۷۰۷۱۱۱
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

فنونی‌زاده: همه مسلمان را می‌خواهند جز برانکو!

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس قطعا از نقل و انتقالات در فصل آینده محروم است، چون فیفا نظرش را عوض نمی‌کند.

خبرگزاری میزان: مرتضی فنونی‌زاده در رابطه دیدار روز گذشته ذوب‌آهن و پرسپولیس در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر اظهار داشت: این بازی برای ذوب‌آهن خیلی حساس بود و پرسپولیس با توجه به اینکه قهرمانی‌اش در لیگ برتر مسجل شده بود انگیزه کافی برای این بازی را نداشت. به نظرم برانکو باید از بازیکانان ذخیره‌اش استفاده می‌کرد و به بازیکنانی مثل امیری و ماهینی استراحت می‌داد.

وی در خصوص گل‌های رد و بدل شده بازی روز گذشته افزود: گلی که پرسپولیس زد روی خلاقیت انفرادی علی علیپور رقم خورد و در خصوص گل‌های ذوب آهن باید گفت که نه بیرانوند نه هیچ کدام از مدافعان مقصر نبودند. این گل‌ها را می‌توان از پیش آمد‌های فوتبال دانست.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد ترکیب این روز‌های این تیم و نیمکت نشینی محسن مسلمان خاطرنشان کرد: پرسپولیس در بازی‌های اخیرش سردرگم بازی می‌کند و دلیل این سردرگمی نبود یک پلی میکر در زمین است. البته خود هواداران کارشناس هستند و این را از هرکسی بهتر تشخیص می‌دهند. برانکو باید دست از لجاجت با مسلمان بردارد، این روز‌ها همه تیم‌های لیگ برتر خوهان محسن هستند به جز پرسپولیس که او را در اختیار دارد.

فنونی‌زاده عملکرد برانکو گفت: برانکو در سال گذشته عملکرد بهتری نسبت به این فصل داشت. پرسپولیس در این فصل به لطف اختلاف امتیازی که در اول فصل با تیم‌های رقیب ایجاد کرده بود توانست به عنوان قهرمانی برسد. پرسپولیس باید تمرین کند مثل تیم دهه شصت بازی کند هم زیبا، هم با نتیجه خوب من تنها ضعف تیم را در نبود یک هافبک بازی ساز می‌دانم.

وی در پایان در خصوص اینکه گفته می‌شود محرومیت نقل‌ و انتقالاتی پرسپولیس توسط فیفا بخشده می‌شود، تصریح کرد: مطمئن باشید فیفا پنجره نقل و انتقالات را برای ما باز نمی‌کند، چون آنها به هیچ وجه نظرشان را تغییر نمی‌دهند. به نظر من گرشاسبی به دنبال جوی که برخی‌ها درست کرده‌اند دنبال این پرونده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقای فنونی زاده،،،بهتره دست از بازیکن سالاری برداریم،،بله درسته که مسلمان بازیکن خوبی شده ،اونم البته به لطف پرسپولیس،و حمایتهای همین آقای برانکو،،ولی بعضی رفتاراش واقعا نشان از غرور و بقول برانکو که بطور غیرمستقیم گفته بی،ادبی هستش ،،بنظرم ی،بازیکن حق نداره توتیم پرسپولیس اینقد خودشو گم کنه که حتی وقتی وارد تمرین میشه ی سلام به مربی و بازیکنای دیگه نده و کلی لوس بازی دربیاره،،البته درمورد فرشاد احمدزاده هم این حرفها مصداق پیدا کرده و نشون میده بعضیا جنبه احترام و بزرگ شدن رو ندارن و همون بهترکه بشینن رونیمکت و اگه ناراحتن ،برن لز تیم پرسپولیس،،،بازی کردن توتیم پرسپولیس لیاقت میخوادو کلی منش،و بزرگی

    • بدون نام

      نظم و دسیبلین بالترین موضوع در یک مجموعه , خانواده , شخص میباشد

      بی خود نیست که آلمان , آلمان شد

    • بدون نام

      ازاونجایی که مردم ما مردمی معتاد پسندن همه دنبال مسلمانن اما برانکو که ازجنس ما نیست نمی پسنددش

    • بدون نام

      رضایتشان پر ، طارمی پر ، مسلمان در حال پر وجدیدآ احمدزاده پر و نهایتا برانکو میمونه و حوضش !

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مربی دیکتاتورنمیخایم نمیخایم برادرکجلشونمیخایم نمیخایم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج