۷۰۸۲۱۱
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

مخالفت «اسپیلبرگ» و «نولان» با «ال‌ای دی» سینما

رییس صنف سینماداران آمریکا با ذکر نام‌هایی همچون استیون اسپیلبرگ و کریستوفر نولان گفت: کارگردانان سرشناسی که مخالف سینمای ال‌ای‌دی هستند هم دنباله‌رو ما خواهند شد و این فناوری را می‌پذیرند.

خبرگزاری فارس به نقل از هالیوود ریپورتر: «جان فیتیَن» رییس صنف سینماداران در مراسم «سینما کان» از جایگزینی پرده‌های سینما با ویدیو وال‌های ال‌ای‌دی خبر داد و اینکه بسیاری از بزرگان سینمای هالیوود همچنان با اعمال این تغییر مخالفت می‌کنند.

مخالفت «اسپیلبرگ» و «نولان» با «ال‌ای دی» سینما

«جان فیتیَن» رییس صنف سینماداران گفت: کارگردانان سرشناسی که مخالف سینمای ال‌ای‌دی هستند هم دنباله‌رو ما خواهند شد. امروزه این بحث و موضوعی خیلی جالب است. ما طی هفته گذشته جلسه‌ای با فدراسیون جهانی داشتیم. بسیاری از استودیوها بر این عقیده هستند که فناوری ال‌ای‌دی بهترین حالت برای سینمای امروز است.

فتیَن در مورد برخی کارگردانان نامدار هالیوودی که مخالف ال‌ای‌دی کردن پرده سینما هستند گفت: برخی فیلم‌سازان باتجربه همچون «استیون اسپیلبرگ»، «کریستوفر نولان» و «مایکل اَپتِد» که مخالف این ایده هستند نیز به زودی دنباله‌رو ما خواهند شد. آقایان کارگردان شما هم باید پروژکشن داشته باشید و فقط آن را در تلویزیون نخواهید. صداهای موافق این جایگزینی از همه جا به ما رسیده است.

این در حالی است که هفته گذشته، بخش فناوری مشتریان سامسونگ، یک سامانه پرده سینمایی ال‌ای‌دی را در وینِتکای کالیفرنیا راه‌اندازی کرده است و جالب اینکه اولین فیلمی که با این پرده ال‌ای‌دی به نمایش درآمد فیلم جدید اسپیلبرگ با عنوان «بازیکن آماده شماره یک» بود. سامسونگ اعلام کرده که تا پایان سال جاری میلادی حداقل 30 سامانه پرده سینمای ال‌ای‌دی را در سطح بین‌المللی نصب و راه‌اندازی خواهد کرد.

کمپانی سونی هم بیکار ننشسته و سامانه پروژکتور دیجیتال سینمایی را با فناوری «پرده کریستال ال‌ای‌دی» در همین مراسم «سینما کان» رونمایی کرده و اعلام کرده که اولین سینمای ال‌ای‌دی خود را در سال جاری راه‌اندازی خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج