۷۰۹۹۱۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

گزارش نویسنده اسپوتنیک از تیم ملی ایران

در فاصله کمتر از ۵۰ روز تا آغاز رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ نویسنده روس در گزارشی جالب به تحلیل فوتبال ایران و تیم تحت رهبری کارلوس کی روش پرداخت.

ورزش سه: ایران به عنوان یکی از ۳۲ تیم حاضر در رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه پنجمین تجربه خود در بزرگ ترین و معتبرترین تورنمنت فوتبالی جهان را پشت سر خواهد گذاشت، تورنمنتی که برای دومین بار متوالی با سرمربی مطرح و مشهور پرتغالی می تواند به یکی از خاطره انگیزترین تورنمنت ها در میان طرفداران ایرانی تبدیل شود.

در فاصله کمتر از ۵۰ روز تا این بازی ها اولگ دیمیتریف نویسنده مطرح روس که برای سایت اسپوتنیک می نویسد در گزارشی جالب به بررسی شرایط فوتبال ایران و تیم تحت رهبری کارلوس کی روش پرداخت که ابتدای این گزارش به انتشار خاطره ای جالب از سفر او به تهران در می ۲۰۱۱ برای تماشای بازی استقلال ایران با النصر عربستان برمی گردد.

اولگ دیمیتریف نوشت:« اولین بار در سال ۲۰۱۱ به تهران سفر کردم و راهی ورزشگاه آزادی در جنوب غربی تهران پایتخت ایران شدم تا بازی استقلال با النصر عربستان را تماشا کنم. جدالی که بیش از ۱۲۰ هزار هوادار را به ورزشگاه کشانده بود و نزدیک به چند هزار نفر هم پشت درهای ورزشگاه بودند. اصلا باور کردنی نبود چون چنین جوی را در هیچ کجای دنیا ندیده بودم و کاملا برای من بعد از نزدیک به ۴۰ سال پیگیری فوتبال در کل دنیا تازگی داشت».

او ادامه داد:« بازی با وجود برتری استقلال اما با پایانی تلخ توام شد چون این تیم با شرایط حاکم بر جدول به خاطر تفاضل گل نتوانست راهی مرحله بعد شود اما با این حال در کمتر از ۱۰ دقیقه دیدم آن خیل عظیم طرفدار از ورزشگاه بدون مشکل خارج شدند. البته عدم حضور بانوان در بین جمعیت برایم عجیب بود که دوستانم به من گفتند حضور زنان در ورزشگاه های ایران ممنوع است».

گزارش نویسنده اسپوتنیک از تیم ملی ایران

نویسنده روس در ادامه به تحلیل تاریخچه فوتبال ایران در رده ملی پرداخت و با نگاهی به نتایج این تیم در چهار دوره جام جهانی قبلی به خصوص برزیل 2014 نوشت:« ایران با کی روش می توانست مقابل آرژانتین بهترین نتیجه تاریخ فوتبال کشورش را ثبت کند اما لئو مسی این اجازه را دقیقه 90 نداد تا همان باخت پرونده حضور ایران در جام را ببندد و آنها به بوسنی هم ببازند».

اولگ دیمیتریف در پایان نوشت:« ایران در روسیه 2018 در گروه دشواری قرار گرفت اما کی روش خوب می داند تحت شرایط خاص می تواند تیمی که هفت سال برای ساختن آن زحمت کشیده است. خاص بودن این شرایط برمی گردد به بازی اول با مراکش که در صورت برتری در آن ایرانی ها می توانند امیدوار باشند که تحت شرایط ویژه و اتکا به فوتبال حماسی مرسوم در ایران مقابل پرتغال و اسپانیا هم امتیاز کسب و اولین صعود خود به دور دوم جام جهانی را جشن بگیرند. در این راه چشم امیدشان به بازیکنی مثل سردار آزمون دوخته شده که بسیاری مهاجم این روزهای روبین کازان و سابق روستوف را ستاره ایران در روسیه 2018 می دانند».

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج