جاباما
۷۰۸۳۷۷
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

قیمت انواع لوازم خانگی افزایش یافت

رئیس اتحادیه لوازم خانگی اعلام کرد: قیمت انواع لوازم خانگی داخلی و خارجی از اول اردیبهشت ماه به طور میانگین ۱۰ درصد افزایش یافت.

خبرگزاری ایرنا: رئیس اتحادیه لوازم خانگی اعلام کرد: قیمت انواع لوازم خانگی داخلی و خارجی از اول اردیبهشت ماه به طور میانگین ۱۰ درصد افزایش یافت.

«محمد طحان پور» امروز (چهارشنبه) افزود: تولیدکنندگان لوازم خانگی از بهمن ماه سال گذشته در نظر داشتند که قیمت محصولات خود را افزایش دهند اما به دنبال بخشنامه های معاون اول رئیس جمهوری و سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان مبنی بر جلوگیری از افزایش قیمت ها تا پایان فروردین ماه، از افزایش قیمت ها خودداری کردند.

وی دامنه افزایش قیمت انواع لوازم خانگی داخلی و خارجی را بین پنج تا ۱۵ درصد ذکر کرد و گفت: البته برخی از واحدهای صنفی سوء استفاده کرده و قیمت اقلام کم فروش خود را پنج درصد و قیمت اقلام پر فروش خود را ۱۵ درصد افزایش داده اند.

رئیس اتحادیه لوازم خانگی با اشاره به اینکه عرضه لوازم خانگی در بازار بیشتر از تقاضا است، گفت: به همین سبب لوازم خانگی مشمول قیمت گذاری سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان نیست.

طحان پور در ادامه سخنان خود از رکود در بازار لوازم خانگی خبر داد و گفت: در صورتی که هوا تا پایان اردیبهشت گرم تر شود، بازار لوازم خانگی تکان می خورد چرا که مشتریان در کنار کولر، اقلام دیگری نیز خریداری می کنند اما در غیر این صورت، رکود بازار لوازم خانگی تا پایان ماه مبارک رمضان (اواخر خرداد) ادامه خواهد داشت.

رئیس اتحادیه لوازم خانگی در مورد سیاست ارزی دولت نیز گفت: هر چند به گفته واردکنندگان و تولیدکنندگان لوازم خانگی، هنوز ارز ۴۲۰۰ تومانی به این بخش اختصاص نیافته است، اما ورود دولت به این بخش درست بود.

وی از دولت درخواست کرد که در صورت اختصاص ارز به واردکنندگان و تولیدکنندگان لوازم خانگی، اتحادیه لوازم خانگی را با ارسال رونوشت در جریان قرار دهد تا از این طریق از افزایش قیمت های آن شرکت با بهانه نوسانات ارزی، جلوگیری شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      با دلیل یا بی دلیل .
      راستی ارزش مومیایی افزایش پیدا نکرد .

    • سالار

      دست مریزاد
      خسته نباشید
      واقعا گل کاشتید با این افزایش قیمتها هیچ جای دنیا و هیچ کشوری پیدا نمیکنید که قیمتها دقیقه و ساعتی باشه

    • Hasan Jalil

      سلام و درود
      خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا رو شکررررررررررررررررررررررر
      انشالله که بیشتر از این گرون بشه اینقدری گرون که نشه چیزی بخریم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج