۷۰۹۴۵۰
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

بداخلاق و خوش‌اخلاق‌ترین تیم‌های لیگ هفدهم

تیم فوتبال سیاه جامگان که یکی از دو تیم سقوط کرده از لیگ برتر است با دریافت ۶۱ کارت رنگی بداخلاق ترین تیم در فصل هفدهم لیگ برتر شد.

خبرگزاری مهر: تیم فوتبال سیاه جامگان در حالی از لیگ برتر به دسته اول سقوط کرد که همه رکوردهای منفی را هم به خود اختصاص داد. از جمله رکورد دریافت بیشترین کارت رنگی و دریافت عنوان بداخلاق ترین تیم فصل هفدهم را. مشکی پوشان با دریافت ۵۵ اخطار و ۶ اخراج و مجموع ۶۱ کارت رنگی بداخلاق ترین تیم در فصل هفدهم شد. این در حالی است که گسترش فولاد تبریز با ۴۲ کارت زرد و ۲ کارت قرمز و پرسپولیس با ۴۳ کارت زرد و یک کارت قرمز خوش اخلاق ترین تیم این فصل شدند.

در پایان رقابتهای این فصل لیگ برتر ۴ تیم سیاه جامگان، پدیده، صنعت نفت و سایپا هر یک با ۵۵ کارت زرد بیشترین کارت زرد را از داوران گرفته‌اند. استقلال های تهران و خوزستان با ۵۴ اخطار بعد از این تیم ها بیشترین کارت زرد را دریافت داشته اند. گسترش فولاد با ۴۲ و پرسپولیس با ۴۳ اخطار کمترین سهم را در دریافت کارت زرد از داوران داشته‌اند.

تیم فوتبال پیکان با ۷ و سیاه جامگان با ۶ کارت قرمز بیشترین سهم را در اخراج بازیکن در این فصل داشته‌اند. کم اخراج ترین تیم‌های فصل نیز استقلال، پرسپولیس، تراکتورسازی و نفت تهران بودند که هر کدام از این تیم ها در طول فصل تنها یکبار با اخراج بازیکنان شان تنبیه شده‌اند.

روح الله سیف اللهی مهاجم تیم پارس جنوبی با دریافت ۸ کارت زرد و ۲ کارت قرمز در بین بازیکنان این فصل رکورددار دریافت کارت است. مصطفی احمدی بازیکن تیم سیاه جامگان و گئورگی گولسیانی مدافع تیم ذوب آهن با ۸ کارت زرد و یک کارت قرمز دیگر بازیکنان بد اخلاق در این فصل بودند.

محمدرضا خانزاده و روزبه چشمی با ۸ کارت زرد، حامد لک، محمد نادری و فرشاد محمدی هر یک با ۷ کارت زرد و یک کارت قرمز از دیگر بازیکنان پر کارت در فصل هفدهم هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بابا خطای فنی و دریافت کارت را به پای اخلاق بازیکن نمیگذارن! اگر یک بازیکن برای جلوگیری از نخوردن گل یک پنالتی به حریف داد نباید به پای اخلاق بازیکن گذاشت. ولی اگر یک بازیکن حرکت غیر ورزشی کرد و پرخاشگری کرد یا با مشت و لگد به جون بازیکن حریف افتاد اون به منزله اخلاق بد بازیکن هست ولی خطای هندی که منجر به اخراج و یا اخطار بازیکن میشه نباید گفت که فلان بازیکن بداخلاق هست.

    • بدون نام

      جام اخلاق هم تعلق می گیره به......
      پرسپولییییییییییس قهرماااااااااااان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینم نمونه اون طرز تفکر که بالا گفته شده!!!

    • بدون نام

      نتیجه برخورد دوستانه داورها با لنگ حقیر

    • بدون نام

      شوهرم بد خلاق

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج