۷۰۷۵۱۳
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

انتقاد از دیدار اخیر ناطق با برخی اصلاح طلبان

سایت اصولگرای مشرق نیوز نوشت: فیاض زاهد، از افراطیون مدعی اصلاح‌طلبی به تازگی در مصاحبه با خبرگزاری ایلنا، از دیدار خود و جمعی از فعالان سیاسی و رسانه‌ای اصلاح‌طلب با حجت‌الاسلام علی‌اکبر ناطق‌نوری در روز پنجشنبه گذشته خبر داده است.

سایت اصولگرای مشرق نیوز نوشت: فیاض زاهد، از افراطیون مدعی اصلاح‌طلبی به تازگی در مصاحبه با خبرگزاری ایلنا، از دیدار خود و جمعی از فعالان سیاسی و رسانه‌ای اصلاح‌طلب با حجت‌الاسلام علی‌اکبر ناطق‌نوری در روز پنجشنبه گذشته خبر داده است.

براساس گفته‌های او مینو خالقی، محمدجواد حق‌شناس، یاشار سلطانی، غلامعلی رجایی و فواد صادقی از جمله سایر حاضرین در این جلسه بوده‌اند.

همچنین درباره اظهارات ناطق‌نوری در این جلسه گفته است: قانون اساسی و ضرورت توجه به ظرفیت‌های آن و همچنین بازنگری آن ازجمله محورهایی بود که آقای ناطق‌نوری به آن اشاره کردند و نگران هستند که برخی از مسئولیت‌ها حوزه‌هایش در قانون اساسی به روشنی تفکیک نشده و تکالیف مشخص نیست که این مسئله موجب سردرگمی در پیگیری مطالبات شده است.

اینکه آقای ناطق‌نوری دغدغه خود پیرامون بازنگری در قانون اساسی را با اشخاصی مثل خانم مینو خالقی و یاشار سلطانی یا فواد صادقی که جملگی سابقه حواشی سیاسی، رد صلاحیت و دستگیری و بازداشت دارند را مطرح کرده‌اند، جای سوال دارد.

در واقع توجیه این مسئله به هیچ‌وجه روشن نیست. البته اگر توجیهی وجود داشته باشد... به نظر می‌رسد نزدیک شدن بیش از اندازه آقای ناطق به اصلاح‌طلبان به معنی عبرت نگرفتن از کارنامه سیاسی و البته از رفتارهای این جریان خاص با مرحوم هاشمی است.

یادآور می‌شود افراطیون مدعی اصلاح‌طلبی، در انتخابات سال ۷۶ تا می‌توانستند به تخریب و ترور شخصیت ناطق‌نوری پرداختند. آنها پس از آن هم درمقابل ناطق‌نوری که رئیس مجلس پنجم بودند شعار می‌دادند «مجلس زوری نمی‌خایم - ناطق‌نوری نمی‌خایم». اما همین طیف از موضع نفاق، سعی کردند به ناطق‌نوری نزدیک شود و تقویت این نزدیکی، حاکی از باز شدن گارد ناطق به سمت این جریان ساختارشکن فعال در فتنه ۸۸ می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اصول گرا غصه نخور شما هم کم نشست ندارید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج