۷۰۷۸۳۹
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

طراحی شیشه‌ای وان پلاس ۶ تائید شد

غالب پرچمداران مهم سال‌های اخیر دارای بدنه‌ی ترکیبی از شیشه و فلز بوده اند و به نوعی تبدیل به یک استاندارد در گوشی‌های پرچمدار شده است. وان پلاس از معدود شرکت‌هایی است که تاکنون پرچمداری را با ساختار شیشه‌ای معرفی نکرده اما اکنون میتوانیم انتظار یک پرچمدار با بدنه‌ی شیشه‌ای را از این شرکت محبوب چینی داشته باشیم.

وبسایت سخت افزار - شاهین رفوئی: غالب پرچمداران مهم سال‌های اخیر دارای بدنه‌ی ترکیبی از شیشه و فلز بوده اند و به نوعی تبدیل به یک استاندارد در گوشی‌های پرچمدار شده است. وان پلاس از معدود شرکت‌هایی است که تاکنون پرچمداری را با ساختار شیشه‌ای معرفی نکرده اما اکنون میتوانیم انتظار یک پرچمدار با بدنه‌ی شیشه‌ای را از این شرکت محبوب چینی داشته باشیم.

طراحی شیشه‌ای وان پلاس ۶ تائید شد

وان پلاس به زودی از وان پلاس 6، پرچمدار نسل بعد خود رونمایی خواهد کرد و در حالی که تا به امروز اطلاعات مختلفی در رابطه مشخصات فنی این پرچمدار مورد انتظار منتشر شده، اکنون شاهد تائیدیه ی جدیدی در مورد جنس بدنه ی این محصول هستیم. خبرهای از قبل درز شده به شیشه ای بودن پشت وان پلاس 6 اشاره داشتند که پشتیبانی از فناوری شارژ بیسیم را برای این دستگاه به دنبال خواهد داشت، با این حال وان پلاس این شایعات را نه رد کرده بود و نه تائید. اما حالا رسما این موضوع توسط کمپانی وان پلاس تائید شده است.

بر اساس صحبت هایی که موسس و مدیر شرکت وان پلاس، آقای Pete Lau در انجمن رسمی محصولات وان پلاس انجام داده، وی تائید کرده است که گوشی هوشمند بعدی این شرکت که همان وان پلاس 6 است بالاخره از بدنه ی شیشه‌ای برخوردار خواهد بود و با طراحی جدیدی که وان پلاس آن را Premium hand feel یا به عبارتی دیگر، حس اعلای در دست گرفتن و یک حس ارزشمند نامیده است. در واقع به گفته ی مدیرعامل وان پلاس، این شرکت بیش از 70 نمونه ی آزمایشگاهی را مورد امتحان قرار داده است تا به نتیجه ی نهایی برسد. وی در ادامه گفته است که بدنه ی شیشه ای جدید از 5 لایه با فناوری نانو پوشیده شده است در حالی که شرکت های دیگر از سه لایه ی پوششی استفاده میکنند. این باعث میشود پنل پشت دستگاه عمق بیشتری داشته باشد و همچنین این قسمت از دستگاه دارای خمیدگی کمی است که طبیعتا باید بر روی آرگونومی دستگاه تاثیر مثبتی داشته باشد.

طراحی شیشه‌ای وان پلاس ۶ تائید شد

در ادامه ی توضیحات در مورد فرآیند طراحی پرچمدار جدید وان پلاس، تصویری تبلیغاتی از پرچمدار معرفی نشده ی وان پلاس نیز منتشر شده که در آن شاهد رنگ بنفش این محصول هستیم که بسیار شبیه به رنگ Lilac در گلکسی اس ۹ سامسونگ است. از دیگر جزئیات مشهود در طراحی وان پلاس میتوان به شاسی آلومینیومی آن اشاره داشت و خطوط آنتن دستگاه که کاملا در گوشه های آن قرار گرفته اند. پورت USB-C نیز در پائین وان پلاس ۶ قابل رویت است و اسپیکر دستگاه نیز در همین قسمت جای گرفته است.

وان پلاس هنوز تاریخ معرفی رسمی پرچمدار خود را اعلام نکرده اما آخرین اطلاعات در این مورد به ما میگویند که وان پلاس ۶ در تاریخ ۱۸ می برابر با ۲۸ اردیبهشت رونمایی خواهد شد. این گوشی به چیپست اسنپدراگون ۸۴۵، ۸ گیگابایت حافظه ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ی داخلی خواهد بود هر چند نسخه های دیگری نیز از این محصول معرفی و روانه ی بازار خواهند شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج