۷۰۷۵۹۵
۳ نظر
۵۰۰۹
۳ نظر
۵۰۰۹
پ

دلایل توقف پیش فروش یک ماهه سکه

دبیرکل بانک مرکزی با بیان اینکه جلسات حراج بابت جلوگیری از برخی سواستفاده ها متوقف شد، گفت: برخی در حراج ها نرخ بالاتر از بازار ارایه می کردند.

خبرگزاری مهر: دبیرکل بانک مرکزی با بیان اینکه جلسات حراج بابت جلوگیری از برخی سواستفاده ها متوقف شد، گفت: برخی در حراج ها نرخ بالاتر از بازار ارایه می کردند.

محمود احمدی در جمع خبرنگاران از پیش فروش ٥میلیون قطعه سکه در طرح بانک مرکزی خبر داد و گفت: از این تعداد سکه، سهم سررسیدهای یک ماهه یک میلیون قطعه بود و چهار میلیون دیگر به سررسیدهای بالاتر اختصاص دارد.

دبیرکل بانک مرکزی در خصوص علت توقف پیش فروش سکه در سررسیدهای یک و سه ماهه افزود: توان ضرب سکه برای پاسخگویی به تقاضا دلیل توقف بوده است.

وی درباره حراج سکه و علت توقف آن توضیح داد: در جلسات حراجی چون در یک نقطه جلسه حراج برگزار می شود، چند نفر قیمت سازی می کردند و بعضاً سکه ها با قیمت بالاتر از بازار فروخته می شد.

البته مواردی وجود داشته که بسته ۱۰۰ تایی سکه را بالاتر از نرخ بازار خرید و از این رو برای جلوگیری از سوء استفاده ها، جلسات حراج لغو شد.

دبیر کل بانک مرکزی اظهار داشت: با برنامه ای که بانک مرکزی دارد و عرضه سکه های پیش فروش شده، به تدریج قیمت مسکوکات طلا در بازار کاهش می یابد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگه تایک ماه آینده تعدادزیادی سکه به بازارتزریق میشدقیمت سکه کاهش پیدامیکردوبساط کاسبی دولت جمع میشد برای همین این کارجمع شد

    • بدون نام

      دلیلش این است.دولت جیب مردم را با ترفند خالی میکند.

    • بدون نام

      دبیر کل بانک مرکزی اظهار داشت: با برنامه ای که بانک مرکزی دارد و عرضه سکه های پیش فروش شده، به تدریج قیمت مسکوکات طلا در بازار کاهش می یابد.
      گر سخنان سیف را برای کنترل دلار در اوایل بهمن سال گذشته ایراد فرمودندمرور کنید ایشان گفتند نگرانی برای دلار نداشته باشید تا دو ماه اینده بدلیل بالا رفتن قیمت ارز و وجود دلارهای در کشور حباب دلار شکسته و قیمت ان کاهش می یابد.
      می بینید که چقدر شباهت در این سخنان وجود داره.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج