۷۱۱۵۰۲
۷ نظر
۵۰۰۷
۷ نظر
۵۰۰۷
پ

رسانه های ترکیه:

رهبر ایران هشدار جدی به دولتمردان آمریکا داد

رسانه های خبری ترکیه هشدار حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی به دولتمردان آمریکائی و پیام توییتری محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در واکنش به تحرکات وسخنان مقامات آمریکایی و نخست وزیر رژیم صهیونیستی را به شکل گسترده ای منعکس کردند.

خبرگزاری ایرنا: رسانه های خبری ترکیه هشدار حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی به دولتمردان آمریکائی و پیام توییتری محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در واکنش به تحرکات وسخنان مقامات آمریکایی و نخست وزیر رژیم صهیونیستی را به شکل گسترده ای منعکس کردند.

روزنامه ینی گاج با انتشار خبر دیدار حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب با هزاران نفر از کارگران، بخشی از فرمایش ایشان را برجسته کرده و با درج عنوان 'پای آمریکا باید از منطقه قطع شود' نوشت: رهبر ایران به جنگ و خونریزی در منطقه خاورمیانه اشاره و تاکید کردند 'آن کسی که باید از منطقه غرب آسیا خارج شود، آمریکاست و نه جمهوری اسلامی و همان گونه که چند سال قبل گفتم، دوران ـ بزن، در رو ـ تمام شده است.'

به نوشته این رسانه، رهبر معظم انقلا اسلامی به صراحت اظهار داشتند که هر گونه حمله ای از سوی آمریکا علیه ایران صورت بگیرد، واکنش ایران منجر به زیان جدی آنها خواهد شد.

روزنامه ینی گاج در خبر دیگری اعلام کرد که محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران در پیامهای توییتری به سخنان مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا واکنش نشان داد و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی را 'چوپان دروغگو' خواند.

این رسانه به نقل از ظریف نوشت: پسری که‌ نمی تواند فریاد در مورد گرگ را متوقف کند(چوپان دروغگو) دوباره دست به کار شد.

ینی گاج اضافه کرد ، وزیر خارجه ایران بیان کرد که رئیس جمهوری آمریکا با عجله از تکرار اتهامات کهنه ای که پیش از این توسط آژانس بررسی شده است، استقبال کرده تا بتواند برجام را نابود کند.

شبکه خبر.۷ نیز به مواضع دیروز رهبر معظم انقلاب اسلامی خطاب به آمریکا پرداخت و نوشت: رهبر ایران، آمریکا را عامل بسیاری از بدبختی های منطقه معرفی و اعلام کرد که ایالات متحده آمریکا باید از منطقه خاورمیانه خارج شود.

این رسانه اضافه کرد: آیت الله خامنه ای به صورت غیر مستقیم خواستار اتحاد جهان اسلام شد و تاکید کرد که آمریکایی ها تلاش دارند تا با تحریک سعودیها و برخی کشورهای منطقه، آنها را در مقابل ایران قرار دهند اما اگر آنها عقل داشته باشند، نباید فریب کاخ سفید را بخورند.

شبکه ان.تی.وی ترکیه که سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع هزاران کارگر را در صدر اخبار خود قرار داد و به تشریح مواضع دیروز حضرت آیت الله خامنه ای علیه سیاست های آمریکا پرداخت و نوشت: رهبر ایران گفت که آمریکا با همه توان به جنگ فرهنگی ـ اقتصادی علیه ایران آمده است و وزارت خزانه داری ایالات متحده در واقع اتاق فکر کاخ سفید در جنگ اقتصادی علیه تهران است.

این شبکه تلویزیونی در سایت اطلاع رسانی خود نوشت: آیت الله خامنه ای رهبر ایران، واشنگتن را عامل جنگ و خونریزی در منطقه خاورمیانه دانست و به صراحت اعلام کرد که آمریکا باید از این منطقه خارج شود.

به نوشته این رسانه، رهبر ایران نسبت به هر گونه اقدامی از سوی آمریکا علیه ایران هشدار داد و گفت: اگر این کشور وارد جنگ نظامی با ایران شود، چند برابر ضربه خواهد خورد.

این رسانه به واکنش دکتر ظریف به اظهارات وزیر خارجه آمریکا و نخست وزیر رژیم صهیونیستی اشاره کرد و نوشت: وزیر خارجه ایران نیز در پیامی توییتری اظهارات اخیر وزیر خارجه امریکا را متناقض خواند و بنیامن نتانیاهو را به چوپان دروغگو تشبیه کرد.

سایت خبری تلویزیون اولوسال ترکیه نیز با درج عنوان 'واکنش سخت(آیت الله) خامنه ای به آمریکا' به انتشار خبر فرمایش رهبر انقلاب در جمع کثیری از کارگران پرداخت و نوشت: رهبر ایران در سخنانی جدی اعلام کرد که آمریکا در صورت جنگ با ایران متحمل آسیب و خسارات سنگینی خواهد شد.

اولوسال به نقل از مقام معظم رهبری نوشت: حضور آمریکا در منطقه به جنگ و خونریزی منجر شده است و به همین دلیل باید پای آمریکایی‌ها از این منطقه قطع شود و آنها از منطقه غرب آسیا بیرون بروند.

'(آیت الله)خامنه ای به آمریکا و متحدانش هشدر داد' عنوان خبری است که روزنامه آکشام در انتشار سخنان مقام معظم رهبری از آن استفاده کرده است.

آکشام سخنان دیروز رهبر انقلاب خطاب به آمریکایی ها را بسیار قاطع و مهم توصیف کرد و نوشت: مواضع رهبر ایران در خصوص شرایط منطقه و دخالت آمریکایی ها نشانگر آن است که ایران آرام آرام خود را برای مقابله با هر سناریوی طراحی شده ای از سوی غرب آماده می کند.

آکشام نوشت: رهبر ایران خروج آمریکا از منطقه خاورمیانه را ضروری دانست و این کشور را عامل بسیاری از مناقشات منطقه ای توصیف کرد.

این رسانه بخش هایی از سخنان رهبر انقلاب را برجسته کرد و به نقل از ایشان نوشت: آمریکایی ها تلاش دارند تا با تحریک سعودیها و برخی کشورهای منطقه، آنها را در مقابل ایران قرار دهند اما اگر آنها عقل داشته باشند، نباید فریب آمریکا را بخورند.

خبرگزاری آناتولی هم با درج عنوان 'ایران، نتانیاهو را به چوپان دروغگو تشبیه کرد' به واکنش توییتری دکتر محمدجواد ظریف علیه اظهارات نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا پرداخت و نوشت: وزیر خارجه ایران اظهارات وزیر خارجه آمریکا را متناقض خواند و تاکید کرد که ترامپ با عجله از تکرار اتهامات کهنه ای که پیش از این توسط آژانس بین المللی انرژی اتمی بررسی شده، استقبال می کند چرا که می خواهد برجام نابود شود.

روزنامه خبر تورک از دیگر رسانه های ترکیه است که با درج عنوان 'تهدید ایران علیه آمریکا: می زنیم' به هشدار رهبر انقلاب علیه غرب اشاره کرد و نوشت: آیت الله خامنه ای رهبر ایران خطاب به مقامات کاخ سفید هشدار داد که اگر حمله ای علیه ایران صورت گیرد، تهران نیز مواضع واشنگتن را خواهد زد.

این رسانه ترک، واکنش مقام معظم رهبری علیه آمریکا را بسیار جدی و سخت توصیف کرد و نوشت: رهبر ایران قاطعانه خواستار خروج آمریکایی ها از منطقه خاورمیانه شد چرا که آنها را عامل بسیاری از درگیری ها قلمداد کرد.

روزنامه حریت با انتخاب عنوان 'آمریکا به دنبال جنگ با ایران است' به سخنان دیروز رهبر انقلاب در جمع کارگران پرداخت و با محکم خواندن فرمایش ایشان نوشت: آیت الله خامنه ای اعلام کرد که آمریکا به دنبال جنگ اقتصادی با ایران است.

حریت اضافه کرد: رهبر ایران تاکید کرد که پای آمریکا باید از منطقه خاورمیانه قطع شود چرا که آنها عامل اصلی فتنه انگیزی در این منطقه هستند.

این روزنامه ادامه داد: به گفته رهبر ایران، آمریکایی ها سعی می کنند بعضی از کشورهای منطقه از جمله عربستان را مقابل ایران قرار دهند اما آنها نباید فریب آمریکا را بخورند در غیر این صورت اگر به جنگ ایران بیایند، با شکستی مفتضحانه مواجه خواهند شد.

این رسانه همچنین به پیام های توییتری ظریف خطاب به مقامات آمریکایی و نخست وزیر رژیم صهیونیستی اشاره کرد و با درج عنوان 'ایران، نخست وزیر اسراییل را چوپان دروغگو خواند' نوشت: محمد جواد ظریف، اظهارات وزیر خارجه آمریکا را زیر سوال برد و آن را متناقض خواند.

به نوشته این رسانه، وزیر خارجه ایران در پیام توییتری خود به تلاش ترامپ در به بن بست کشاندن و ناکامی برجام اشاره کرده و بهانه های ترامپ را کهنه توصیف کرد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر در سناریویی نخ نما و مضحک، ایران را به فعالیت های مخفی تسلیحات هسته ای متهم کرد.

نتانیاهو در وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در شوی زنده تلویزیونی با نشان دادن چند قفسه اسناد و مدارک جعلی مدعی شد سازمان اطلاعات این رژیم توانسته ۵۵ هزار پرونده در خصوص برنامه های ایران برای دستیابی به سلاح هسته ای را به دست آورد.

اوج اظهارات بی پایه و اساس نتانیاهو، ارائه تصویر سوله ای در منطقه شورآباد تهران بود که مدعی شد ایران اسناد و مدارک فعالیت های هسته ای خود را در این سوله نگهداری می کند.

مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا هم مدعی شد که ‌اسنادی که اسرائیل اعلام کرد، موثق است و این ادعا در حالی است که وی در جلسه استماع کنگره این کشور اذعان کرده بود هیچ گونه شواهدی در دست نیست که نشان دهد ایران توافق هسته ای را نقض کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • دیده بان

      توکل بر خدا ..
      خدا با ماست.بگدار بر همگان هویت این حرامزادگان قرن روشن شود و تاریخ به گواهی خواهد نشست که اینها با مردم خاورمیانه چه کردن و چه خیالی واهی که در همسایه ات اشوب بپا کنید و تو بخوای سود ببرید ....

    • بدون نام

      ای رهبر ازاده اماده ایم اماده

    • بدون نام

      ما سیاستمان مشخص است و اسراییل باید از بین برود .
      خوب حامیان نمی خواهند خوب از اینجا ما درگیر هستیم .
      ظاهراً کار اجرایی رفتن به میدان است . آنها زودتر اقدام کنند .
      ماهم می‌زنیم فعلا زبان صلح معنی ندارد .
      خوب هر لحظه باید آماده مقابله باشیم .
      ما در زمان غیبت به نیابت ادای حقوق مظلوم میکنیم .
      چه بکشیم چه کشته شویم . امام زمان را راضی کرده ایم.

    • بدون نام

      اگر آمریکا وارد جنگ شود . نیاز به توافق بین‌المللی دارد .
      او بطور غیر مستقیم و جنگ نیابتی ضربه میزند .
      و تا کنون خیلی هزینه کرده ولی بعید نیست .
      این موجودات قاطی کنند دست به حرکت احمقانه بزنند .
      ولی ضربه خوبی میتوانیم وارد کنیم .
      و هم پیمان را به میدان خواهند آورد .
      البته ما هم هم پیمانان را به میدان خواهیم آورد .
      بزودی جنگ از خاور میانه به جهان سرایت پیدا خواهد کرد .
      و بشارت ظهور امام زمان بزودی محیا شده است .

      پاسخ ها

      • اسد

        کدوم هم پیمان توهم می زنی

    • بدون نام

      آماده ایم برای بستن سربند یا زهراء
      آماده ایم
      از صمیم قلب آماده ایم
      روز شماری میکنیم برای بستن سربند یا زهراء
      تا نشون بدیم این ابلهان با چه قدرتی طرفن

    • مـــــــهدی

      ای رهبــــر آزاده آمــــاده ایم امــــــــــــــاده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج