۷۰۷۸۹۰
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

اختلاف افتخاری و زمانی بر سر پرداخت جریمه AFC

عضو هیات مدیره باشگاه که اخیرا از سوی AFC با جریمه ۵ هزار دلاری روبرو شده، حاضر به پرداخت این مبلغ نیست و معتقد است باشگاه باید آن را تقبل نماید.

مهر: حسن زمانی عضو هیات مدیره استقلال که بارها از سوی وزیر و مدیرعامل باشگاه توصیه به عدم مصاحبه شده بود، به خاطر مصاحبه علیه داور دیدار آبی پوشان و العین در لیگ قهرمانان آسیا از سوی AFC به مبلغ ۵ هزار دلار جریمه شد. وی به دلیل بی اطلاعی از قوانین مربوط به لیگ قهرمانان آسیا مبنی بر ممنوعیت مصاحبه عوامل هر باشگاه، پس از آن دیدار که به تساوی ۲-۲ ختم شد علیه داور مصاحبه کرد که این مصاحبه از دید AFC دور نماند و عضو هیات مدیره باشگاه متحمل جریمه شد.

سیدرضا افتخاری مدیرعامل باشگاه معتقد است این جریمه شخصی بوده و حسن زمانی که اقدامش منجر به اعمال این جریمه شده و حکم جریمه نیز به نام وی صادر شده باید آن را پرداخت نماید در حالی که زمانی معتقد است باشگاه نباید پشت او را خالی کرده و باید جور پرداخت این جریمه را بکشد.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال بر این باور است که به دلیل دفاع از منافع تیم مرتکب این جریمه شده و به همین دلیل باشگاه باید متحمل پرداخت این جریمه شود و این در حالی است که به زعم دیگر مدیران باشگاه، حسن زمانی نباید بدون هماهنگی این اظهارنظر را انجام می داده است.

مبلغ جریمه او با نرخ روز دلار چیزی در حدود ۲۰ میلیون تومان است که این مبلغ در حال حاضر مورد اختلاف افتخاری و زمانی است. ضمن این که گفته می شود شخص وزیر ورزش هم با افتخاری در این زمینه هم عقیده بوده و معتقد است باشگاه نباید در این خصوص هزینه نماید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مسئله خیلی ساده است. در صورتیکه مصاحبه بدون اجازه باشگاه بوده، مسلماً باید آقای حسن زمانی این جریمه را پرداخت کند و بی جهت هم بحث ننماید. قرار نیست هر کس که عضو هیات مدیره باشد هر موقع دلش خواست اظهار نظر کند. این جریمه برای عبرت گرفتن ایشان لازم است.

    • بدون نام

      این آقابجزء دردسرهیچکاری بلدنیست بالگدبیرونش کنید

    • پرسپولیس

      آقای زمانی این جریمه را پرداخت کنه . ‌هر جا یک خبرنگار یا یدونه میکرفون ببینه حتی اگه دست یه مداح هم باشه پا به فرار میزاره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج