۷۰۷۶۲۲
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

دواین جانسون در نقش مأمور سابق FBI

دواین جانسون در نقش مامور سابق FBI ظاهر خواهد شد.

ایران آرت: یونیورسال پیکچرز و لجندری پیکچرز پوستر رسمی جدیدی از فیلم آسمان‌خراش با بازی دواین جانسون، را منتشر کرده‌اند. در این پوستر شاهد آویزان بودن جانسون از آسمان خراش این فیلم هستیم که تلاش می‌کند تا خود را از سقوط نجات دهد.

دواین جانسون در نقش مأمور سابق FBI

به گزارش زومجی، این پوستر ظاهرا ادامه اولین پوستر این فیلم است که بهمن سال گذشته منتشر شده بود. در بهمن سال گذشته، یونیورسال اولین تریلر فیلم Skyscraper را منتشر کرد که در آن شاهد اولین تصاویر رسمی این فیلم بودیم. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

دواین جانسون در نقش مأمور سابق FBI

فیلم "آسمان‌خراش" داستان ویل فرد با بازی دواین جانسون را که مامور سابق FBI و رئیس سابق تیم نجات گروگان‌ها است، روایت می‌کند که در حال حاضر وظیفه رهبری تیم امنیتی برج‌ها را بر عهده دارد. او اکنون رئیس بخش امنیت بلندترین برج جهان در کشور چین شده است و باید امنیت این برج را تامین کند، اما او متوجه یک آتش سوزی بسیار بزرگ در این برج که قرار است ایمن‌ترین برج دنیا نیز باشد، می‌شود. او در ادامه متوجه می‌شود که این آتش‌سوزی عمدی بوده و علاوه بر اینکه او باید فرد یا گروهی را که مسئول این حادثه بوده پیدا و دستگیر کند، او باید خانواده‌اش را که در داخل ساختمان حضور دارند و به دام افتاده‌اند، نجات دهد.

دواین جانسون، نو کمبل، چین هان، رولاند مولر، پابلو شرایبر، بایرون من، هانا کوینلوین، کوین رانکین، پل مک‌گیلیون، نوآ تیلور، آدریان هولمز، جیسون دی، بایرون لاوسون و الفینا لاک، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم "آسمان‌خراش" حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه این فیلم اکشن نیز بر عهده راوسون مارشال تربر، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم DodgeBall: A True Underdog Story، فیلم We're The Millers (ما میلرها هستیم)، فیلم Central Intelligence (اطلاعات مرکزی) و فیلم The Mysteries of Pittsburgh، بوده است.

فیلم آسمان‌خراش برای اکران در تاریخ ۱۳ جولای ۲۰۱۸ (۲۲ تیر ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج