۷۰۷۹۱۹
۹ نظر
۵۰۰۰
۹ نظر
۵۰۰۰
پ

حیدری: هرگز از استقلال شکایت نمی‌کنم

عصر امروز خبر شکایت خسرو حیدری از استقلال به دلیل مطالبات مالیاتی منتشر شد که از سوی رئیس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان تایید شد. بعد از انتشار این خبر خسرو حیدری در گفتگو با سایت باشگاه استقلال این خبر را تکذیب کرد.

ورزش سه: عصر امروز خبر شکایت خسرو حیدری از استقلال به دلیل مطالبات مالیاتی منتشر شد که از سوی رئیس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان تایید شد. بعد از انتشار این خبر خسرو حیدری در گفتگو با سایت باشگاه استقلال این خبر را تکذیب کرد.

وثوق احمدی در تایید خبر شکایت خسرو حیدری به ورزش سه گفت: آقای حیدری از باشگاه استقلال به دلیل مطالبات مالیاتی خود که مبلغی نزدیک به ۲۰ یا ۲۵ میلیون تومان است، شکایت کرده است.

وی در ادامه تصریح کرد: این شکایت مربوط به دو فصل است و درباره مالیات این بازیکن است. باشگاه استقلال نیز لایحه دفاعی خود را به کمیته تقدیم کرده که با ابلاغ آن به آقای حیدری منتظر واکنش ایشان و در نهایت اعلام رای هستیم.

وثوق احمدی در واکنش به این موضوع که آیا تا به حال بازیکنی از باشگاه خود شکایت کرده، خاطر نشان کرد: خیر. برای اولین مرتبه یک بازیکن از باشگاه خود شکایت می کند و اصولا بازیکنان بعد از جدایی از باشگاه خود نسبت به دریافت مطالبات اقدام می کنند.

حیدری: هرگز از استقلال شکایت نمی‌کنم

خسرو حیدری بازیکن استقلال با اشاره به خبر منتشر شده در خصوص شکایت خود، به سایت رسمی باشگاه استقلال اعلام کرد: چنین چیزی نیست. این مساله، یک اختلاف نظر مالیاتی مربوط به گذشته بود که برطرف شده است و من هرگز از استقلال شکایت نمیکنم و این مساله درست نیست. من بیش از یک میلیارد تومان از استقلال طلبکارم و اعتراضی نکرده ام.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ...
      میلیارد میلیارد پول میگیره واسه ۲۰ تومن آخه

    • احمدمداحی

      اینم از افتخارات کیسه کشا . به خاطر بیست میلیون. از باشگاهی که هنوز عضوش هستن شکایت میکنن

    • کاردوک

      کیسس دیگه

      پاسخ ها

      • حسن مهربان,

        بایدمنصف بود,چراباشگاههاحق وحقوق بازیکنان رانمی دهند,,اقایان محترم حامی دوباشگاه بزرگ کشور,چرابهم توهین میکنید,پول رابازیکنان میگیرن شمابهمدیگرناسزا میگویید؟وانگهی مگراین دوباشگاه دولتی نیستن؟دولت هزارویک جوربرای خیلی چیزهاهزینه میکنه,,دوتیمی که حدودپنجاه میلیون طرف داردارندچرابموقع پول این بازیکنان رانمی دهد؟؟من بعنوان یک طرف دارفوتبال از حامیان دوتیم تمنادارم بهم احترام بگزاریدوازتماشای بازی این دوتیم لذت ببرید,,دولت وظیفه داردکه حق بازیکنان راسرموقع بانهاپرداخت کند,,ازمسولین ورزش کشورسوال کنیدچراحاظرنیستنداین دوباشگاه رابه بخش خصوصی وا گذارکنند,!!؟؟اگرمنافعه ای ازاین دوتیم دارندکه همه ی ما میدانیم دارند,خوب حق بازیکنان رابموقع پرداخت کنند,

    • بدون نام

      اسطورشونه بیست میلیون ...فیفا خخخخخخخخخخخ

    • لنگی سوز

      ادمین لطفا خفه شو با این چرندیات که تحویل میدی مردم باسوادتر از امثال شما هستن البته مطمئنم جرات انتشار کامنت رو نداری

    • بدون نام

      خبر کذبه،،خسرو خودش تکذیب کرد

    • سنا

      نفهم بفهم اگه خسرو اینکار را کرد من سببلهاتو از ته میزنم خودش گفته یک میلیارد طلبکارم شکایت نکرده ام برای 20 میلیون شکایت کنم او حتی بیانیه صادر کرده که این اتهام را در دادگاه دنبال میکنم آخه چقدر حاشیه

    • سنایی

      مداحی چرا اینقدر خنگی لنگی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج