۷۰۷۹۳۹
۱۲ نظر
۵۰۰۹
۱۲ نظر
۵۰۰۹
پ

ترامپ: رهبر کره شمالی، انسان محترمی است

ترامپ ابتدا گفت «به زودی با کیم جونگ اون دیدار خواهیم داشت و مستقیماً به ما گفته شده که آنها هم دوست دارند که این دیدار هر چه سریع‌تر صورت پذیرد». ترامپ در ادامه، تعریفی عجیب و بی‌سابقه از رهبر کره شمالی کرد و گفت: «بنظر من کیم جونگ اون با توجه به اقداماتی که از وی دیده‌ایم، انسان خیلی محترمی است.»

خبرگزاری فارس: «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا پس از اولین دور مذاکره با «امانوئل ماکرون» همتای فرانسوی خود در کاخ سفید، خلاصه‌ای از محورهای مورد مذاکره را با خبرنگاران در میان گذاشت.

ترامپ ابتدا به کلیت مذاکرات با طرف فرانسوی پرداخت و گفت: «درباره بسیاری از موضوعاتی صحبت کردیم که بسیار بسیار دشوار هستند. درباره برخی از آن‌ها به نتیجه رسیدیم؛ درباره برخی هم فکر می‌کنیم که راه‌حل‌هایی داریم. بعد از این نشست، باز هم با هم دیدار می‌کنیم، اما ابتدا باید با کارشناس‌هایمان مشورت کنیم.»

در کنار ترامپ، معاون وزارت خارجه که فعلاً سکاندار این وزارت است، وزیر دفاعش و «جان بولتون» مشاور امنیت ملی جدیدش نشسته بودند؛ بولتون به حمایت از اسرائیل و داشتن مواضع ضدایرانی مشهور است.

رئیس جمهور آمریکا سپس به اتفاقات اخیر در روابط با کره شمالی پرداخت. اخیراً «مایک پامپئو» رئیس سیا و گزینه وزارت خارجه دولت ترامپ، در سفری محرمانه به کره شمالی رفته و در رسانه‌ها هم ترامپ علناً از آمادگی برای دیدار با «کیم جونگ اون» رهبر این کشور آسیایی خبر داد؛ کره‌ای‌ها هم قبول کرده‌اند.

ترامپ ابتدا گفت «به زودی با کیم جونگ اون دیدار خواهیم داشت و مستقیماً به ما گفته شده که آنها هم دوست دارند که این دیدار هر چه سریع‌تر صورت پذیرد». ترامپ در ادامه، تعریفی عجیب و بی‌سابقه از رهبر کره شمالی کرد و گفت: «بنظر من کیم جونگ اون با توجه به اقداماتی که از وی دیده‌ایم، انسان خیلی محترمی است.»

دونالد ترامپ با وجود این تعریف ها، تأکید کرد که «محترم» شدن رهبر کره شمالی، حاصل سیاست «فشار حداکثری» آمریکا و نتیجه اعمال سخت‌ترین تحریم‌های اقتصادی تاریخ بوده است و «اگر مذاکرات با کره شمالی خوب و عادلانه پیش نرود، بر خلاف دولت قبل، من میز مذاکره را ترک خواهم کرد.»

رئیس‌جمهور آمریکا در خصوص مذاکرات با طرف فرانسوی در خصوص ایران هم خبرهایی داشت و گفت: «فکر می‌کنم گفت‌وگوهای بسیار پرمحتوایی درباره ایران داشتیم. احتمالا بیش از هرچیزی دیگر. و امیدواریم که کاری انجام دهیم، اما این کار باید با قدرت انجام شود. ببینیم چه می‌شود. می‌توانیم خیلی زود دست‌کم بین خودمان به توافقی دست پیدا کنیم. فکر می‌کنم به دستیابی به فهمی از یکدیگر بسیار نزدیک شده‌ایم.»

رئیس‌جمهور آمر‌یکا نگفت که منظورش از کاری که امید دارد با توافق فرانسوی‌ها انجام دهد، چیست ولی پیش از سفر ماکرون به آمریکا، گفته شده بود که هدف وی، مجاب کردن ترامپ به ماندن در برجام در قبال اعمال برخی محدودیت‌های جدید علیه ایران است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چند وقت پیش این دوتا همیدیگه را سگ و گربه خطاب میکردن چی شد یهو!!؟

    • بدون نام

      عجب!!!!!!!

    • بدون نام

      درود بر ترامپ مرگ بر پوتین

    • بدون نام

      دم ترامپ گرم

    • بدون نام

      ترامپ مرد مدیر و کار امد و بت شکن است ۰ ودنیا را بزودی نظم میدهد۰ ودیدیم چطور رهبر کره شمالی را گوش مالی وسر جایش نشاند ۰۰۰ به این میگن رییس جمهور واقعی۰ دمش گرم بابا دمشگرم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حرف حق را زدی

    • مهدی

      چرت نگو. تحریم فلج کننده همه جانبه گفت. زبان انگلیسیت رو خوب کن.

    • بدون نام

      تا دیروز به هم دیگه توهین میکردین حالا باهم داداش شدین.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آره داداش مثل ایران و عراق

    • بدون نام

      اگر ایران هم میتوانست به بمب هسته‌ای وموشک های قاره‌پیما که بتونند ایالات‌متحده را هدف قرار دهند دست پیدا میکرد ایرانیان هم انسان محترمی میشداند وترامپ هم ایرانیان را مانند کیم محترم میشمرم نه شرور وتروریست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        توی کره مردم پرچم آمریکا را آتش نمیزنند

      • بدون نام

        خدا رو شکر که نتونستن ...مردم ایران اهل جنگ وکشتار نیستن شکر خدا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج