جاباما
۷۰۷۳۶۵
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

رحمانی: بازی با استقلال حساسیتی برای من ندارد

هافبک تیم ذوب آهن آخرین شرایط ذوب آهن را در آستانه بازی‌های پایانی لیگ برتر عالی توصیف می‌کند و اعتقاد دارد این تیم می‌تواند عنوان نايب قهرمانی را کسب کند.

روزنامه گل: بختیار رحمانی هافبک تیم ذوب آهن آخرین شرایط ذوب آهن را در آستانه بازی‌های پایانی لیگ برتر عالی توصیف می‌کند و اعتقاد دارد این تیم می‌تواند عنوان نايب قهرمانی را کسب کند. با رحمانی در مورد تقابل با استقلال و آینده فوتبالی خودش صحبت کردیم.


در لیگ قهرمانان آسیا باید با استقلال روبه‌رو شوید.


خیلی اتفاق بدی است که باید یک نماینده ایران در این مرحله حذف شود. کاش جدول طوری بود که هر سه نماینده ایران در هر مرحله با تیم‌های دیگر بازی می‌کردند اما جای شکرش باقی است که یک تیم ایرانی در جمع هشت تیم پایانی حضور خواهد داشت. به هر حال این قرعه‌ای بود که ما با آن مواجه شده‌ایم.


این روزها استقلال در بهترین شرایط روحی قرار دارد.


این تیم از زمانی که شفر آمده متحول شده است این مربی توانسته تاکتیک این تیم را تغییر دهد. برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم اما در دیدار مقابل ما مجبور به شکست دادن این تیم هستیم و تلاش می‌کنیم به این مهم دست پیدا کنیم.


به عنوان بازیکن سابق استقلال این دیدار چقدر برای شما اهمیت دارد؟


این دیدار هم مانند سایر دیدارهاست، فقط فرقش این است که چون بازی حذفی است یک تیم باید حذف شود. من برای هواداران استقلال احترام خاصی قائل هستم اما برای این دیدار هیچ حساسیتی ندارم.


در خصوص آمادگی خودت صحبت کن این روزها در شرایط خوبی به سر می‌بری.


من همیشه سعی کردم با انجام تمرینات اختصاصی در بهترین شرایط بدنی قرار بگیرم. از مربیان تیم تشکر می‌کنم که بعضی مواقع تمرینات اختصاصی انجام می‌دهم. تلاش می‌کنم امسال دوباره همانند گذشته در بهترین شرایط قرار بگیرم و بتوانم باز هم به تیم ملی دعوت شوم.


به نظرت می‌توانید عنوان نايب قهرمانی را کسب کنید؟


تمام تلاش ما این است که به این عنوان دست پیدا کنیم. ما از ابتدای نیم فصل دوم در این جایگاه حضور داشتیم اما مهم بازی‌های هفته پایانی است. فکر می‌کنم ذوب آهن لیاقت آن را دارد که عنوان نايب قهرمانی را در این فصل کسب کند.


برنامه‌ات برای فصل آینده چیست؟


فعلا تمام تمرکز من این است که فصل برای ذوب آهن به خوبی به پایان برسد. هنوز برای فصل آینده هیچ تصمیمی نگرفته‌ام.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پس برا استقلال که اون پول مفت رو ازش زدی به بدن چی؟ احترام قائل نیستی؟ خوب البته ببخشید نه چون از وقتی از استقلال رفتی ستاره شدی ودلیل بد بازی کردنت تو استقلال اسم استقلال بود! فقط برا تماشاگرا! چقدر شما فوتبالیست ها نامردین؟ همه تماشاگرا هرکاری میکنن برا اسم استقلاله بی شرف.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج