جاباما
۷۰۷۵۳۰
۹ نظر
۵۰۰۱
۹ نظر
۵۰۰۱
پ

تلخ برای برانکو؛ هر دو را باختی!

بازي پرسپوليس و ذوب‌آهن مثل همه تقابل‌هاي دو تيم در چند سال گذشته، جذاب و ديدني بود.

بانک ورزش: بازي پرسپوليس و ذوب‌آهن مثل همه تقابل‌هاي دو تيم در چند سال گذشته، جذاب و ديدني بود. در اين مسابقه كه معمولا پر گل از آب در مي‌آيد و برنده هم دارد، پرسپوليس ۲ بر يك بازنده شد. ذوب‌آهن با اين پيروزي جايگاه خودش را تا رده دوم بهبود بخشيد و حالا در آستانه كسب عنوان نايب‌قهرماني ليگ برتر قرار گرفته است. با اين وجود نكته عجيب بازي پرسپوليس در اصفهان، ادامه اصرار برانكو به استفاده از بازيكنان اصلي و كليدي تيم بود. به عنوان مثال جلال حسيني كه پا به سن گذاشته و لازم است كمي بيشتر استراحت كند، مي‌توانست در اين بازي روي نيمكت بنشيند، اما برانكو تصميم گرفت او را پيشاپيش ساير بازيكنان به ميدان بفرستد. در خط مياني هم برانكو زوج ماهيني و كمال كاميابي‌نيا را مورد استفاده قرار داد تا نشان بدهد تحت هيچ شرايطي ول‌كن استفاده از ماهيني نيست. طي ماه‌هاي اخير انتقادات زيادي از كيفيت بازي كاپيتان دوم سرخپوشان به عمل آمده، اما برانكو كماكان ماهيني را در پست‌هاي مختلف به ميدان مي‌فرستد.

بياييد فرض كنيد ماهيني در اين بازي نيمكت‌نشين مي‌شد و احمد نوراللهي كنار كاميابي‌نيا به‌عنوان زوج هافبك دفاعي به ميدان مي‌رفتند؛ در اين صورت يك جا باز مي‌شد تا يك بازيكن هجومي مثل بشار رسن، محسن مسلمان، احسان علوان‌زاده، شايان مصلح يا گادوين منشا در تركيب اصلي قرمزها قرار بگيرد. طبيعتا هر كدام از اين نفرات كه فرصت بازي پيدا مي‌كردند، حداكثر تلاش خودشان را براي اثبات توانايي‌هاي‌شان به كادرفني به كار مي‌گرفتند كه اين مساله مي‌توانست هم در ادامه اين فصل و هم براي فصل بعد به سود پرسپوليس باشد. با اين وجود برانكو استفاده از كليشه‌هاي قديمي خودش را به آزمودن هر طرح تازه‌اي ترجيح داد. در نهايت پرسپوليس هم نتيجه را باخت و هم از اين بازي دستاورد خاصي حاصل نكرد.

به‌نظر مي‌رسد برانكو بيش از حد در پيله احتياط به‌سر مي‌برد. او باعث شده انگيزه و عطش رقابت در تيمش از بين برود. در همان پنج دقيقه‌اي كه شايان مصلح بازي كرد، ديديم كه چه توان مضاعفي براي اثبات توانايي‌هايش به‌خرج داد. طبعا اين شرايط مي‌توانست براي او و ساير بازيكنان در بازه زماني طولاني‌تري وجود داشته باشد. مرغ برانكو اما يك پا دارد و او همچنان به همان پانزده نفري كه فصل را با آنها پشت‌سر گذاشته متكي است. مسلما اين اتفاق نمي‌تواند حادثه خوبي براي پرسپوليس و سرمربي موفقش باشد. به ياد داشته باشيد كه سرخپوشان فصل آينده نمي‌توانند بازيكن بگيرند و لازم است دايره بازيكنان استاندارد و قابل اطمينان تيم گسترده‌تر از اينها باشد. برانكو اما دايره مورد اشاره را مدام تنگ و تنگ‌تر مي‌كند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ببخشید اقای مربی
      دفه ی بعد حتما باهاتون مشورت میکنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خیلی عالی گفتی. .. ای ول. . همینه

    • ایلیا

      با سلام . کاملا با نویسنده موافقم. مخصوصا در مورد ماهینی.

    • بدون نام

      ب عنوان ی پرسپولیسی متعصب موافقم،،،

    • بدون نام

      تنها مشکل برانکو همینه...زمان تیم ملی هم همین جور بود

    • M. f

      آخه ترکیب برانکو مشخصه بعد میاد میگه بعضی بازیکنا توی تمرینات بی انگیزه کار میکنن بر همون نیمکت نشین هستن بابا بدبخت بازیکن چیکار کنه وقتی تو مربی تحت هیچ شرایطی به ترکیب دست نمیزنی

    • حامد

      عادتشه . تو تیم ملی هم وضع همین بود .

    • آبی آسمونی

      برانکو حرفی برای گفتن نداره!!

    • بدون نام

      تاریخ انقضاش نزدیکه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج