۷۰۹۱۱۷
۲۳ نظر
۵۰۰۱
۲۳ نظر
۵۰۰۱
پ

بیشتر محصولات ایران خودرو؛ ۳ و ۴ ستاره‌ دارند

معاون کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو از ارتقا و بهبود کیفیت تمامی محصولات این خودروساز در سال گذشته خبر داد و گفت: درحال حاضر حدود ۶۵ درصد از محصولات ایران خودرو در سطح کیفی ۳ و ۴ ستاره قرار دارند.

خبرگزاری ایسنا: معاون کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو از ارتقا و بهبود کیفیت تمامی محصولات این خودروساز در سال گذشته خبر داد و گفت: درحال حاضر حدود ۶۵ درصد از محصولات ایران خودرو در سطح کیفی ۳ و ۴ ستاره قرار دارند.

‌مجتبی استاد رحیمی افزود: برای ارتقای کیفیت در زنجیره ارزش تولید شامل حوزه های کیفیت، تامین، مهندسی، فرآیند، فروش و خدمات پس از فروش، برنامه های جامعی برای سال ۱۳۹۷ تدوین شده است.

وی افزایش ستاره های کیفی محصولات براساس ارزیابی های شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران را حاصل اجرای برنامه های بهبود متعدد در زنجیره ارزش در سال های گذشته دانست و گفت: هیچ یک از محصولات سواری ایران خودرو در سطح کیفی تک ستاره نیستند. این شرکت با دارا بودن پنج محصول چهار ستاره، شش محصول سه ستاره و شش محصول دو ستاره در میان خودروسازان داخلی از نظر کیفیت محصول سرآمد است.

معاون کیفیت ایران خودرو با بیان این که در سال گذشته نمرات منفی محصولات براساس ارزیابی شرکت بازرسی کاهش چشمگیری داشته است، گفت: پژو۲۰۰۸، سوزوکی گراندویتارا، تندر ۹۰ اتوماتیک، پژو ۲۰۷ اتوماتیک و تندر ۹۰ پلاس اتوماتیک موفق به کسب چهار ستاره کیفی شده اند که بالاترین سطح کیفی موجود در محصولات ساخت داخل است.

وی افزود: محصولات هایما اس ۷ اتوماتیک و دنا پلاس سه ستاره کیفی و H۳۰، سورن، سمند، پژو پارس و پژو ۴۰۵ نیز دو ستاره کیفی را در سال گذشته کسب کرده اند. محصولات پژو ۲۰۶، پژو ۲۰۶ صندوق دار و رانا نیز در حال حاضر دارای سه ستاره کیفی هستند.

استادرحیمی درباره آخرین وضعیت میزان رضایت مشتریان از محصولات ایران خودرو اظهار کرد: رضایت بیش از ۸۴ درصد محصولات بالاتر از متوسط صنعت است و متناظر با آن وضعیت امتیاز IQS نیز در سال گذشته بهبود ۲۳ درصدی را نسبت به ابتدای سال ۱۳۹۴ تجربه کرده است.

وی کاهش ۱۵ درصدی در شاخص مراجعات به شبکه خدمات پس از فروش و بهبود ۳۱ درصدی در شاخص قطعات متناظر در بازه ۱۰ هزار کیلومتر کارکرد در سال ۱۳۹۶ نسبت به سال ۱۳۹۵ را از دیگر موفقیت های کسب شده در حوزه کیفیت برشمرد.

معاون کیفیت ایران خودرو ضمن تشریح پروژه ها و برنامه های بهبود اجرا شده در سال گذشته گفت: در مجموع ۶۹۲ پروژه های محصولی و مجموعه ای و برنامه های کلان سرمایه ای و زیرساختی به اجرا گذاشته شده است.

وی از جمله پروژهای زیر ساختی و کلان سال گذشته را در حوزه تامین، دستیابی به نظام جامع ارزیابی تامین کنندگان، ارتقای کیفیت قطعات، در حوزه طراحی و مهندسی، ارتقای طرح بدنه محصول آریسان، بهبود و ارتقای سیستم انتقال قدرت (کلاچ)، ارتقای کیفیت گیربکس و در حوزه فرآیند، رباتیک کردن خطوط پرس با هدف افزایش کیفیت محصول، رفع مشکلات ارگونومی و کاهش ضایعات و رباتیک کردن خطوط سیلر و PVC و پاشش رنگ در سالن رنگ با هدف افزایش و ارتقاء کیفیت و یکنواختی رنگ مطابق با استاندارهای جهانی، توسعه و ارتقای تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری تست های الکتریکال در راستای ارتقاء و بهبود فرآیندها دانست.

استادرحیمی افزود: در حوزه خدمات پس از فروش نیز ارائه خدمات نوین الکترونیک، یکپارچگی سیستم کنترل و تامین قطعات شبکه و ارتقاء سطح دانش و مهارت نمایندگی ها از جمله پروژه های زیرساختی اجرا شده در سال گذشته بوده است.

وی از کسب نشان درخشان سبز در آخرین ارزشیابی شرکت رنو، موسوم به «آدیت پارکینگ ۰۰۶۱۱ (ASP)» در حوزه همسان سازی در بین سایت های تولیدی محصولات رنو در منطقه خاورمیانه، هند و آفریقا را از دیگر موفقیت های کسب شده در سال گذشته نام برد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بله البته از لحاظ گرانی

    • بدون نام

      احتمالا منظورش تو یک رده بندی براساس سیستم صد ستاره ای هستش ...۴ تا از ۱۰۰ تا ...!!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آری قبول داریم که خودروها ار ستوان تا سروان تمام هستند، اما ما همان گروهبان دو را (آکا)یا همون ژیان را قبول داریم و هیچ افسر و سروان تمام نمیخوایم،!!!

    • علی

      اره توراست میگی....ببا پدر مردم رو دراوردید....از صد نمره تازه از 10 رسیده باشید به 15...اگه خیلی تعریف میکنید چرا هیچکدومتون ماشین شرکت خودتون رو سوار نمیشید...همه ماشین های خارجی دارید

    • یاسر

      حیف ستاره که بخوای به ایران خودرو و سایپا بدی

    • بدون نام

      سه از چند تا ؟ 3 ستاره از 5 یا 3 از100 . لطفا شفاف سازی کنید

    • سام

      ديگه وقتي رييس و وزير و ،،،،دروغ مي گن،اين اقا كه جاي خود دارد
      هر چي مي خوام بگم مي بينم نمي تونم حق مطلب رو اداركنم
      پس سكوت مي كنم كه اخرين سنگر سكوت است

    • بدون نام

      اصلا محصولات خودرویی ایران ستاره ندارند چه به رسد به۳ستاره
      همش دروغ میگن اگه راست میگین ببرین اروپا ستارهاشو تعیین بکنه

    • ahmadthri

      اون ماشین هایی که گرونن و ما نمی تونیم بخریم رتبه بالایی دارن...به به به این ستاره ها

    • بدون نام

      البته ستاره ها رو خود ایران خودرو به محصولات خودش داده

    • pepero

      نحوه ستاره های خودرو های ایران
      بوق دارد یک ستاره
      شیشه بالا بر برقی یک ستاره
      گیربکس به سختی جا میرود یک ستاره
      این سه ستاره

    • بدون نام

      نه دادا دوازده ستاره دارن ویه
      ماه

    • امید

      به چیزی افتخار میکند که متعلق به خارجی هاست خودتون چی دارید

    • بدون نام

      باید گفت محصولات چینی سایپا. در واقع سایپا نماینده چین در ایرانه.

    • بدون نام

      خخخخخخخخخخ واااااااای خخخخخخخخخخخ

    • بدون نام

      آقا ببشخید،این جوک جدید بود؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!

    • بهار

      داری شوخی میکنی ای شیطون شوخی داشتی با مردم بدبخت

    • بدون نام

      شما درست میفرمایید

    • بدون نام

      دروغ گفتن و لاف زدن و چرت وپرت گفتن انگار بین مدیران و مسئولان تو ایران مد شده.

    • بی خیال

      مشک آن است که خود ببوید
      نه آنچه که عطار بگوید
      وقتی خودرو دنا پلاس رو دیسک صفحه بی کیفیت چینی نصب میکنید ویا داخل چراغ جلو سورن آب نفوذ میکند و یا توی اتاق ال۹۰ صدای شدید موتور میاد ستاره دادن داره اگر خودتان ستاره میدهید که حسابش جداست ولی اگر رضایت مشتری ها رو میگویید کسی که رضایت ندارد هر موقع آمدیم خودروی داخلی خریدیم کلاه سرمان رفت حقیر که دستم رو دیگه داغ کردم در ضمن اگر راست میگه بیاد خودش چرا خودرو داخلی رو مدیران ایران خودرو و سایپا سوار نپوشند. مرگ خوبه ولی واسه دیگران

    • بدون نام

      خودگویی و خودخندی چه هنرمندی

    • بدون نام

      اتومبیل های ایرانی فقط بدرد این میخوره تو فیلمهای ایرانی منفجرشان کنند.یا از دره پرتشون کنن پائین

    • بدون نام

      یادم میاد. خدا بیامرز پیمان ابدی که بدلکار سریال کبرا یازده در آلمان و در آنجا زندگی میکرد..بنده خدا اومد تو ایران در فیلم های ایرانی بدلکاری کرد .با یکی از همین اتومبیل های ایران خررو سه ستاره اومد بدلکاری کنه ماشینی که باهاش بدل کاری کرد ترمز نداشت. بنده خدا جانش را از دست داد. در ایران در قطعه هنرمندان تا ابد به خاک سپرده شده .روحش شاد........کسی هم پیگیری نکرد چرا ماشین سه ستاره مشکل داشت .و جوان مردم و روزانه خیلی از جوانان مردم را به کشتن می دهد..دولتمردان ایران تنها چیزی که برایشان مهم نیست جان انسانهاست..فقط فکر پول درآوردن به هر قیمتی هستن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج