۷۱۲۱۵۲
۵ نظر
۵۰۰۳
۵ نظر
۵۰۰۳
پ

معصومه ابتکار به نمایشگاه کتاب رفت

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در بازدید از نمایشگاه کتاب تهران گفت: کتابخانه‌ها به خرید کتاب‌های درسی و دانشگاهی اقدام کنند.

خبرگزاری مهر: به نقل از ستاد خبری و رسانه‌ای سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، معصومه ابتکار معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده روز جمعه ۱۴ اردیبهشت با حضور در در سالن تشریفات محل برگزاری سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در مصلی، با محسن جوادی معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس این نمایشگاه دیدار کرد.

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در این دیدار با اشاره به سهمیه‌ای که به دانشجویان ارائه شده است، گفت: اعطای بن تخفیف کتاب به ۱۶۰ هزار دانشجو یعنی کمتر از ۱۰ درصد دانشجویان بن دریافت کرده‌اند و به نظرم این آمار باید بیشتر از این شود.

ابتکار در ادامه اظهار کرد: البته در حال حاضر بهتر است کتابخانه‌ها خرید کتاب‌های درسی را که جزو مهم‌ترین کتاب‌ها هستند، انجام دهند. دانشجویان بهتر است بیشتر به سمت استفاده از اینترنت بروند.

محسن جوادی نیز با بیان اینکه از نمایشگاه امسال استقبال خوبی شده است، گفت: ارقامی‌که ما برای یارانه کتاب اختصاص می‌دهیم، مثل سال‌های قبل است و خیلی اضافه نشده است اما نزدیک ۱۶۰ هزار دانشجو کارت‌های حمایتی ما را دریافت کرده اند. ما تلاش می‌کنیم انگیزه‌ای برای دانشجویان ایجاد کنیم که به نمایشگاه کتاب بیایند، البته مجلس باید برای این میزان یارانه فکری کند.

معاون امور فرهنگی وزیر ارشاد اضافه کرد: همچنین ما تلاش می‌کنیم به موسسات انتشاراتی نیز کمک‌های خوبی ارائه کنیم.

بر اساس این گزارش، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده پس از این دیدار کوتاه به بازدید از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران پرداخت.

سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «نه به کتاب نخواندن» تا ۲۲ اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی (ره) دایر است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واقعاخبربسیارمهمی است رفتن ابتکاربه نمایشگاه کتاب!!!!!!! باباخبری منتشرکنیدکه ارزشش راداشته باشه این قبیل خبرهاوآدمهاکه ارزش انتشارندارن.

    • بدون نام

      خوب رفت که رفت! این برای مردم نون و آب میشه؟

    • حسین تهرانی اصل

      من هم با خاله ام دیروز رفتیم و خاله ام یک کتاب آشپزی هم خرید ، چرا خبر بازدید ما را هیچ روزنامه و سایتی کار نکرد ؟ چقدر پارتی بازی ؟ اسم خاله ام کبری خانم است و حتما باید اسمش معصومه یا عصمت خانم باشه که خبرش را پخش کنید ؟

    • بدون نام

      باید مواظب باشند تا خانم ابتکار از دیوار نمایشگاه هم مانند دیوار سفارت بالا نروند

    • هم نوع

      مسئول نالایق.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج