جاباما
۷۰۶۹۷۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

رونمایی از میزو ۱۵، ۱۵ پلاس و ۱۵ لایت

میزو از سه گانه جدید خود با چیپ ست های متنوع امروز به طور رسمی رونمایی کرد. دو مدل بالا رده این گوشی دارای صفحه نمایش سوپر آمولد ساخت سامسونگ با نسبت ابعا ۱۶:۹ می باشند. جالب است در حالیکه تقریباً تمام سازندگان گوشی هوشمند به ترند نمایشگرهای بلند ۱۸:۹ روی آورده اند، میزو همچنان روند سابق خود را در پیش گرفته است.

وبسایت سخت افزار - سیمین نوربخش: میزو از سه گانه جدید خود با چیپ ست های متنوع امروز به طور رسمی رونمایی کرد. دو مدل بالا رده این گوشی دارای صفحه نمایش سوپر آمولد ساخت سامسونگ با نسبت ابعا ۱۶:۹ می باشند. جالب است در حالیکه تقریباً تمام سازندگان گوشی هوشمند به ترند نمایشگرهای بلند ۱۸:۹ روی آورده اند، میزو همچنان روند سابق خود را در پیش گرفته است. دو گوشی گرانقیمت تر میزو دارای دوربین دوگانه با لرزشگر اپتیکال و زوم ۲x می باشند، در حالیکه نسخه ارزان و به اصلاح "لایت" گوشی های جدید دارای دوربینی با یک سنسور است.

Meizu 15 Plus

رونمایی از میزو ۱۵، ۱۵ پلاس و ۱۵ لایت

پلاس یعنی بزرگ اما نه خیلی! میزو 15 پلاس دارای یک صفحه نمایش 5.95 اینچی آمولد با رزلوشن QHD است. این نمایشگر نه بلند است و بریدگی معروف (notch) را در بالای خود جای داده اتس. میزو حاشیه های را تا حد ممکن کم کرده و به 1.175 میلیمتر رسانده است، نازکترین حاشیه در جهان. این صفحه نمایش به شما رابط کاربری رنگی Flyme را به نمایش می کشد و این یعنی در گوشی میزو خبری از اندروید خام نیست. نسل جدید این رابط کاربری (نسخه 7.0) به گفته این شرکت بیش از 100 نوآوری و بهبود داشته است و قابلیت های مبتنی بر هوش مصنوعی و ژست های حرکتی در آن به چشم می خورد.

چیپ ستی که برای این گوشی در نظر گرفته شده است، کمی عجیب است، اگزینوس 8895 تراشه ایست که سال گذشته در پرچمداران سری گلکسی اس8 سامسونگ استفاده شده بود. چیپ ستی با معماری 10 نانومتری و سرعت بسیار بالا، به خصوص زمانی که با پردازنده گرافیکی Mali-G71 MP20 همراه باشد. 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی این گوشی هستند، البته نسخه 128 گیگابایتی آن نیز موجود می باشد، اما میزو 15 پلاس خبری از شیار کارت حافظه نیست.

میزو 15 پلاس دارای دوربین دوگانه 12+20 مگاپیکسلی در می باشد. آنها گفته اند که این بهترین دوربینی است که میزو از آن استفاده کرده است. دوربین دارای لرزشگیر اپتیکال و الکترونیکی می باشد. اندازه سنسور اصلی 1/2.3 اینچ است و بزرگی پیکسل های آن 1.55 میکرومتر می باشد. گشادگی دیافراگم این سنسور f/1.8 است و دارای لرزشگر اپتیکال 4 محوره در کنار لرزشگیر الکترونیکی می باشد. سنسور دوم تله فوتو و دارای زوم 2x می باشد و میزو قول داده که به زوم 3x نیاز پیدا نخواهید کرد. این دوربین از قابلیت کاهش نویز چند فریمی و الگوریتم HDR بهره میبرد. دوربین سلفی این گوشی 20 مگاپیکسلی می باشد.

میزو به سیستم بازخورد لمسی این گوشی که mEngine نام دارد، بسیار مفتخر است، این سیستم به نظر بسیار شبیه به Taptic Engine اپل می آید. حسگر اثر انگشت این گوشی تنها در 0.08 ثانیه و در یک چشم به هم زدن قفل صفحه را باز خواهد کرد. البته سیستم تشخیص چهره ای هم که توسط یک استارتاپ چینی به ارزش 3 میلیارد دلار در زمینه هوش مصنوعی به نام Sensetime طراحی شده، در این محصول قابل استفاده می‌باشد.

بدنه 15 پلاس تماماً فلزی است با وجود آن که حس یک گوشی فولادی را به همراه دارد؛ اما بسیار سبک است. این گوشی دارای بلندگوهای استریو، چراغ LED نوتفیکیشن نیز می باشد. ظرفیت باتری میزو 15 پلاس 3500 میلی آمپر ساعت است یک پورت USB-C برای شارژ سریع آن در نظر گرفته شده است. این گوشی در رنگ های مشکی، طلایی و خاکستری موجود خواهد بود.

Meizu ۱۵

رونمایی از میزو ۱۵، ۱۵ پلاس و ۱۵ لایت

میزو ۱۵ هم دارای یک صفحه نمایش آمولد است، اما این تنها شباهت آن با نسخه پلاس می باشد. این نمایشگر ۵.۶۴ اینچی است و حس یک گوشی کامپکت را به شما خواهد دارد. رزولوشن این نمایشگر ۱۰۸۰p می باشد. چیپ ستی که در این گوشی استفاده شده، کاملاً متفاوت از نسخه پلاس می باشد. اسنپدراگون ۶۶۰ کوالکام با معماری ۱۴ نانومتری با یک پردازنده گرافیکی میان رده همراه شده است. میزان حافظه رم این گوشی ۴ گیگابایت و فضای ذخیره سازی آن ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت می باشد.

در بخش دوربین دو گوشی کاملا مشابه اند. سنسورهای ۱۲ و ۲۰ مگاپیکسلی و لنز تله فوتو با زوم ۲x، در حالیکه دوربین سلفی دارای لنز ۲۰ مگاپیکسلی است، با این تفاوت که در این گوشی خبری از لرزشگیر اپتیکال و الکترونیکی نیست. میزو در سه گوشی جدید خود تکنولوژی فلش حلقه ای که از شش LED به صورت حلقه تشکیل شده است؛ دوباره استفاده کرده است. باتری این گوشی ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و در رنگ های سفید، مشکی، آبی و طلایی موجود خواهد بود.

Meizu 15 Lite

رونمایی از میزو ۱۵، ۱۵ پلاس و ۱۵ لایت

همانطور که از نامش مشخص است؛ این گوشی عضو لایت خانواده به حساب می آید. نمایشگر 5.46 اینچ با رزولوشن 1080p+ که البته از تکنولوژی LTPS LCD به جای OLED استفاده شده است. چیپ ست استفاده شده در این گوشی اسنپدراگون 626 می باشد که با هشت هسته Cortex-A53 تمرکز بیشتری بر روی کارایی دارد تا سرعت. این گوشی هم مانند نسخه گرانقیمت تر، با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد.

دوربینی که در پشت گوشی تعبیه شده دارای یک سنسور 12 مگاپیکسلی با اندازه پیکسل‌های 1.4 میکرومتر و گشادگی دیافراگم f/1.9 می باشد. این دوربین در کمال تعجب از قابلیت فکوس خودکار دوال پیکسل بهره میبرد. دوریین سلفی این گوشی هم مانند دو مدل دیگر 20 مگاپیکسلی می باشد. ظرفیت باتری میزو 15 لایت 3000 میلی آمپر ساعت است، اما در مقایسه با نسخه استاندارد کندتر شارژ خواهد شد.

قیمت و تاریخ دسترسی

گوشی های میزو 15 و میزو 15 پلاس از تاریخ 29 آپریل (9 اردیبهشت) در دسترس خواهند بود. قیمت پایه نسخه پلاس 3000 یوان (477 دلار) خواهد بود و نسخه 6+128 گیگابایتی آن 3300 یوان (524 دلار) قیمت خواهد داشت. گوشی میزو 15 هم با قیمت 2500 و 2800 یوان (397 و 445 دلار) به فروش خواهد رسید. اما در خصوص قیمت گوشی ارزانتر این خانواده هنوز اطلاعاتی در دسترس نیست.

نظر شما در خصوص گوشی های جدید میزو چیست؟ آیا با این مشخصات و قیمت می تواند فروش خوبی در بازار جهانی داشته باشد یا خیر؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج