۷۰۹۱۷۱
۹ نظر
۵۰۱۰
۹ نظر
۵۰۱۰
پ

گودرزی: ایران برای توان موشکی خود پای میز مذاکره نخواهد نشست

نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: نظام جمهوری اسلامی و ملت مقاوم ایران درباره کنش‌های منطقه‌ای و توان دفاعی و موشکی خود با هیچ کشور و احدی پای میز مذاکره نخواهد نشست.

خبرگزاری فارس: عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار، اظهار داشت: بر همگان محرز است که ما در حوزه مسائل اقتصادی مشکلاتی داریم.

وی افزود: بر کسی پوشیده نیست که کلید حل مشکلات اقتصادی را در درون کشور در اختیار داریم و از ظرفیت و نرم‌افزار عبور از این مشکلات را هم خدا به این ملت داده است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس همچنین تصریح کرد: نکته‌ای که باید در این میان مورد توجه جدی مردم و به ویژه مسئولان در قوای مختلف قرار گیرد این است که باید بر مسائل اصلی کشور تمرکز کنند از جمله موضوع اقتصاد و به موضوعات حاشیه‌ای نپردازند.

وی بر همین اساس اضافه کرد: هر چه به حاشیه پرداخته شود از متن و اصل دور خواهیم افتاد و فاصله می‌گیریم و ظرفیت‌هایمان برای حل مشکلات متمرکز نخواهد شد و به عبارتی فضا را برای بیگانگان فراهم خواهیم کرد.

گودرزی ادامه داد: ما دشمنان در کمین نشسته و قسم خورده و گرگ‌های دندان تیز کرده زیادی داریم که در کمین مصالح و منافع این کشور هستند و همواره به دنبال کشورگشایی و مال‌اندوزی خود هستند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد که باید دقت کنیم که بیگانگان همه سعی‌شان این است که افکار عمومی جامعه را از مسائل اساسی به سمت موضوعات پوچ، بی‌محتوا و فرعی ببرند.

وی مشکل اصلی کشور را موضوع اقتصاد عنوان کرد و گفت: کلید حل مشکلات اقتصادی، اقتصاد مقاومتی است و ستون فقرات اقتصاد مقاومتی نیز حمایت از کالای ایرانی است و ما در واقع برجام را به عنوان یک محک دیگر و فرصت برای راستی آزمایی مجدد دولت‌های نظام سلطه و در رأس آن آمریکا می‌بینیم که این موضوع به کل عالم نشان خواهد داد که چقدر اینها بر سر وعده‌هایشان خواهند بود.

این نماینده دهم مجلس شورای اسلامی در ادامه خاطرنشان کرد: هر چند عملکرد آنها مغرض بود اما کسانی که دل در گرو برجام داشتند چه در داخل کشور و چه خارج یکبار دیگر بر آنها روشن شد. ما پیشرفت کشورمان را با برجام پیوند نزده‌ایم و نخواهیم زد. در هیچ جایی این موضوع را اعمال نکرده و نخواهیم کرد.

وی ادامه داد: برجام سهم سیر قابل توجهی در معادلات کشور ما ندارد که بیگانگان فکر کنند اگر به برجام پایبند بمانند یا نه کشور ما متأثر از تصمیم آنها مسیر سیر صعودی و نزولی را طی خواهد کرد.

« ما در سخت‌ترین شرایط به غنی‌سازی اورانیوم ۲۰ درصد رسیدیم و در سخت‌ترین شرایط به توان موشکی مجهز شدیم و در حوزه دفاعی و سایر حوزه‌ها پیشرفت کردیم.

گودرزی بر همین اساس یادآور شد: تمام برنامه‌های دشمن این است که ما را وادار به پذیرش برجام‌های دیگر کنند اما «زهی خیال باطل» که نظام جمهوری اسلامی و ملت مقاوم ایران درباره کنش‌های منطقه‌ای و توان دفاعی و موشکی خود با هیچ کشور و احدی پای میز مذاکره نخواهد نشست.

وی در خاتمه با یادآوری اینکه شرط موفقیت در تمام موارد ذکر شده پرداختن به موضوعات اصلی کشور و اجتناب از پرداختن به مباحث فرعی است، گفت: قطعاً کسانی که جهت‌گیری کشور را به سمت و سوی مباحث فرعی و حاشیه‌ای می‌کشند خواسته یا ناخواسته پیاده نظام دشمن هستند و آب در آسیاب آنها می‌ریزند بنابراین امیدواریم صاحبان تریبون و تأثیر در کشور تلاش کنند تا اذهان عمومی و به ویژه تمرکز مسئولان در مباحث اصلی به ویژه اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخلی باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • جمشید

      ایران کلا ارتباطش رو با دنیا قطع میکنه و به تنهایی زندگی میکند

    • بدون نام

      چی داری میگی ؟؟؟؟

    • بدون نام

      لطفا از زبون مردم حرف نزن

    • کارگر بیکار

      یکی نیست بگه خب دکتر جون ، شما که تو ناز و نعمتی و اصلا نمیفهمی مشکل و چطوری مینویسن و در هر شرایط شما حقوق میلیونی و رو میگیری و حالشو میبری، حالا چه فرقی برای من داره کشور دست شما باشه یا کسی دیگه ، والا من هیچ ارقی به این ایرانی که هیچ سهمی ازش نداشتم ، ندارم ،اصلا هر کوچه اش بشود یه کشور ، به والله برای منو خیلیایی دیگه هیچ فرقی نداره

    • بدون نام

      بابا دشمن چه کار داره خودیا می گفتند برجام دو و سه .

    • بدون نام

      آمریکا گفته اگه ایران موشک ها رو کنار بزاره همه تحریم ها لغو میشه.ولی ما برعکس این عمل کردیم.

    • بدون نام

      می شینی صبر کن

    • کارمند

      کره شمالی با داشتن چندین بمب اتمی حاضر به مذاکره شدوحتماً در وقت مناسب امتیاز خواهد گرفت چه خوب است ایران هم چنین کاری بکند ودروقت مناسب برتری خود را ثابت کند

    • بدون نام

      اقای گودرزی نیازبه نشستن مانیست می نشاننمون ماکه از کره شمالی زرنگتر نیستیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج