏ کوچک خود به بهترین نحو استفاده کنید.

ایده‌هایی برای آشپزخانه‌های‏‏‏‏‏‏‏ کوچک

ایده‌هایی برای آشپزخانه‌های‏‏‏‏‏‏‏ کوچک

آیا آشپزخانه کوچک شما غیر‏استادانه طراحی شده و از آشفتگی فضای آن رنج می‏برید، یا در حال تغییر دکوراسیون آشپزخانه‏ کوچک‌تان هستید؟ ایده های کاربردی ما به شما کمک می‏کند تا از هر مترمربع فضای آشپزخانه‏ کوچک خود به بهترین نحو استفاده کنید.

آشپزخانه‏ های کوچک فوایدی دارند که باید با نازک بینی به آنها توجه کرد.

ایده‌هایی برای آشپزخانه‌های‏‏‏‏‏‏‏ کوچک

ابتدا درباره تغييراتي كه قصد داريد در آشپزخانه خود به وجود بياوريد فكر كنيد. وسايلي در آشپزخانه شما وجود دارد كه مورد علاقه شماست و مي‌خواهيد آنها را حفظ كنيد و وسايلي است كه نيازي به آن نداريد. برداشت ليستي از كارهايي كه قصد انجام آن را داريد مي‌تواند در وقت و هزينه شما صرفه‌جويي كند.

شما می‌توانید از طیف وسیع لوازم کوچک و فشرده‌ آشپزخانه که امروزه در بازار موجود است و مناسب آشپزخانه‌ کوچک شماست استفاده کنید. ماشین ظرفشویی‌های کم عرض (۴۵ سانتی‌متري)، گازها و سینک‌های توکار کم عرض، فرهایی با عملکرد دوگانه‌ فر و مايکروفر و ... .

ایده‌هایی برای آشپزخانه‌های‏‏‏‏‏‏‏ کوچک

در ابتدا درباره تغييراتي كه قصد داريد در آشپزخانه خود به وجود بياوريد فكر كنيد. وسايلي در آشپزخانه شما وجود دارد كه مورد علاقه شماست و مي‌خواهيد آنها را حفظ كنيد و وسايلي است كه نيازي به آن نداريد. برداشت ليستي از كارهايي كه قصد انجام آن را داريد مي‌تواند در وقت و هزينه شما صرفه‌جويي كند.

ایده‌هایی برای آشپزخانه‌های‏‏‏‏‏‏‏ کوچک

استفاده از کابینت‌های بلندتر از حد معمول برای خلق فضای ذخیره‌سازی بیشتر، با این کار می‌توان از فضای خالی بین سقف و ردیف کابینت‌های بالایی به عنوان فضای انبار بهره برد.

سینک‌های بدون آب‌چکان، فضای بالایی کابینت را وسعت می‌بخشند. می‌توان با نصب قفسه‌هایی به بهترین نحو از این فضا استفاده کرد، به جای آب‌چکان می‌توان سبدهای قابل حمل نصب کرد كه وقتي به آنها نیازی نیست کنار گذاشته می‌‌شوند. گاهی اوقات قراردادن این سبدها در لگن ظرفشویی، فضای کار فوق‌العاده‌ای ايجاد مي‌كند.

ایده‌هایی برای آشپزخانه‌های‏‏‏‏‏‏‏ کوچک

به جای گازهای ایستاده، تلفیقی از گازهای صفحه‌ای توکار و فر، با ایجاد یک خط پیوسته در امتداد صفحه‌ طولی کابینت ايجاد كنيد؛ اين كار باعث مي‌شود آشپزخانه‌ کوچک شما بزرگ‌تر به نظر بیاید.

با جانمایی لوازم آشپزخانه از قبیل یخچال و ماشین ظرفشویی در پشت درهای کابینت، می‌توان فضای کابینت را بدون هیچ گسیختگی در طول اتاق امتداد داد.

قرار دادن مايکروفر در فضای کابینت‌های بالایی، نه تنها به افزایش فضای مفید سطح رویه‌ کابینت کمک می‌کند، بلکه‌ شلوغی فضای روی کابینت را نيز کاهش می‌دهد. فقط مطمئن شوید مايکروفر در یک سطح مطمئن و تراز نصب شده باشد.

ایده‌هایی برای آشپزخانه‌های‏‏‏‏‏‏‏ کوچک

سطوح انعکاس‌دهنده نور، باعث افزایش روشنایی آشپزخانه می‌شوند و حس وسعت و دعوت کنندگی را به فضای کوچک شما القا می‌کنند.

سعی کنید در آشپزخانه‌ کوچک خود از تایل‌های خیلی بزرگ برای دیوارپوش و کف‌پوش استفاده نکنید، تایل‌های کوچک، از لحاظ بصری وسعت فضای شما را افزایش می‌دهند.

آشپزخانه‌های L شکل که فقط در یک طرف آن کابینت نصب شده، فضای بزرگتری را برای شما خلق می‌کنند.

میزهای کشویی توکار بهترین گزینه برای آشپزخانه کوچک شماست. بعد از استفاده؛ این میزها در داخل فضای کابینت جای گرفته و فضای مفید آشپزخانه را اشغال نمی‌کنند.

ایده‌هایی برای آشپزخانه‌های‏‏‏‏‏‏‏ کوچک

از فضای خالی دیوارها جهت قرار دادن وسایل آشپزخانه استفاده کنید، با این کار سطح رویه‌ کابینت کمتر اشغال شده و از شلوغی فضا جلوگیری می‌شود. راحت‌ترین راه، استفاده از ریل‌های دیواری است. شما به راحتی می‌توانید هر چیزی را هر کجای طول ریل قرار دهید. به عنوان مثال؛ قلاب‌های نگهدارنده قاشق و چنگال، لیوان و رول دستمال کاغذی می‌توانند بدون ایجاد شلوغی بر روي اين ريل‌ها نصب شده و به نیازهای شما پاسخ دهند.

درهای کشویی و رولی به دلیل اشغال فضای کمتر هنگام باز شدن بهترین گزینه برای آشپزخانه کوچک شماست.

قفسه‌های بدون در، حس وسعت بيشتري را به آشپزخانه‌ کوچک شما القا مي‌كنند.

در آشپزخانه‌های کوچک، دستگیره‌‌ها و دسته‌های کوچک مزاحمت کمتری نسبت به دستگیره‌های بزرگ ایجاد می‌کنند.

پنجره‌های وسیع، با خلق فضای روشن‌تر به بزرگی فضا کمک می‌کنند.

می‌توانید از یک میز کوچک صبحانه خوری، به عنوان فضای کار و تهیه غذا استفاده کنید.

می‌توانید از درهای کشویی برای پنهان کردن فضای آشپزخانه در مواقعی که به آن نیاز ندارید استفاده کنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • mona

      عالی بود.مرسی

    • hz

      مثلا كه چي روي اين عكسهاي سرقت شده از سايتهاي ديگر باز اسم سايتتون رو درج ميكنيد . جدا يكم فكر كنيد اين كار چه معني اي دارد سواستفاده ميشود يا استفاده يا بايد پولشو بدن تا درست ببينن . برخي كارهاي ما از حس خودخواهي سرچشمه ميگيره و هيچ دليل منطقي نداره لطفا يكم فكر كنيد .

    • یه کسی

      hagh ba hz ast .az siet haye dige taghlid kardan.

    • .

      راستم خودتون نمیتونین کاری انجام بدین خوب اصلا انجامس ندین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج