جاباما
۷۰۶۷۸۴
۹ نظر
۵۰۰۸
۹ نظر
۵۰۰۸
پ

ماکرون: باید بمانیم و سوریه‌ای جدید بسازیم

رییس‌جمهوری فرانسه اظهار کرد، کشورش، آمریکا و سایر هم‌پیمانان آن باید پس از شکست گروه تروریستی داعش بمانند و «سوریه‌ای جدید» بسازند.

خبرگزاری ایسنا: رییس‌جمهوری فرانسه اظهار کرد، کشورش، آمریکا و سایر هم‌پیمانان آن باید پس از شکست گروه تروریستی داعش بمانند و «سوریه‌ای جدید» بسازند.

امانوئل ماکرون، رئیس جمهوری فرانسه در مصاحبه با فاکس‌نیوز مدعی شد که آمریکا، فرانسه و هم‌پیمانان دیگر نقش بسیار مهمی پس از پایان جنگ در سوریه خواهند داشت.

او بیان کرد، اگر این کشورها در زمانی سریع‌تر از حد لازم از سوریه عقب‌نشینی کنند، ایران که هم‌پیمان بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه است، سوریه را تحت کنترل خود درخواهد آورد.

رییس‌جمهوری فرانسه اضافه کرد، کشورش، آمریکا و و سایر هم‌پیمانان آن باید پس از شکست گروه تروریستی داعش بمانند و «سوریه‌ای جدید» بسازند.

ماکرون تصریح کرد: حتی پس از پایان جنگ با داعش، آمریکا، فرانسه و هم‌پیمانان ما، تمامی کشورهای منطقه و حتی روسیه و ترکیه نقشی مهم در ایجاد سوریه‌ای جدید خواهند داشت.

رییس‌جمهوری فرانسه اظهار کرد، خروج از سوریه باعث تحکیم موقعیت ایران در این کشور خواهد شد.

وی اضافه کرد: ما باید پس از جنگ، سوریه‌ای جدید بسازیم و از همین رو است که معتقدم نقش آمریکا بسیار مهم است.

ماکرون در اظهارات بی‌اساس و بی‌منطق خود مدعی شد، در صورتی که فرانسه و هم‌پیمانان سوریه را ترک کنند، عرصه را به ایران، اسد و سایرینی سپرده‌اند که جنگ تازه‌ای به راه خواهند انداخت و تروریست‌های جدیدی را حمایت خواهند کرد!

رییس‌جمهوری فرانسه در بخش دیگری از این مصاحبه گفت: فرانسه طرح جایگزینی برای برجام ندارد و تا زمانی که گزینه بهتری نسبت به برجام وجود نداشته باشد، ایالات متحده باید در چارچوب این توافق باقی بماند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مگه تو وکیل مردم سوریه هستی؟! مگه تو تعیین ن؟میکنی کی بمونه، کی بره؟! تو اصلا چیکاره ای؟!!!

    • بدون نام

      بدارید مردم سوریه در یک انتخابات آینده خود را بسازن همانطور که مردم فرانسه این کار انجام میدن

    • بدون نام

      برین به جهنم

    • بدون نام

      مگه ما وکیل مردم سوریه ایم؟ ب ما چه ک اونا اونجا چ غلطی میخوان بکنن؟ هر بلایی میخوان سرش بیارن . جنابعالی هم اول دلت برای کودکان بی سرپناه و بی سرپرست مملکتت بسوزه بجای یک مشت غریبه ک خونتو بجای اب میخورن

    • بدون نام

      ای کاش همه طرف های درگیر بزودی از سوریه خارج میشدند تا مردم خودشون توی یک انتخابات سالم و آزاد زیر نظر سازمان ملل برگزار بشه تا فرد اصلح انتخاب را خودشان انتخاب کنن تا از این وضعیت ظالمانه در بیان بیرون خدا خودش به دادشون برسه واقعا خیلی سخت و دردناکه. حتی باید ایران هم باید بزودی خارج بشه وگرنه به هیچ عنوان آنها خارج نمیشن چون معلومه هر کدام بمونه کنترل اوضاع اون کشور را بدست میگیره و به همین خاطر هیچ از طرفین قبول نمیکنن یکی بمونه و یکی خارج بشه همشون باید خاک سوریه را ترک بکنن.

    • بدون نام

      شما چی کاره سوریه هستید

    • بدون نام

      تاشما ابرقدرتهای ظالم هستید کشوری آباد نخواهد شد هرجا پا گذاشتید بجز خرابی وویرانی وخون وخونریزی چیزی عاید اون دیار نشد ونخواهد شد

    • بدون نام

      ترامپ گفت ما هر چي در سوريه ميسازيم از ان طرف عده اي ميايند و ان را خراب ميكنند در صورتي كه اگر همان درب و پنجره كه انها تخريب ميكنند را در امريكا صرف ساخت يك مدرسه كنيم ضرر نميكنيم،،،،،اصولا أعراب سوريه و ان مناطق انسانهاي بي شعور بي ملاحظه و عقب افتاده و افراطي هستند ،،،،،زبان انها را من بلدم چه گونه بر انها مسلط شد و انها را هدايت و تحت فرمان دراورد،،،،درعراق،چه،اتفاقي،افتاد،اين،همه جنگ،اخر،دست كي افتاد،در،ليبي هم،همينطور،مكانيزم،به،گونه،اي،عمل،ميكند،كه،براي،امريكا،مانند،باتلاق،است،هر،چه،هزينه،ميشود،به،ضرر،امريكاست،،،،،اگر،تمام،بودجه،اروپا،و،امريكا،همه،را،خرج،سوريه،كنيد،همه،را،نابود،كرده،أيد،،،،،

    • بدون نام

      شماها که به کامرون میگید چه کاره سوریه هستی ، من از شما میپرسم شماها چکاره سوریه هستید!سوریه به شما چه ربطی داره؟؟
      اگه واسه شما مهمه واسه اونا هم مهمه این که سوزش ندارم
      درضمن اینقدر خرج کردید از حلقوم ما ، آخرش به هیچی نمیرسید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج