۷۰۹۶۴۷
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

۴۳۰۰ نفر از بانک سامان ارز مسافرتی گرفتند

در راستای سیاست‌ جدید یکسان‌سازی نرخ ارز که توسط بانک مرکزی ابلاغ شده، بانک سامان در کنار پرداخت ارز تجاری، درمانی و دانشجویان غیربورسیه به عنوان یکی از دو بانک عامل فروش ارز مسافرتی تعیین شده که در هفته نخست اردیبهشت ماه، ارز مسافرتی بیش از ۴۳۰۰ هموطن عازم خارج از کشور را پرداخت کرد.

ایسنا: در راستای سیاست‌ جدید یکسان‌سازی نرخ ارز که توسط بانک مرکزی ابلاغ شده، بانک سامان در کنار پرداخت ارز تجاری، درمانی و دانشجویان غیربورسیه به عنوان یکی از دو بانک عامل فروش ارز مسافرتی تعیین شده که در هفته نخست اردیبهشت ماه، ارز مسافرتی بیش از ۴۳۰۰ هموطن عازم خارج از کشور را پرداخت کرد.

در هفته نخست اردیبهشت‌ماه (اول تا ششم اردیبهشت) بیش از ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار یورو ارز مسافرتی به ۴۳۳۹ نفر که مدارک لازم را به بانک ارایه کرده‌اند، پرداخت شد.

همچنین ارز مسافرتی برای یک‌بار سفر در سال به میزان ۱۰۰۰ یورو یا معادل آن به سایر ارزها به مسافران در مرزهای خروجی هوایی پرداخت می‌شود. ارز مسافرتی مسافران هوایی کشورهای هم‌مرز و کشورهای مشترک‌المنافع به غیر از عراق ۵۰۰ یورو یا معادل آن به سایر ارزها است.

بانک سامان اعلام کرد: افراد واجد شرایط می‌توانند با مراجعه به شعب این بانک در سراسر کشور و با ارایه مدارک و مستندات، نسبت به دریافت ارز مسافرتی، درمانی و دانشجویی و همچنین ارز تجاری اقدام کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علیرضا

      کسانی که خارج ازکشور رفته اند می دانند که ۱۰۰۰ یورو خیلی خیلی ناچیزه حدداقل ۱۰۰۰۰یورو بدن اصلا ۱۰۰۰ یورو پول هتل هم نمیشه

    • محمد شریعتمداری

      جدی خجالت نمیکیشید؟ کجا در دنیا مردم میرن بانک ارز میگیرن؟ دیگه همه با مستر کارت میرن اینور و اونور. کارت بانکی معمولی در همه اروپا کار میکنه. شمام که می گید مازاد ارزی دارید. پس این بازیا چیه؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج