۷۰۷۵۸۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

رپورتاژ آگهی

برگزاری پیش همایش جشنواره ملی برند محبوب سال ۱۳۹۷

پیش همایش اعلام برنامه‌های جشنواره برند محبوب سال ۱۳۹۷ در تاریخ ۱۶ اردیبهشت ماه در محل تالار باغ موزه نگارستان دانشگاه تهران برگزار می‌گردد.

برگزاری پیش همایش جشنواره ملی برند محبوب سال ۱۳۹۷

پیش همایش اعلام برنامه‌های جشنواره برند محبوب سال ۱۳۹۷ در تاریخ ۱۶ اردیبهشت ماه در محل تالار باغ موزه نگارستان دانشگاه تهران برگزار می‌گردد.

دبیر اجرایی جشنواره برند محبوب ضمن اعلام برگزاری این پیش همایش خاطر نشان کرد: امسال نیز همچون سال‌های گذشته و برای پنجمین سال متوالی، بزرگترین نظرسنجی مردمی برند محبوب برای انتخاب محبوب‌ترین برند‌ها از دید مصرف کنندگان از دی ماه سال گذشته شروع شده و هم اکنون در جریان است. این نظرسنجی فرصتی را برای اظهار نظر مستقیم و بی واسطه مردم در مورد برند‌ها فراهم آورده و کمک می‌کند تا برند‌های خوشنام و محبوب بازار از دید مصرف کنندگان با نظر خود آنها، شناسایی و انتخاب شوند.

هادی اسدی اضافه کرد: در این راستا و با توجه به نزدیک بودن فرصت نظرسنجی تا ۱۵ خرداد ۱۳۹۷، دبیرخانه جشنواره قصد دارد تا به منظور ارائه گزارشی از روند آرای برند‌ها در نظرسنجی و نیز اعلام برنامه‌های رسمی جشن پایانی برند محبوب، پیش همایشی را با حضور مسئولان جشنواره و نمایندگان برند‌های حاضر در نظرسنجی برگزار نماید. در این مراسم، فرصتی برای ارتباط با برند‌ها و استماع نظرات آن‌ها جهت برگزاری هر چه بهتر مراسم پایانی اعلام برند‌های محبوب سال ۱۳۹۷ فراهم خواهد آمد.

دکتر ناطق، رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره نیز ضمن بیان اهمیت و جایگاه این رویداد به عنوان محفلی برای انعکاس رویکرد بازار نسبت به برندها، اعلام کردند: این نظرسنجی همچون سال‌های گذشته با رویکرد جمع آوری نظرات مصرف کنندگان در مورد محبوبیت برند‌ها در جریان است و همراه با ایجاد زمینه انتخاب محبوبترین برند‌های هر گروه کالا و خدمات، به عنوان محبوبترین برند‌های سال ۱۳۹۷، زمینه‌ای را برای ایجاد و ارائه گزارشات تحقیقات بازار معتبر از بازار فراهم می‌آورد. این گزارشات می‌تواند مبنای معتبری را برای تصمیم گیری‌های راهبردی در حوزه بازار برای برند‌ها فراهم آورد.


ایشان افزودند با توجه به نامگذاری سال جاری به نام سال حمایت از کالای ایرانی، دبیرخانه جشنواره نیز در هر گروه کالا/خدمات نسبت به معرفی برند محبوب ایرانی نیز اقدام نموده است تا با معرفی برند‌های خوشنام و محبوب ایرانی بتواند به ارتقای جایگاه برند کالای ایرانی در جامعه کمک نماید.

در نهایت قابل ذکر است این پیش همایش در روز ۱۶ اردیبهشت سال جاری از ساعت ۱۴ الی ۱۷ درمحل تالار باغ موزه نگارستان دانشگاه تهران برگزار خواهد شد. جهت استحضار باغ موزه نگارستان یکی از بنا‌های قدیمی و ارزشمند تهران قدیم است که به دستور فتحعلی شاه قاجار ساخته شد. این بنا چه از نظر تاریخچه، معماری و هنر به کار رفته در ساخت آن و چه از نظر موقعیت کنونی و آثاری که در موزه‌های آن به نمایش در آمده است، دارای اهمیت بسیار زیادی است.


علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر یا شرکت در نظرسنجی می‌توانند به سایت رسمی جشنواره به آدرس www.IranTopBrands.org مراجعه فرمایند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج