جاباما
۷۰۹۹۲۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

دو نوع گلکسی نوت ۹ در چین تأییدیه گرفتند

با توجه به تصاویری که امروز منتشر شده، چندین نسخه گلکسی نوت ۹ سامسونگ در چین گواهینامه ساخت دریافت کرده اند. وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین (CMIT) در تاریخ ۲۱ مارس (۱ فروردین ۹۷) به گلکسی نوت با کد SM-N۹۶۰۰ گواهینامه داد. تنها ۳ روز پس از آن تاریخ گوشی دیگری با کد SM-N۹۶۰۸ نیز تأییدیه دریافت کرد. متاسفانه اسنادی که برای این دو مدل منتشر شده است شامل عکس یا مشخصات این گوشی ها نمی باشد.

وبسایت سخت افزار - سیمین نوربخش: با توجه به تصاویری که امروز منتشر شده، چندین نسخه گلکسی نوت ۹ سامسونگ در چین گواهینامه ساخت دریافت کرده اند. وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین (CMIT) در تاریخ ۲۱ مارس (۱ فروردین ۹۷) به گلکسی نوت با کد SM-N۹۶۰۰ گواهینامه داد. تنها ۳ روز پس از آن تاریخ گوشی دیگری با کد SM-N۹۶۰۸ نیز تأییدیه دریافت کرد. متاسفانه اسنادی که برای این دو مدل منتشر شده است شامل عکس یا مشخصات این گوشی ها نمی باشد.

ماه گذشته اخباری منتشر شد که شایعه شده بود بر خلاف گلکسی نوت ۸ که سال گذشته در ماه سپتامبر عرضه شد، سامسونگ قصد دارد گلکسی نوت ۹ را در ماه جولای، یا آگوست (اوایل تابستان) معرفی کند. به این ترتیب سامسونگ از چالش همزمانی معرفی گوشی های خود با سه گانه آیفون در سال ۲۰۱۸ که احتمالا در ماه سپتامبر معرفی می شوند، رها خواهد شد.

برای دیدن عکس در اندازه بزرگ بر روی آن کلیک کنید.

دو نوع گلکسی نوت ۹ در چین تأییدیه گرفتند

ماه گذشته گوشی ای از سامسونگ با کد SM-N۹۶۰U در بنچمارک Geekbench مشاهده شد که اگر واقعی باشد متعلق به نسخه آمریکا و چین گلکسی نوت ۹ است که از چیپ ست اسنپدراگون ۸۴۵ بهره می برد. نسخه ای که در دیگر نقاط جهان عرضه می شود، دارای چیپ ست اگزینوس ۹۸۱۰ خواهد بود. نتیجه بنچمارک همچنین ۶ گیگابایت حافظه رم و اندروید ۸.۱ پیش فرض بر روی گوشی را نیز نشان داده است. انتظار میرود که نوت ۹ دارای دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی، مشابه با آنچه که در گلکسی S۹+ دیدیم، باشد. با وجود آنکه این خبر تکذیب شده است، شانسی وجود دارد که این گوشی دارای حسگر اثر انگشت یکپارچه با صفحه نمایش باشد. طبق پیش بینی های قبلی باتری این گوشی ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و صفحه نمایش سوپر آمولد ۶.۴ اینچی این گوشی دارای نسبت ابعاد ۱۸.۵:۹ خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج