جاباما
۷۰۶۸۵۲
۸ نظر
۵۰۰۰
۸ نظر
۵۰۰۰
پ

واکنش مربی استقلال به خداحافظی حسین حسینی

مربی‌دروازه‌بان‌های تیم فوتبال استقلال به خداحافظی دروازه‌بان جوان آبی‌پوشان واکنش نشان داد.

تسنیم: اشکان نامداری درباره پست عجیب سید حسن حسینی در صفحه شخصی‌اش پس از پایان بازی مقابل پیکان و اینکه از استقلال خداحافظی کرده اظهار داشت: برخی از دروازه‌بان‌ها در مقطعی تصمیماتی می‌گیرند که به خاطر ناراحتی‌شان از گل خوردن است. حسینی چطور می‌تواند خداحافظی کند، وقتی ۴ ، ۵ بازی دیگر در پیش داریم؟ حسینی از گل خوردن ناراحت می‌شود و به او گفته‌ایم که همه دروازه‌بان‌ها گل می‌خورند.

وی افزود: حسینی تصمیم مقطعی گرفته و همانطور که گفتم، به خاطر گل‌هایی که امروز خورد، ناراحت بود. در رختکن به او گفتم فدای سرت و دیگر به این موضوع فکر نکن. خوب است که توقع انسان از خود بالا باشد، اما آنقدر هم خوب نیست که با یک اتفاق اینگونه ناراحت شود. دروازه‌بان‌های تیم ملی هم گل می‌خورند. حسینی کمی حساس شده و چون دوران گل‌ نخوردن را گذرانده فکر می‌کند با گل خوردن به عقب بازگشته است. در رختکن به او گفتم دیگر به امروز فکر نکن و اگر توانستی حتی بیرون برو و کمی در هوای آزاد دور بزن، اما به یکباره دیدم که چنین پستی گذاشته و تعجب کردم.

مربی‌ دروازه‌بان‌های استقلال خاطرنشان کرد: هیچ فشار روانی روی حسینی نیست، خاصیت شفر این است که به بازیکن فشار نمی‌آورد و اگر هم ببینید بازیکنی تحت فشار است با مدیریت او را از فشار خارج می‌کند. رابطه دروازه‌بان‌های استقلال با هم خوب است و همانطور که گفتم حسینی بابت هر گلی که می‌خورد خیلی زود ناراحت می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تاج کبیر

      اقای حسینی ازتجربه رحمتی استفاده کردی وشدی حسینی پس طقچه بالا نگذاز

    • بدون نام

      سوسول بچه نه نه

    • بی نام : ایرانی

      آقای،حسینی بهترین د روازه بانان دنیا گل میخو رن ،ولی با روحیه بالا به بازی ادامه میدن ،

    • موسوی

      تعصب به تیم نگاه کنید گل می خورن میگن فدای سرت خخخخ

    • ستار

      بروووووو عاموووو
      !!!!!

    • حسن مهربان,رشت

      اقای حسینی دروازه بان بسیارجوان وخوب استقلاال , از شماانتظارنداشتیم که بایکی ودوگل خوردن باین راحتی صحبت ازخداحافظی بکنی,,عزیزتوخیلی جوانی وبسیار زوداست ازاین حرفهابزنی ,بازی کردن درتیمهای بزرگ برای ادمهای بزرگ است,تودروازه بان بزرگی هستی برای تیم استقلال بازیهای بیادماندنی انجام داده ای ,مابازیهای درخشان شمارابرای تیم استقلال هرگزفراموش نمی کنیم,دیگرازاین حرفهانزن خواهشا,,توبرای رشدکردن خیلی فرصت داری ,به تلاشت ادامه بده,,تومیتوانی برای ایران یک دروازه بان بزرگی باقی بمانی,,

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینا رو چرا اینجا میگی؟؟

    • بدون نام

      سید فدای سرت به کوری چشم لنگیا محکمتر و با انگیزه تر داخل دروازه استقلال آقایی بکن یادت باشه دروازه بانی استقلال آرزوی خیلی ها هست از جمله بیرو که استقلال حتی راهش ندادن پس قدر جایگاهت رو بدون عقاب کوچک

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج