۷۰۸۰۴۶
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

اولین عکس گرفته شده با دوربین LG G۷ ThinQ

اولین عکس گرفته شده با دوربین ال جی جی ۷ تینکیو توسط یک افشاگر عکسی منتشر شد. وی ادعا می‌کند این تصویر توسط دوربین ال جی جی ۷ تینکیو (LG G۷ ThinQ)، پرچمدار معرفی نشده شرکت ال جی به ثبت رسیده است.

وبسایت گجت نیوز - معین کریمی: اولین عکس گرفته شده با دوربین ال جی جی ۷ تینکیو توسط یک افشاگر عکسی منتشر شد. وی ادعا می‌کند این تصویر توسط دوربین ال جی جی ۷ تینکیو (LG G۷ ThinQ)، پرچمدار معرفی نشده شرکت ال جی به ثبت رسیده است.

پس از آن که کمپانی ال جی از پرچمدار اصلی گوشی های سری G خود در کنگره جهانی موبایل امسال پرده برداری نکرد، اخبار ضد و نقیض زیادی در مورد این محصول به گوش ما خورده است. اما معتبرترین منابع تایید کرده‌اند که این گوشی با نام کامل ال جی جی ۷ تینکیو قرار است تا چندی دیگر رسما معرفی شود.

در همین راستا یکی از افشاگران مروف به نام رولاند کوانت (Roland Quandt) تصویری را در حساب توییتری خود منتشر کرده و ادعا می‌کند این عکس با دوربین ال جی جی ۷ تینکیو به ثبت رسیده است. داده‌های EXIF این تصویر مربوط به یک گوشی با کدنام LM-G۷۱۰ است که پیشتر در کره جنوبی موفق به کسب تاییدیه‌های لازم شده و قرار است در آینده‌ای نزدیک ال جی به صورت رسمی از آن پرده برداری کند.

اولین عکس گرفته شده با دوربین LG G۷ ThinQ

مشخصات دوربین ال جی جی ۷ تینکیو

گفته می‌شود این عکس با دوربین دوگانه 16 مگاپیکسلی نقش بسته بر روی قاب پشتی گوشی جی 7 تینکیو به ثبت رسیده است. با توجه به داده‌های EXIF،‌ این عکس با تنظیمات دوربین دیافراگم f/1.6، ایزو 50، لنز 4.03 میلی‌متری 1/379 تهیه شده است. حجم عکس 5.3 مگابایت، وضوح آن 16.3 مگاپیکسل برابر با 4656 در 3492 پیکسل و فرمت آن نیز PNG بوده است. بنابراین می‌توان گفت که این عکس تهیه شده توسط دوربین ال جی جی 7 تینکیو می‌تواند پازل اطلاعات به بیرون درز پیدا کرده از گوشی پرچمدار جدید ال جی را تکمیل کند. البته نمی‌توان در مورد کیفیت عکس قضاوت کرد،‌ چرا که ممکن است آن توسط یک نسخه پیش تولیدی G7 ThinQ گرفته شده باشد.

اولین عکس گرفته شده با دوربین LG G۷ ThinQ

روز گذشته نیز رندر جدیدی از این گوشی به انتشار رسید که طراحی کامل قاب پشتی این گوشی را به تصویر می‌کشد. در قسمت پشتی گوشی شاهد حضور دوربین دوگانه عمودی همراه با فلاش LED، اسکنر اثر انگشت، نام گوشی و لوگو شرکت ال جی هستیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج