جاباما
۷۰۷۶۶۹
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

زمان انتشار دفترچه آزمون استخدامی فرهنگیان

وزیر آموزش و پرورش از انتشار دفترچه آزمون استخدامی طی دو سه روز اینده خبر داد.

خبرگزاری فارس: وزیر آموزش و پرورش از انتشار دفترچه آزمون استخدامی طی دو سه روز اینده خبر داد.

سید محمد بطحایی وزیر آموزش‌ و پرورش در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسش فارس درباره سرنوشت ادغام معاونت‌ها عنوان کرد: این موضوع هنوز به نتیجه نرسیده است و باید در وزراتخانه ها بررسی های لازم برای این تغییر داشته باشیم چرا که به هر حال ادغام معاونت ها تکلیفی است که دولت برای وزارتخانه های کشور تعیین کرده است.

بطحایی درخصوص حذف مدارس تیزهوشان متوسطه دوم بیان کرد: سیاستی برای تغییر اعم از کاهش یا تغییر در روند و فعالیت مدارس متوسطه دوم تیزهوشان نخواهیم داشت اگر موردی در این خصوص وجود داشته باشد آن را به دقت بررسی خواهیم کرد بنا براین دانش آموزان در این مورد نگرانی نباید داشته باشندو به دنبال کیفیت بخشی این مدارس هستیم.

وزیر آموزش و پرورش در آستانه هفته معلم و توجه به قشر فرهنگی اظهار کرد. به دنبال این هستیم تا با روش های مختلف زمینه های انگیزشی و دلبستگی را افزایش دهیم و مشارکت بهتر ی برای بهبود وضعیت معیشت معلمان دنبال کنیم که مجموعه این کارها دلبستگی را افزایش دهد.

بطحایی گفت: آزمون استخدامی در پیش داریم که دفترچه آن هم تا دو سه روز آینده منتشر می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پدر

      بلاتکلیفی ، آزارو بازی با روح و روان خانواده ها:
      آقای وزیر محترم آموزش و پرورش،250 هزار دانش آموز مقطع ششم برای آزمون بلاتکلیف هستند.در حقیقت 250 هزار خانواده بلاتکلیف است . هرگونه تغییر در آزمون و مدارس سمپاد مطابق قانون(بخش اول:سیاست گذاری و تصمیم گیری کلان و نیز ارزیابی و نظارت راهبردی فرآیند تحول بنیادین نظام تعلیم و تربیت رسمی عمومی بر پایه این سند بر عهده شورای عالی انقلاب فرهنگی می باشد) نیازمند تایید شورای انقلاب فرهنگی و امضا ریس جمهور محترم را دارد.شورای انقلاب فرهنگی که آزمون را برای امسال مجاز دانسته است .شما هنوز سلسله مراتب اداری را هم نمی دانید؟ صحبت های اعضای محترم شورای عالی انقلاب فرهنگی، آقای مهندس ضرغامی و خانم دکتر آیت الهی را دروغ میپندارید.....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من هم برادر با نظر شما موافقم.
        اينحا هر کس پستی میگیرد فورا دستورالعملی نسنجیده و آنی صادر میکند که ضرر آن را دانش آموزان می بینند. ما همچنان منتظر برخوردی جدی با این وزیر دقیقه نود ی هستیم که هنوز سلسله مراتب اداری را درک نکرده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج