۷۰۷۸۴۲
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

فرشادجو: مشغول بازی در «بانوی عمارت» هستم

بازیگر تئاتر و تلویزیون پس از مشاهده فیلم «دیده‌نشده» با موضوع کم‌آبی گفت: به من می‌گویند در تهران خانه بخرم، اما من حاضر نیستم اینجا سرمایه‌گذاری کنم، چرا که تا بیست سال آینده هیچ آبی در لوله‌های منازل تهران جریان نخواهد داشت!

خبرگزاری فارس: شبنم فرشادجو بازیگر سینما،‌تئاتر و تلویزیون پس از تماشای فیلم سینمایی «دیده نشده» شب گذشته در جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در گفت‌وگو با خبرنگار تئاتر فارس گفت: خوشبختانه هر دو کاری که من در زمینه محیط زیست تماشا کردم، خیلی کارهای خوبی بودند.

فرشادجو: مشغول بازی در «بانوی عمارت» هستم

وی در ادامه افزود: بهرحال آینده ما با بحران‌های محیط زیستی وحشتناک است. جنگ، فقر، دشمنی و ... که در این کار نشان داده شد، خیلی مرا تحت تأثیر قرار داد و بسیار هوشمندانه این فیلم ساخته شده بود.

فرشادجو با بیان اینکه چهار فیلم در جشنواره جهانی فجر تماشا کرده است، گفت: دو فیلم ایرانی و دو فیلم خارجی در این چند روز تماشا کردم که همه‌شان کارهای خوبی بودند.

وی با اشاره به اهمیت بحران آب در کشور گفت: به نظر من بحران آب الان هم مهمترین مسئله برای ما است، چرا که ایجاد ریزگردها و دیگر مسائل محیط زیستی به دلیل کم آبی است. ما در بیست سال آینده هم در تهران و دیگر شهرها با این مشکل بیشتر مواجه می‌شویم که راه حلش فرهنگسازی است اما به نظرم بیست سال دیگر هم این فرهنگسازی جواب نخواهد داد.

به گفته فرشادجو، یک راه حل جلوی پای ما الان قرار دارد که البته آن هم راه حل نیست بلکه راه فرار است و آن هم کوچ کردن به مکان‌های خوش آب و هوا است.

این بازیگر ادامه داد: شهرهایی که آب خواهند داشتند در آینده نزدیک شلوغ تر خواهند شد و من متأسفانه در این زمینه خوش‌بین نیستم، چرا که در زمینه حل بحران آب هم ناامید هستم.

وی همچنین گفت: به من می‌گویند که در تهران خانه بخرم، من واقعیت امر در تهران نمی‌توانم سرمایه بگذارم، چرا که می‌دانم بیست سال دیگر در لوله‌های این خانه هیچ آبی وجود نخواهد داشت.

فرشادجو درباره برنامه‌سازی به منظور فرهنگ‌سازی بحران آب گفت:‌ خوشبختانه آقای رامبد جوان در برنامه خود دراین زمینه خیلی کمک کرد، ولی باز هم این وضع آب و هوا که سال گذشته داشتیم من فکر می‌کنم آب را به جیره‌بندی خواهد رساند و به نظرم امسال ما تازه با بی‌آبی روبه‌رو خواهیم شد.

وی درباره وضعیت جشنواره فیلم فجر گفت:‌ خوشبختانه جشنواره شرایط خیلی خوب دارد و من از فضا و مدیریت آن لذت می‌برم، همه چیز نظام‌مند است. سال گذشته البته من تئاتر داشتم و فرصت نکردم به جشنواره بیایم ولی حتما جشنواره روبه رشد است چرا که انتخاب‌ها خوب بوده است و امیدوارم در بازار فیلم‌ها هم اتفاقات خوب بیافتد.

فرشادجو با اشاره به اینکه درگیر بازی در یک سریال برای شبکه سه است، گفت: این سریال برای عزیزالله حمیدنژاد است که ۶ ماه فیلمبرداری در کاشان داشتیم و سایر فیلمبرداری‌ها در شهرک غزالی و شهریار بوده که امیدواریم تا اواخر مرداد فیلمبرداری آن تمام شود.

وی در پایان گفت: این سریال چهل قسمت خواهد بود و عنوانش «بانوی عمارت» است و نقش من هم یک دایه عروس شازده است، به نظرم سریال خیلی خوبی خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج