۷۱۰۵۲۱
۸ نظر
۵۶۹۰
۸ نظر
۵۶۹۰
پ

ورودی مدرنِ این آپارتمان‌های ایرانی

ورودی از گذشته در خانه های ایرانی نقش برجسته داشته است. چه از سمت کوچه که همیشه سکوهایی را برای نشستن عابران در کنار در هر خانه در نظر می گرفتند و چه هشتی هایی زیبا و اصولی که از سمت داخل خانه، آمادگی برای داخل شدن به حیاط و سپس سایر فضاهای اندرونی را میسر می کرد.

وبسایت چیدانه : ورودی از گذشته در خانه های ایرانی نقش برجسته داشته است. چه از سمت کوچه که همیشه سکوهایی را برای نشستن عابران در کنار در هر خانه در نظر می گرفتند و چه هشتی هایی زیبا و اصولی که از سمت داخل خانه، آمادگی برای داخل شدن به حیاط و سپس سایر فضاهای اندرونی را میسر می کرد. متاسفانه با تبدیل خانه های قدیمی به آپارتمان ها کم کم این هویت ها از بین رفتند و دیگر ورودی به معنای سابق در پلان خانه ها تعریف نشدند. اما من معتقدم که در همین خانه و واحدهای کوچک آپارتمانی هم می توانیم این فضا را به زیبایی تعریف کنیم. از میان تصاویر شما با معرفی ۹ خانه ایرانی مصداقی بر این باور شده است.

طراحی ورودی به سلیقه شهین

ورودی مدرنِ این آپارتمان‌های ایرانی

​شهین مرادی
تهران
ایده : از نظر خانم شهین ورودی خانه اولین جایی است که انرژی خوب را به ما منتقل می کند. "با دیدن دیوار ورودی حس نوستالژیک کودکی وخاطراتش، بوی نم آجر در تابستون و روزهای بارانی را برام تداعی می کند. این قسمت مجموعه هایی از دست سازه های خودم و همشهریان عزیزم درکرمانشاه و هدیه ها و یادگاری های عزیزانم هست. من وهمسرم و پسرم حس خوبی از ورود به خانه می گیریم. توی طاقچه پنجره هم سیب معطر به میخک کار دست مادرم هست که سمبل عشق و مهر در کردستان محسوب می شود."

ورودی مدرنِ این آپارتمان‌های ایرانی

ایده مریم برای ورودی

ورودی مدرنِ این آپارتمان‌های ایرانی

مریم پوپک
تهران
ایده : خانم مریم به زیبایی با پوشاندن شوفاژ توسط یک باکس سفید رنگ و هماهنگی این باکس با سایر وسایل تزیینی مانند آباژور و قاب های دیواری، یک فضای جذاب را در هنگام ورود به خانه تعریف کرده اند. مسلما نباید از تاثیر گل های طبیعی نیز غافل شد.

ورودی مدرنِ این آپارتمان‌های ایرانی

سلیقه زهره در تزیین ورودی

ورودی مدرنِ این آپارتمان‌های ایرانی

زهره صیدی
اراک
ایده : خانم زهره توضیح می دهند که سه تابلوی نصب شده به دیوار از دست دوزهای خودم هست و خمره قدیمی مادرم. صورتک های آفریقایی هم که بتدریج جمع کردم به دیوار نضب شدند. ترکیب این صورتک ها و گل ها با متریال دیوار یک فضای هماهنگ و دلنشین را خلق کرده اند.

طراحی مریم

ورودی مدرنِ این آپارتمان‌های ایرانی

مریم قادری
گناد، خراسان رضوی
ایده : خانم مریم ورودی منزلشان را به زیبایی با یک کتابخانه و آینه تزیین کردند. رنگ سفید انتخاب شده برای کتابخانه و وسایل تزیینی با رنگ طوسی دیوارها هم خوانی دلنشینی را به وجود آورده است.

ورودی مدرنِ این آپارتمان‌های ایرانی

ایده های فریبا در ورودی

ورودی مدرنِ این آپارتمان‌های ایرانی

ورودی مدرنِ این آپارتمان‌های ایرانی

فریبا مازندرانی
گرگان
ایده : "برای ورودی خونه با تم پاییزی سعی کردم از چیزهایی طبیعی استفاده کنم که نشان دهنده پاییز مثل برگ های درخت کاج، بلوط، انارخشک، برگه پرتغال خشک ، برگ های سبز درخت کاج و میوه درخت کاج و کدو که همه نشان از اومدن این فصل هستند. برای ورودی خونه با تم بهاری هم سعی کردم از گل های بهاری خوش رنگ استفاده کنم که نشان گر فصل بهار هستند و از حلقه های آویز جلوی در خونه هم سعی کردم با تغییر فصل اونها هم تغییر بدم." خانم فریبا با تعریف تم پاییزی و بهاری دو طرح مختلف و دوست داشتنی برای ورودی منزلشان خلق کردند.

ورودی مدرنِ این آپارتمان‌های ایرانی

ورودی مدرنِ این آپارتمان‌های ایرانی

خلاقیت کتایون

ورودی مدرنِ این آپارتمان‌های ایرانی

کتایون ضرغامی
مهرشهر کرج
ایده : "سعی کردم از ورودی منزلم علاوه بر استفاده کاربردی از فضای موجود فضایی دلچسب و شاد برای خوشامد گویی به میهمانانم را فراهم نمایم. ازشمعدان،چند عنصر دکوراتیو و باکس گل و گلدون برای این منظور استفاده کردم. از فرو رفتگی داخل دیوار برای جا کفشی استفاده کردم.جا کفشی تمام چوب سفارشی خرید سال۱۳۸۰به مبلغ ۱۵۰۰۰۰تومان است."

طراحی ورودی انسیه

ورودی مدرنِ این آپارتمان‌های ایرانی

انسیه زیبایی
تهران
ایده : یک طراحی ساده با تخته سیاه و خوش آمدگویی زیبا می تواند طرحی جالب برای یک ورودی باشد. همان طور که خانم انسیه این کار در فرورفتگی دیوار ورودی منزلشان به خوبی انجام دادند.

هانیه و خلاقیت هایش در ورودی

ورودی مدرنِ این آپارتمان‌های ایرانی

هانیه صادقیان
پونک
ایده : "​خانه مستقیما با شکل، تزیین و نقشه، حیات پیدا نمی کند؛ بلکه با کیفیت رویدادها و موقعیت هایی که در آن ها فراهم می آوریم حیات می یابد... تابلو های کوچک کاشی های رنگی، بشقاب میناکاری آبی؛ خاطره به جا مانده از سفرهای خوش به محبوب ترین شهر دنیای من یعنی اصفهان...نماد شیرین ترین اتفاق زندگی، کارت عروسی ...لذت بخش ترین خوشامد گویی ها را لحظه ورود به خانه نثارم می کنند...کنسول چوبی، عکس های قاب شده پر از عشق...امید بخش لحظه های دلتنگی اند...ترکیب رنگ های آبی،زرد،قرمز با متریال روحیه بخش چوب....چه چیزهایی آرامش بخش تر از اینها؟" توصیفی زیبا از ورودی خانم هانیه به زبان خودشان.

ورودی مدرنِ این آپارتمان‌های ایرانی

خوش آمدگویی مریم با کتابخانه

ورودی مدرنِ این آپارتمان‌های ایرانی

مریم جلالی
کرج
ایده : "این خونه رو ۳ ساله خریدیم و مساحت خونه کوچک و بد ساخت هست. من سعی کردم از تمامی فضاها به نحو احسنت استفاده کنم. چون علاقه شدیدی به گل و گیاه دارم سعی کردم در نور کم پرورششون رو ادامه بدم و همین کار فضا رو تمیز کرده. و چون علاقه شدیدی به کتابخونه دارم و کمبود فضا در این خونه موج میزد،من از دیوار راهرو استفاده کردم و کتابخونه رو روی این دیوار بنا کردم. چون از رنگ قهوهای خسته شده بودم در خانه خیلی از اقوام این رنگ به چشمم خورده بود سعی کردم در منزل خودمان از این رنگ کمتر استفاده کنم.

البته سلیقه ای هست و ممکنه خیلی ها این رنگ رو دوست داشته باشند. من سعی کردم از رنگ های دیگه تو خونه استفاده کنم. بیشترین موردی که مد نظرم بود استفاده بهینه از فضاها بود." شما هم می توانید از ۱۰ دکوراسیون ورودی شگفت انگیز برای استقبال از مهمان! ایده گرفته و ورودی منزلتان را تزیین کنید.

​کلام آخر: همیشه بر این عقیده بوده و هستم که رسیدن به یک طراحی زیبا و ایده آل مستلزم هزینه های زیاد و خرید وسایل گران قیمت نیست، فقط کافی است کمی خلاقیت داشته باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شکر خدا فارسی هم که یادمون رفته!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بنده بابت جنبه طنز صحبتتون مثبت زدم

    • بدون نام

      خیلی خیلی مدرن بودن کاش زودتر می ذاشتین

    • تارا

      اونیکه تو یه شهر کوچیک تو خراسان رضوی بود از همه بهتر بود(احتمال زیاد میدم منظورتون گناباد بوده)...دست مریزاد

    • بدون نام

      واقعا هیچ کدوم چشم نواز نبود

    • بدون نام

      نچسب ودلگیر واشفته بودند

    • بدون نام

      جالب توجه نبودن

    • setayesh

      فقط ورودی مریم پوپک

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج