۷۰۸۶۷۱
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

خودکشی جسورانه رم در آنفیلد

جسورانه. این توصیف ابتدایی بعد از مشخص شدن ترکیب رم برای حضور در نخستین نیمه نهایی اروپایی بعد از ۳۳ سال بود.

ورزش سه: جسورانه. این توصیف ابتدایی بعد از مشخص شدن ترکیب رم برای حضور در نخستین نیمه نهایی اروپایی بعد از ۳۳ سال بود. اوزبیو دی فرانچسکو تصمیم گرفت به همان فرمولی پایبند بماند که به وسیله‌اش بارسلونا را دو هفته قبل زمینگیر کرده بود، تنها چنگیز اوندر جای پاتریک شیک را گرفته بود اما در عمل مشخص شد کمتر جسورانه و بیشتر بی‌احتیاطی بوده.

در ۲۵ دقیقه ابتدایی رم خیلی خوب لیورپول را پرس کرد مثل بازی با بارسلونا و به این ترتیب خطر مثلث هجومی میزبان را دفع کرد اما به محض آنکه سادیو مانه یک فرصت عالی برای زدن گل اول را از دست داد، جرقه‌ای در ذهن لیورپول زده شد و اتفاقات بعد برای دی فرانچسکو و رم فاجعه بار بود. لیورپول از پرسینگ رم با ارسال توپ‌های بلند عبور کرد. فدریکو فازیو، کاستاس مانولاس و بخصوص ژوان ژسوس در تقابل با سرعت مهاجمان لیورپول یک بازه زمانی طولانی و وحشتناک را پشت سر گذاشتند. یورگن کلوپ مچ همتای خود را خواباند و گل‌ها یکی بعد از دیگری از راه رسیدند.

درباره گل اول محمد صلاح هیچ کاری نمی‌شد کرد، ورود به محوطه جریمه و شوت کات‌دار به گوشه دروازه. هواداران جالوروسی در دو سال حضور او در رم بارها اینگونه هنرنمایی‌اش را دیده بودند. بعد از آن موتور لیورپول راه افتاد و رمی‌ها مثل آنها که در تعطیلات لگدی به توپ می‌زنند، تنها به دنبال خلاص شدن از شر توپ بودند مثل اینکه ویروس دارد.

دی‌فرانچسکو تلاش کرد دستاوردش مقابل بارسلونا را تکرار کند اما به حماقت محض منجر شد؛ می‌توان جلو بازی کردن فازیو، ژسوس و مانولاس را مازوخیسم تاکتیکی توصیف کرد. آنچه بیشتر مایه شگفتی بود، خودداری او از تغییر بود حتی هنگامی که لیورپول هر وقت می‌خواست به دروازه میهمان می‌رسید و از نظر دفاعی رم تحقیر شده بود.

بعد از آن همه تحسینی که به خاطر پیروزی برابر بارسلونا به سمت دی‌فرانچسکو سرازیر شد، رم دچار فاجعه‌ای اروپایی شد. خاطرات منچستر، بایرن و بارسلونا زنده شد و خیلی‌ها بعد از آنکه لیورپول ۵ بر صفر جلو افتاد، فکر می‌کردند گل ششم و هفتم را هم می‌زنند. دی‌فرانچسکو مثل کسی بود که نمی‌داند چطور مشکل خودساخته‌اش را حل کند، او شاهد یک تصادف شدید بود اما کاری از دستش بر نمی‌آمد. ناگهان یادش آمد که کارهایی از دستش برمی‌آید، از کابوسی که برای خود درست کرده بود، بیدار شد و تغییراتی ایجاد کرد. این بازی برای چنگیز جوان بیش از حد سخت بود، ماکسیم گونالون و شیک، هارمونی که تیم از نداشتنش رنج می‌برد را برگرداندند. آمدن دیگو پروتی کمک بزرگی کرد، بال آرژانتینی مشکلات زیادی برای لیورپول درست و پنالتی سختی را در جو ترسناک آنفیلد گل کرد.

رم دو گل زده، شانس اندکی برای جبران دارد اما اگر بخواهد این شانس را حفظ کند، دی‌فرانچسکو نباید دوباره به دفاع از یک سوم دفاعی حریف رو بیاورد. در غیر این صورت یک نتیجه کریکتی دیگر و نه فوتبالی رقم می‌خورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج